Reply on: kecho #143722:
RTG zastávka je fajn, ľudia z novostavby to majú teraz blízko autobusu aspoň. To, že je v jednotnosti signalizácie výstupu na zastávke na znamenie ako vo vozidle tak z vonku je chyba dopravného podniku čiste. DPB mal už v ´98 autobusy s dopytovým otváraním dverí ale nevyužil ho, takisto ako ho nevyužíva ani teraz. Potom ten chaos v tlačidlách, kde v jednom Solarise, sú všetky modré, inde sú poprelepované, niekde sú modré aj červené a inde len červené, z toho zas niečo poprelepované... ďalej jeden šofér používa dopytko, druhý nie, tretí na každej párnej zastávke, štvrtý na každej nepárnej a piaty ak si spomenie, a šiesty... a môžme pokračovať ďalej. Teraz ja ako cestujúci si kladiem otázku : čo mačkať? kde mačkať? kedy mačkať? mám vôbec mačkať? ČO MÁM SAKRA ROBIŤ?! Keby tie vozidlá boli nasadzované systémom, že Tedomy by neboli inde ako na 32,133,20,22 tak by mohol byť na zastávkach oznam, že na týchto linkách treba používať dopytové tlačidlá na otváranie dverí. Ale keď v špičke je na L70 B741 a v sedle Tedom, tak to nemá zmysel v tomto bordeli sa o niečo pokúšať. Keby aspoň na tých Ik435 dopytko bolo, tak by už bol nejaký návyk.
no.ev.di.
Mne sa raz stalo, že som stál na Rontgenovej, pri označníku (videl by ma aj slepý) otočený smerom ako prichádza L88 od Záporožskej. Šofér mi zastavil a potom ma obohatil prednáškou o tom, že mám mu dať znamenie atď.
V zastávkach na znamenie - signalizovaní nástup/výstup a dopytovom otváraní dverí je tu taký bordel aký snáď nikde na svete. Už by mohol DPB s týmto niečo robiť a zjednotiť to, a následne do terénu vyslať ľudí na prieskum ako to naozaj funguje, a či sa dodržujú prikázané postupy.