Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Emo #143643:
možno to niekto spomenul, predtým, keď bola debata len o trase do Rajky. Neskôr by to mohlo byť prevádzkované až po Mosonmagyárovár s tým, že ak by Volánbusz nesúhlasil, resp. aby mu neklesli výkony a tržby v trase Rajka - Mosonmagyýrovár, mohol by robiť niektoré spoje L801 práve on a niektoré DPB a povolená by bola aj vnútroštátna preprava keďže by to boli predĺžené spoje Mosonmagyárovár - Rajka až do Bratislavy. Aspoň by nebolo potreba sa už viac prosiť železniciam o dopravu a navyše by bola obslúžená dedina Bezenye riadne (nie ako vlak, že stojí 500m od benzínky čo je v Bezenye na okraji dediny...) a aj malé zoskupenie Lajtapuszta (do 200 obyvateľov + je tam múzem (vyzerá to na poľnohosp. techniku, viac info na Google Earth) a 8 zastávok by mala L801 v Mosonmagyrárovár (tak ako má Blaguss, vzdialenosti 700m cca) s konečnou pri vlakovej stanici, kde končia/stoja aj ostané linky do okolia a na smer Gyor
Reply on: JariceQ #143640:
Nežereš maso = nerozumieš srande (hláška z filmu Knoflíkáři). ?
Reply on: no.ev.di. #143642:
No mňa poplietlo to, že niekto tuším spomínal premávku 801 až Mossonmagyarováru (ak som to dobre napísal). ?
Reply on: Emo #143576:
? premyslel si si čo si napísal? Ako by mohol DPB povolením vnútroštátnej prepravy na L801 brať zákazníkov Volánbuszu mi nevieš povedať? Myslíš tých čo by sa odviezli L801 zo stanice Rajka na Sandor Petofi utca čo má byť druhá a posledná zastávka L801 v Rajke? ? to sotva... ďalej : Volánbuzs vykonáva jeden spoj denne tam a jeden späť (Budapešť - Gyor - BA). Akurát tak Blaguss robí viac spojov, z toho dva začínajú v Bezenye a jeden ide z Mosonyu. A neviem čo by komu pobral DPB zákazníkov keby umožnil vnútroštánu prepravu ? Keď už tak Blaguss príde o zákazníkov minimálne tých z Rajky keď tam DPB spustí L801, ale to myslím, že aj ľudia chceli a nikto proti tomu neprotestoval, keďže L801 má znamenať značné zlepšenie spojenia. Keby sa podarilo s Volánbuszom vyrokovať prípoje od Mosonyou s prestupom v Rajke tak by bolo prepojenie regiónu v Maďarsku s Bratislavou vyriešené. Možno časom by sa dohodli na tom, že L801 sa predĺži do Mosonyu s tým, že na linke budú premávať vozidlá obidvoch dopravcov. Ak sa nemýlim tak v IDS JMK majú X dopravcov a dali to dokopy nejak, prečo by sme to nedokázali tu?!
Reply on: S499.1023 #143626:
Pri stanici Podunajske Biskupice nikdy priama cesta z Dunajskej Luznej nevyustovala a ak si to myslis tak si treba pozriet lepsie mapu 😉 Vyustuje tam cesta ktora ide sice z luznej ale obchadzkou cez Miloslavov a az potom do Biskupic. Pritom hlavna tepna pre transport ludi je Luzna Rovinka...do Blavy 😉 cize z tohto hladiska ak si myslel cestu z Luznej cez Miloslavov do Biskupic tak ok, lenze ta nema v tomto pripade ziaden vyznam.
Reply on: S499.1023 #143626:
no co zeres ty sa radsej ani nebudem pytat podla toho jak pises ;)))
Reply on: intony #143584:
Ja som doteraz vždy ľudí počul hovoriť "Ň" ? tak tomu niekedy hovoríme aj Čuníkovo (s "ň") ?
Reply on: S499.1023 #143591:
Ani nevieš ako by to mohlo vyzerať a už je to nereálne.
Reply on: 810zssk #143630:
Že by to mohol byť taký bonus - PCL s príplatkom na "nadštandardné služby". ? Alebo by bol príplatok k PCL iba pre 630-ku. Cenovo by možno mohol byť rovnaký ako ten na nočné spoje alebo nie?
Reply on: S499.1023 #143624:
Ten problem s menou bude aj ked to bude len BA-Rajka.
Reply on: S499.1023 #143624:
Blaguss má cenník, a teda prijíma aj v HUF. Pred pár mesiacmi som sa jedného vodiča pýtal na vnútroštátnu prepravu v Maďarsku - že je zakázaná. Ale v CP o vnútroštátnej preprave (ani na Slovensku, ani v Maďarsku) nevidím ani zmienku..

A dík za zaujímavé informácie.
Reply on: 810zssk #143633:
DPB by aj spolupracoval keby jeden iniciatívny urazený trtko z Karlovky s jeho KV-mafiou nerobili ofuky a priznali si chybu...
Reply on: marek #143632:
Pretoze iMHD a DPB uz nespolupracuju a teda iMHD ma len tie cestovne poriadky ktore si vyfotime na zastavkach. Kedze tieto CP nie su na zastavkach, nie su ani na iMHD.sk. Obrat sa na DPB.
chcel som si vytlačiť CP spojov, ktoré odchádzajú z vozovne Petržalka, ale v ponuke medzi CP už nie je. prečo nastala táto zmena v cestovných poriadkoch?
Ad. licencie: Urcite nejdu medzi Hainburgom a Wolfsthalom take masy cestujucich ze by to nejak vazne zvysilo potrebu dotacii v AT. Tam ide skor o precedens (potom by o vnutrostatnu prepravu ziadal kazdy) a tiez o to ze by im Slovaci opat raz naburali ich system, ktory dlhe roky funguje (v tomto pripade ze tam kde je vlak sa chodi vlakom).
Reply on: Peon #143610:
Aka je spojitost medzi priplatkom na Nka a Chorvatskym grobom?
Reply on: no.ev.di. #143605:
Aky to ma suvis s mojim prispevkom?
Reply on: S499.1023 #143590:
Mám radšej slovenské názvy, ale proti gustu žiaden dišputát. ?
Reply on: Peon #143622:
Vodičovi taký, ako by ho postihol jeho zamestnávateľ. Ale dopravcovi, čiže tomu zamestnávateľovi, značný. Až po odobratie licencie.
Reply on: JariceQ #143621:
Nežereš maso ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.