? premyslel si si čo si napísal? Ako by mohol DPB povolením vnútroštátnej prepravy na L801 brať zákazníkov Volánbuszu mi nevieš povedať? Myslíš tých čo by sa odviezli L801 zo stanice Rajka na Sandor Petofi utca čo má byť druhá a posledná zastávka L801 v Rajke? ? to sotva... ďalej : Volánbuzs vykonáva jeden spoj denne tam a jeden späť (Budapešť - Gyor - BA). Akurát tak Blaguss robí viac spojov, z toho dva začínajú v Bezenye a jeden ide z Mosonyu. A neviem čo by komu pobral DPB zákazníkov keby umožnil vnútroštánu prepravu ? Keď už tak Blaguss príde o zákazníkov minimálne tých z Rajky keď tam DPB spustí L801, ale to myslím, že aj ľudia chceli a nikto proti tomu neprotestoval, keďže L801 má znamenať značné zlepšenie spojenia. Keby sa podarilo s Volánbuszom vyrokovať prípoje od Mosonyou s prestupom v Rajke tak by bolo prepojenie regiónu v Maďarsku s Bratislavou vyriešené. Možno časom by sa dohodli na tom, že L801 sa predĺži do Mosonyu s tým, že na linke budú premávať vozidlá obidvoch dopravcov. Ak sa nemýlim tak v IDS JMK majú X dopravcov a dali to dokopy nejak, prečo by sme to nedokázali tu?!
Pri stanici Podunajske Biskupice nikdy priama cesta z Dunajskej Luznej nevyustovala a ak si to myslis tak si treba pozriet lepsie mapu Vyustuje tam cesta ktora ide sice z luznej ale obchadzkou cez Miloslavov a az potom do Biskupic. Pritom hlavna tepna pre transport ludi je Luzna Rovinka...do Blavy cize z tohto hladiska ak si myslel cestu z Luznej cez Miloslavov do Biskupic tak ok, lenze ta nema v tomto pripade ziaden vyznam.
Že by to mohol byť taký bonus - PCL s príplatkom na "nadštandardné služby". ? Alebo by bol príplatok k PCL iba pre 630-ku. Cenovo by možno mohol byť rovnaký ako ten na nočné spoje alebo nie?
Blaguss má cenník, a teda prijíma aj v HUF. Pred pár mesiacmi som sa jedného vodiča pýtal na vnútroštátnu prepravu v Maďarsku - že je zakázaná. Ale v CP o vnútroštátnej preprave (ani na Slovensku, ani v Maďarsku) nevidím ani zmienku..
Pretoze iMHD a DPB uz nespolupracuju a teda iMHD ma len tie cestovne poriadky ktore si vyfotime na zastavkach. Kedze tieto CP nie su na zastavkach, nie su ani na iMHD.sk. Obrat sa na DPB.
chcel som si vytlačiť CP spojov, ktoré odchádzajú z vozovne Petržalka, ale v ponuke medzi CP už nie je. prečo nastala táto zmena v cestovných poriadkoch?
Ad. licencie: Urcite nejdu medzi Hainburgom a Wolfsthalom take masy cestujucich ze by to nejak vazne zvysilo potrebu dotacii v AT. Tam ide skor o precedens (potom by o vnutrostatnu prepravu ziadal kazdy) a tiez o to ze by im Slovaci opat raz naburali ich system, ktory dlhe roky funguje (v tomto pripade ze tam kde je vlak sa chodi vlakom).
JariceQ