Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #143662:
Ale kebyže DPB rozmýšľa tak použije aspoň open source systém ako napr. Joomla či Drupal. Oba systémy používam (Drupal pri stránke SVB) a Joomlu na mojom projekte. Síce som trošku zdatnejší pri tvorbe webstránok, ale neverím tomu, že v DPB by nikto nevedel obsluhovať takýto systém. Jediné za čo by zaplatil by bola výroba vlastnej témy a poprípade výrobu niekoľko platených modulov. Výhody open source systému sú aj také, že systém je temer okamžite opravený v prípade nájdenia nejakej závažnej bezpečnostnej diere v systéme. A pokiaľ viem nejaký dopravný podnik aj používa Joomlu na svojich stránkach, alebo používal, ale klamal by som kebyže poviem, ktorý to je nakoľko si už presne nespomínam. A nedajbože kebyže by DPB nevedel ovládať tento systém kľudne by mohol zamestnať nejakého študenta na brigádnicky pomer a spravoval by tu stránku za pár šupov a nemusel by platiť administrátora terajšieho "super" webu za xxx €.
Reply on: 810zssk #143658:
To neviem. Keď budeš najbližšie volať na dispečing, skús tú ich druhú pevnú linku alebo jedno z tých dvoch mobilných čísiel (ak ešte existujú).

Re #143657 TeBeCe: Heh, to jak stíha? Nepochybujem, že v DPB má toho dosť na práci. Alebo žeby tam bol aj niekto v pozadí (napr. nejaká šikovná asistentka)?
Reply on: luky133 #143661:
veru, čo sa týka info tak je DPB pozadu. Ani vlastné veci tam nevie dať včas. Čo sa týka toho stĺpčeka naľavo, kde sú rôzne sekcie, tak ten je teda fakt ťažko čítateľný. Ono trošku podobne je na tom aj Brnenský DP, kde je stránka http://www.bmhd.cz/ tiež popredu oproti stránke DPMB, čo sa týka CP, tak tie na "fan-web" sú lepšie, lebo tam nie je toľko piktogramov a cestujúci si môže vytlačiť odchody zo svojej zastávky zatiaľ čo PDF CF na stránke DPMB je robený len z východých staníc + odchody skrátených spojov zo zastávok po trase a pod. Ale v podstate stránka DPMB poskytuje dobrý štandard zatiaľ čo stránke DPB je na ?
Reply on: Peon #143656:
Preto lebo DPB na tej stránke temer nič neuvádza, okrem toho najnevyhnutnejšieho. Kebyže neexistuje imhd.sk tak v prípade mimoriadnych situácii ako bol napr. štrajk kamionistov by cestujúci ani nevedeli kadiaľ čo jazdí. Taktiež na dpb.sk pribúda len časť aktualít a všeobecne je tá stránke celkom neprehľadná a používa v 21. storočí frame. Stránka DPB vzhľadom na to, že je to stránka dopravcu v hlavnom meste by mala vyzerať určite ináč a mala by mať aktuálne informácie aj v ostatných jazykoch alebo aspoň v angličtine. To, že sa napr. na ňu nedá dostať bez zadania www. to je už neschopnosť administrátora serveru.
Reply on: Peon #143656:
"Prečo ťa to neprekvapuje?"

Mi povedz, že Teba to prekvapuje. ? Pri tom, ako poznáme DPB...
Reply on: JariceQ #143640:
Aha, tak pán ani nechodí do kina ? . Na vysvetlenie, jednalo sa o citát z filmu "Knoflíkáři" - "Nežereš maso - nepochopíš vtip".
Reply on: Peon #143649:
"To, že v ostatnom čase je to prepájané na dispečing nespomenuli." - A isto je? Lebo co som si ja vsimol tak teraz je to praveze tak ze 5555 je presmerovana na 5950 (kde nic nevedia) a ak prave na 5950 nikto nie je tak mas smolu.
Reply on: luky133 #143651:
Prečo ťa to neprekvapuje?

Pozeral som práve aj "Nastúpte prosím" z 19. 1. 2010, kde bol rozhovor s OMBUDSMANKOU. Na webe DPB nie sú uvedené ani časy, kedy je tam osobne k dispozícii:
PO: 07:00 - 12:00 h
UT: 13:00 - 17:00 h
ST: 13:00 - 17:00 h
ŠT: 13:00 - 17:00 h
PI: 12:30 - 15:00 h
Ale ona sa dá na rozdiel od infocentra kontaktovať aj e-mailom.

Ešte jedna vec ma zaujala. V sekcii "Kontakt" majú uvedené tel. číslo aj na "ústredňa - spojovateľ". Ale veď na webe sú uvedené aj kontakty na pracoviská (ale mám dojem, že nie všetky)...
Reply on: Petto #143648:
kolko rokov uz slubuju tie vozy pre vozickarov? a vysokopodlazna vrakosa sluzi stale....
Reply on: no.ev.di. #143652:
Podľa mňa racionálny krok ( viac Sorov na úkor Medakov - ale dakto tu spominal ze nakup CapaCity je este fakturovany za rok 2009 tusim ), keďže DPB nebude mať tento rok toľko peňažných prostriedkov na obnovu parku, no som za to aby tu boli aj boli Medaky,ked nie tento rok,tak nabudúci rok určite.
Reply on: luky133 #143650:
Vyrobu Capacity nam nikto zatial nepotvrdil, ja kym neuvidim dakde, neverím.

Inak ma ta tak napadlo,že v podstate bude mať DPB nové modely klbakov ,čo by pri výhre CITELISU 18 alebo Urbina 18 nebolo, nakoľko sú to už staršie modely,ale zato osvedčenejšie ako CapaCity alebo SOR NB 18.
Reply on: Petto #143648:
zaujímavé ako rýchlo vie DPB zabezpečiť SOR a ako rýchlo Capacity. Ale ak by aj nedošli žiadne, tak by sa ušetrili peniaze a možno namiesto 25 Capacity keby došlo 30-35 SOR NB 18, nebolo by od veci, aj keď pri vedomí toho, že SOR vyhráva súťaže na autobusy len vďaka nízkej cene a to ako prvé dosť dopravcov láka, hlavne čo sa Slovenska týka, tak mi bude dobre dlho na grcanie z toho. Kým kríza nebola, nič sa nekupovalo okrem SORiek. A keď kríza je tak sa kupujú SORky aj tak. Na Slovensku je teda potom kríza dobrých 10 rokov ?
Reply on: Peon #143649:
Ani ma to neprekvapuje, že to tam DPB neuvádza. Ináč zrazu utíchlo aj to, že mali mať novú stránku... Žeby to boli len reči? ?
Reply on: Petto #143648:
Ale veď sa už vyrábajú od decembra tušímže a do marca by tu mali byť prvé kusy a možno aj posledné. ?
V dnešnom "Nastúpte prosím" bol príspevok o infolinke 5950 5950 s informáciami, ktoré DPB na svojej webstránke neuvádza.

Pracujú tam momentálne 4 operátori/ky a v prevádzke je:
PO - PIA: 07:00 - 21:00 h
SO - NE: 08:00 - 20.00 h
To, že v ostatnom čase je to prepájané na dispečing nespomenuli.

Na www.dpb.sk v sekcii "Kontakt" bolo donedávna pri tom čísle písané "informátor", teraz je tam "infocentrum".

Ale očakával by som aj e-mailový kontakt (ten žiaľ nie je). A že cez nich by sa dali vybavovať aj e-mailové Žiadosti podľa 211/2000 Z.z., ale tie podľa všetkého vybavuje právne oddelenie.
Z dnešného NASTUPTE PROSIM
Žiadna zmienka o dodaní nových CAPACITY ,i ba o 30-35 SOROCH NB 18 + 10 TEDOMOV C 12 G + 2-4 vozy pre vozíčkarov. Vidím to tak,že sme zbytočne nadávali na predražené Medaky, lebo tento rok to vyzerá s nimi blede ?
Reply on: JariceQ #143641:
Vieš čo je irónia? ? Ja viem kde je Ulica svornosti...
Reply on: Emo #143643:
možno to niekto spomenul, predtým, keď bola debata len o trase do Rajky. Neskôr by to mohlo byť prevádzkované až po Mosonmagyárovár s tým, že ak by Volánbusz nesúhlasil, resp. aby mu neklesli výkony a tržby v trase Rajka - Mosonmagyýrovár, mohol by robiť niektoré spoje L801 práve on a niektoré DPB a povolená by bola aj vnútroštátna preprava keďže by to boli predĺžené spoje Mosonmagyárovár - Rajka až do Bratislavy. Aspoň by nebolo potreba sa už viac prosiť železniciam o dopravu a navyše by bola obslúžená dedina Bezenye riadne (nie ako vlak, že stojí 500m od benzínky čo je v Bezenye na okraji dediny...) a aj malé zoskupenie Lajtapuszta (do 200 obyvateľov + je tam múzem (vyzerá to na poľnohosp. techniku, viac info na Google Earth) a 8 zastávok by mala L801 v Mosonmagyrárovár (tak ako má Blaguss, vzdialenosti 700m cca) s konečnou pri vlakovej stanici, kde končia/stoja aj ostané linky do okolia a na smer Gyor

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.