Reply on: Emo #143643:
možno to niekto spomenul, predtým, keď bola debata len o trase do Rajky. Neskôr by to mohlo byť prevádzkované až po Mosonmagyárovár s tým, že ak by Volánbusz nesúhlasil, resp. aby mu neklesli výkony a tržby v trase Rajka - Mosonmagyýrovár, mohol by robiť niektoré spoje L801 práve on a niektoré DPB a povolená by bola aj vnútroštátna preprava keďže by to boli predĺžené spoje Mosonmagyárovár - Rajka až do Bratislavy. Aspoň by nebolo potreba sa už viac prosiť železniciam o dopravu a navyše by bola obslúžená dedina Bezenye riadne (nie ako vlak, že stojí 500m od benzínky čo je v Bezenye na okraji dediny...) a aj malé zoskupenie Lajtapuszta (do 200 obyvateľov + je tam múzem (vyzerá to na poľnohosp. techniku, viac info na Google Earth) a 8 zastávok by mala L801 v Mosonmagyrárovár (tak ako má Blaguss, vzdialenosti 700m cca) s konečnou pri vlakovej stanici, kde končia/stoja aj ostané linky do okolia a na smer Gyor