Reply on: kecho #143681:
Keby pred pár rokmi pri reko nevytrhali koľajnice na Štúrovej, tak by sa NIČ proti súčasnosti nezmenilo, keďže koľaj bola nezjazdná jednak z dovodu havarijného stavu zvršku, jednak z dovodu, že už mnoho rokov nebola zatrolejovaná a jednak končila pri hoteli Bláha/Krym/Lux/Krym. Kedysi tu síce tiež diskutovali šotouši s úchylnými nápadmi ale aspoň po odbornej stránke mali vedomosti.
TeBeCe
http://www.bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_10_01_28/Rozdane_msz_171209/inf.b.MsZ%20dec09/
- nákup a modernizáciu autobusov 10 245 465 €
- dopravné stavby 5 340 840 €
z toho na:
- ET Tunel pod Hradom 1 981 979 € prípravné
a realizačné práce
- Komunikácie a odstavné plochy Jurajov dvor
1 309 108 € za proj. dokument. a vykonané práce
- Električková trať (ET) Vozovňa Krasňany-
Nový záhon 907 854 € za projektovú dokument.
a vykonané práce,
- ET Záhradnícka – zatrávnenie 464 710 € prípravné
a realizačné práce
- Rekonštrukcia meniarne Martanovičova
454 756 € za vykonané práce,
- Rekonštrukcia trolej. vedenia – výjazd z vozovne
Hroboňova 145 141 € za vykonané práce,
- ET Kamenné námestie 33 432 €
- ET Dúbravka (Hanulova – Pri kríži) 31 336 €,
- TT Trnavské mýto za proj.dokumentáciu 4 000 €
- Električková trať Krížna 3 864 €
- TT obratisko Šulekova 3 000 €
- Električková trať Radlinského-Štefanovičova 1 660 €
- modernizáciu električiek 1 669 560 €
- ostatný dlhodobý majetok (kamerový systém do
vozovne Krasňany a do 7 vozidiel MHD, software,
samohasiace zariadenia do vozidiel MHD...) 1 094 947 €
- splátky istiny úveru prevzatého spoločnosťou 881 894 €
- technologické stavby (rozšírenie depa Petržalka,
umývacia linka) 448 896 €
- projekty s príspevkom z EÚ (umyvárne vozidiel
MHD, trolejbusová trať Pražská – Hroboňova,
trolejbusová trať Vojenská nemocnica, lakovňa
TPE Jurajov dvor) 361 058 €
- stavby sociálneho charakteru v rámci realizácie
ozdravných opatrení v oblasti bezpečnosti
a ochrany zdravia 242 134 €
- stavby infraštruktúry 33 890 €