Že by to mohol byť taký bonus - PCL s príplatkom na "nadštandardné služby". ? Alebo by bol príplatok k PCL iba pre 630-ku. Cenovo by možno mohol byť rovnaký ako ten na nočné spoje alebo nie?
Blaguss má cenník, a teda prijíma aj v HUF. Pred pár mesiacmi som sa jedného vodiča pýtal na vnútroštátnu prepravu v Maďarsku - že je zakázaná. Ale v CP o vnútroštátnej preprave (ani na Slovensku, ani v Maďarsku) nevidím ani zmienku..
Pretoze iMHD a DPB uz nespolupracuju a teda iMHD ma len tie cestovne poriadky ktore si vyfotime na zastavkach. Kedze tieto CP nie su na zastavkach, nie su ani na iMHD.sk. Obrat sa na DPB.
chcel som si vytlačiť CP spojov, ktoré odchádzajú z vozovne Petržalka, ale v ponuke medzi CP už nie je. prečo nastala táto zmena v cestovných poriadkoch?
Ad. licencie: Urcite nejdu medzi Hainburgom a Wolfsthalom take masy cestujucich ze by to nejak vazne zvysilo potrebu dotacii v AT. Tam ide skor o precedens (potom by o vnutrostatnu prepravu ziadal kazdy) a tiez o to ze by im Slovaci opat raz naburali ich system, ktory dlhe roky funguje (v tomto pripade ze tam kde je vlak sa chodi vlakom).
Na území "domáceho" štátu nie je v princípe problém, je to len otázka toho, ako je vydaná licencia. A na území ostatných štátov sa može takisto požiadať o vnútroštátnu licenciu. Rozne štáty majú rozny prístup, pokiaľ viem, tak napr. Rakúšania boli striktne proti. Ako Maďari, to neviem ale rozhodne to nie je tak, že du.nč.o. rozhodne a vnútroštátna preprava bude. V Maďarsku by bol napr. problém aj s menou - dvvojtarifná pokladňa, duálne účtovanie. Na území toho-ktorého štátu NESMIE byť odmietnutá platba v jeho mene.
Zaujímalo by ma - aký postih by hrozil vodičovi 901-ky, ktorý by prepravil ľudí napr. od Hoferu do centra Hainburgu alebo do Wolfsthalu či opačne? A dožvie, či už vznikli v tejto súvislosti aj nejaké konflikty medzi vodičmi a cestujúcimi a ak, tak kto ustúpil...
Peon