A ja zasa stále čakám na to, že odpovieš na otázku, kto, na čo a na základe akého predpisu autorizoval „autorizovaných dopravných inžinierov“, za ktorých vyhlasuješ svojich konzultantov. Lepšie povedané, čakám na to, že konečne priznáš, že pojem „autorizovaný dopravný inžinier“ si si vymyslel.
Boli aj horšie súpravy. Napríklad na tratiach Štúrovo-Čata jazdila súprava 5x810+3x011 a vpredu to celé ťahala zamračená, lebo rozjazd 5 motorov sa už nedal dosť dobre koordinovať. Rovnaká súprava jazdila aj z Lučenca do Poltára, len neviem, čo to vpredu ťahalo.
„docasne riesenie elektrickou ... nebude riesi dopravne potreby uz za 10 rokov. Zaujimavem, ze to pripusta aj mesto...“
Kde konkrétne to mesto pripustilo?
„Ale ved, co bude branit BID aby vybral ineho dopravcu“
Nedostatok dopravcov vybavených dostatočnou rezervou moderných vozňov a hnacích vozidiel na 25 kV 50 Hz.
Kriste Ježiši, čo je toto zasa za chujovina? Jeden chcel lanovku, druhý chce rýchloloď...
Poslancom odporúčam http://imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29eff6f5f02926292333ef392b2e212c23
ako cenný zdroj podnetných nápadov. Grr.
Ale inak bacha, sú prípady, že lodná doprava je súčasťou ID, alebo dokonca MHD. Okrem kômp v Prahe, o ktorých tu už bola reč, majú lodnú dopravu napríklad v Brne - loď na „Prígli“ síce nie je tarifne integrovaná, ale dopravu zabezpečuje DPMB. A v Prahe, keď bola výluka tunelu pod Vyšehradom, električky v smere od Braníka premávali len po Podolskú vodáreň (úsek bol bez napojenia na ostatnú sieť) a na Výtoň prepravovala ľudí náhradná lodná doprava.
Prečo by ľudia nechceli tunel? To len p. Slávik stavia otázku tak, že buď súčasná povrchová električka s úrovňovými kríženiami (a preto pomalá a nespoľahlivá), alebo moderný vlak v tuneli. Niet najmenšieho dôvodu, prečo by v tuneli nemohla premávať moderná a rýchla električka, v lepšom intervale ako vlak a lepšie obsluhujúca územie Bratislavy.
Ďalším bludom, ktorý pán Slávik hlása, je, že existuje nejaký NS MHD ako alternatíva k električke, alebo lepšie povedané, ako negácia električky. Ale NS je len pojem, napĺňa ho konkrétne použité riešenie. V niektorých mestách sú nosným systémom autobusy, inde trolejbusy, zasa inde električky, či metro. Nemožno teda hovoriť o „električkách, metre a NS MHD“, ale len a len o „NS MHD na báze ... (metra, električiek, autobusov)“.
inak, nevies o akych provladnych zamestnavatelskych zvazoch Miklos hovori? Ved odbory v DPB boli a boli aj su silne.
Alebo chceli aby vedenie prestalo komunikovat s odbormi, aby sa zachovala celostatna linia strany a co uz, ze by v Bratislave mozno bol strajk vodicov MHD.
A máš to aj nejak potvrdené, alebo ide len o tvoju domnienku?
Okrem toho je mi jedno, či má to má na svedomí Záhradník, alebo niekto iný, toto vedenie začalo DPB konečne vyhrabávať z najväčších "sračiek", tak by som bol rád, keby tam aj zostalo v doterajšej zostave..
Dúfam, že z DPB neodíde... Konečne sa ide kupovať väčšie množstvo autobusov... Ak by tam mal dojsť niekto iný, kto ten nákup zastaví, tak sa nám tu už všetko, čo má kolesá a vozí to ľudí, nadobro rozpadne... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Martin Fundárek
Ja si pod pojmom „tiažová linka“ viem predstaviť gravitačnú lanovku.