RTG zastávka je fajn, ľudia z novostavby to majú teraz blízko autobusu aspoň. To, že je v jednotnosti signalizácie výstupu na zastávke na znamenie ako vo vozidle tak z vonku je chyba dopravného podniku čiste. DPB mal už v ´98 autobusy s dopytovým otváraním dverí ale nevyužil ho, takisto ako ho nevyužíva ani teraz. Potom ten chaos v tlačidlách, kde v jednom Solarise, sú všetky modré, inde sú poprelepované, niekde sú modré aj červené a inde len červené, z toho zas niečo poprelepované... ďalej jeden šofér používa dopytko, druhý nie, tretí na každej párnej zastávke, štvrtý na každej nepárnej a piaty ak si spomenie, a šiesty... a môžme pokračovať ďalej. Teraz ja ako cestujúci si kladiem otázku : čo mačkať? kde mačkať? kedy mačkať? mám vôbec mačkať? ČO MÁM SAKRA ROBIŤ?! Keby tie vozidlá boli nasadzované systémom, že Tedomy by neboli inde ako na 32,133,20,22 tak by mohol byť na zastávkach oznam, že na týchto linkách treba používať dopytové tlačidlá na otváranie dverí. Ale keď v špičke je na L70 B741 a v sedle Tedom, tak to nemá zmysel v tomto bordeli sa o niečo pokúšať. Keby aspoň na tých Ik435 dopytko bolo, tak by už bol nejaký návyk.
"mohli obce Rusovce, Čunovo, Rajka a Bezenye zriadiť vlastnú linku, obsluhovanú jedným minibusom" - Pane boze, preco by mali Rusovce a Cunovo platit linku obyvatelom Rajky? Dokonca ani Rajka to nema vela dovodov platit, kedze vacsina tych lud tam nema TP.
A na zaver, moze vobec obec/MC dotovat medzinarodnu linku?
X spôsobmi sa to dá testovať. Keďže nemáme SOR CN 8.5, tak skúsiť to so SOR BN alebo B 9.5 v trase Rajka - Schenghenská - Čunovo. Kľudne by som tam hodil aj Iveco minibus. Podľa mňa majú ľudia veľké reči, ako by im stačila linka aj do Čunova kde by presadli na L91, podľa mňa by určite aj potom frfľali, že musia prestupovať, ale našli by sa aj vďační ľudia. Len otázne je, či by vedeli upustiť od tej zhýčkanosti a posunúť si odchod z domu o +/- 15-30min. Stále myslím, že by to bolo pre nich lepšie chodiť ako chodiť pešo. Nájdu sa takí čo stále musia pešo chodiť, ale podľa mňa by to Iveco pobralo z Čunova ľavou zadnou, navyše ak tí ľudia chodia v rôznom čase tak o to lepšie. Stačila by len náväznosť na spoje L91, že L801 čaká na príchod L91 a naopak by sa CP L801 nastavil aby prišla do Čunova 7-10min pred odchodom L91. Medzi L801 a L901 je zásadný rozdiel v tom, že k Hainburgu/Wolfsthalu nechodí nič tak blízko ako L91 je blízko k Rajke, takže L901 sa dá chápať. Tu by stačil len odvoz k L91, čo je trasa 5km tam + 5km späť. Keby nebola taká pofuckovaná byrokracia a lenivosť, mohli obce Rusovce, Čunovo, Rajka a Bezenye zriadiť vlastnú linku, obsluhovanú jedným minibusom. Tá by navyše poberala ľudí aj z Bezenye a Rusoviec, takže o vyťaženosť by nebola núdza. Navyše by bol pre magoriát a DPB rukolapný dôkaz o využití a podstatnosti spojenia SK - HU cez Rajku, narozdiel od takej L901 ktorá vozila pol roka vzduch a "inteligencia" v DPB ju veselo obhajovala, zatiaľ čo nevie dva roky spustiť premávku linky 801.
Re luky133 #143682 : po dp okutami si nepredstavujem papuče, ale prípad, že tam niekto vlezie a hneď mu zamávajú bločkom pred oknom alebo v prípade, že už je zaparkovaný, tak autu spravia vyhliadkovú cestu po meste na odťahovom voze
Re TeBeCe #143690 : "Električková trať Radlinského-Štefanovičova 1 660 €" to akože za ten asfalt pri NBS? lebo nejakú odstávku tento rok si nejak nepamätám
"Električková trať Krížna 3 864 € " tam robili čo?
projekty s príspevkom z EÚ (trolejbusová trať Pražská – Hroboňova) ? to akože dokumentácia?
Re Peon #143697 : ďalší dôvod na zrušenie tej zbytočnej GIBzastávky ?
Re luky1 #143699 & luky133 #143701 : a čo tá zmena webu dpb.sk a tvorbu branozahradnik.sk
Re S499.1023 #143705 : lenže namiesto vytrhania ju mohli zrekonštruovať a už by sa tým nebolo treba teraz zaoberať a okrem toho by mali ďalší dobrý dôvod na vytvorenie elinovej odbočky "Eurovea", prípadne ju mohli stočiť doprava na Vajanského
"Podľa mňa mal DPB aspoň skúšobne než zavedie L801 zaviesť pokusnú prevádzku v úseku Rajka - Čunovo, keď sa tak ľudia dušovali, že aj takéto spojenie by im stačilo ..."
Vynikajúci nápad. ? Takáto 801-ka by bola určite lacnejšia a efektívnejšia, odpadli by aj problémy s tarifnou kontrolou, ne/možnosťou vnútroštátnej prepravy - viď #143566 .
Len ja by som tú 801-ku netrúfol premávať až tak často, skôr by som ju rozvrhol podobne ako spoje linky 901 idúce až do Hainburgu. 91-ka by z Čunova do centra mala kapacitne postačiť.
Aha tak ak tomu správne rozumiem, momentálne ide Blaguss iba cez pracovné dni 09:15 h do Mosonu a 17:20 h do Bezenye. V opačnom smere 06:20 h z Bezenye a 14:00 h z Mosonu. A vyzerá veľmi "logicky", že ráno ide do Bezenye naprázdno a podvečer sa naprázdno vracia do Bratislavy. Teda hlavne ten podvečer je nelogický.
Podľa http://portal.cp.sk/Data/L102826_100123_27750.pdf tie spoje nepôjdu až do 11. 12. 2010, čo môže prakticky znamenať, že už nikdy nebudú obnovené. Prečo ich odtiaľ rovno nevyškrtli momentálne, nech to ľudí nemýli?
Ešte stále tam majú v Cenníku uvedené iné zastávky než v CP. ? A prečo ten druhý jazyk (v ktorom to všetko je) je nemčina a nie maďarčina?
však keď to ani nenadväzovalo na žiadne vlaky v Rajke keď ich tam ešte bolo požehnane. Spojenie z regiónu Mosonyu do Bratislavy je na maximálne možne mizernej úrovni. Najlepšie by bolo keby spoje Volánbusz a plánovaná L801 nadväzovali na seba pri stanici v Rajke a prakticky by sa ľudia dostali veľmi pohodlne do Mosonyu až. Podľa mňa mal DPB aspoň skúšobne než zavedie L801 zaviesť pokusnú prevádzku v úseku Rajka - Čunovo, keď sa tak ľudia dušovali, že aj takéto spojenie by im stačilo a hlavne koľko ľudí by uprednostnilo MHD pred autom keby mali možnosť ísť L801+91, s tým, že by L801 mala v špičke interval 30min a mimo nej 60min. Nasadili by na to SORku B9.5, ktorá by na to bohate postačovala a možno by stačila aj C8.5 ?
to je ten problém, že idú dve linky na zastávku na znamenie, prvý bus zastaví a druhý ho môže obehnúť. Ak si to človek všimne tak dobehne na koniec prvého vozidla a zamáva druhému ak stihne. Ak je to napr. starší človek, stojí pri označníku tak ten klbák neprebehne nakoniec aby zamával na druhý bus.
Mne sa raz stalo, že som stál na Rontgenovej, pri označníku (videl by ma aj slepý) otočený smerom ako prichádza L88 od Záporožskej. Šofér mi zastavil a potom ma obohatil prednáškou o tom, že mám mu dať znamenie atď.
V zastávkach na znamenie - signalizovaní nástup/výstup a dopytovom otváraní dverí je tu taký bordel aký snáď nikde na svete. Už by mohol DPB s týmto niečo robiť a zjednotiť to, a následne do terénu vyslať ľudí na prieskum ako to naozaj funguje, a či sa dodržujú prikázané postupy.
v bode 1; bola v prave sestra v bode 2; vodic ..posunok ššššc chod dalej aj ja ako vodic vitam a dotycnemu vzdy podakujem aspon bliknutim svetiel.dost ludi si ho uz osvojilo hlavne na linke 87 kde je zastavok na znamenie pozehnane..
Rovnako ako v celom civilizovanom svete, pán hematológ. Alebo vieš o nejakom civilizovanom štáte, kde možeš beztrestne vraziť do toho, čo ti stojí, hoci aj neoprávnene, v ceste, ak si to videl a mohol ubrzdiť? A neargumentuj, prosím, železnicou, tam sa nejazdí na rozhľad a vyšetrovatelia napriek tomu veľmi dosledne skúmajú, či tomu rušňovodič nemohol zabrániť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.
Mne sa raz stalo, že som stál na Rontgenovej, pri označníku (videl by ma aj slepý) otočený smerom ako prichádza L88 od Záporožskej. Šofér mi zastavil a potom ma obohatil prednáškou o tom, že mám mu dať znamenie atď.
V zastávkach na znamenie - signalizovaní nástup/výstup a dopytovom otváraní dverí je tu taký bordel aký snáď nikde na svete. Už by mohol DPB s týmto niečo robiť a zjednotiť to, a následne do terénu vyslať ľudí na prieskum ako to naozaj funguje, a či sa dodržujú prikázané postupy.