„docasne riesenie elektrickou ... nebude riesi dopravne potreby uz za 10 rokov. Zaujimavem, ze to pripusta aj mesto...“
Kde konkrétne to mesto pripustilo?
„Ale ved, co bude branit BID aby vybral ineho dopravcu“
Nedostatok dopravcov vybavených dostatočnou rezervou moderných vozňov a hnacích vozidiel na 25 kV 50 Hz.
Kriste Ježiši, čo je toto zasa za chujovina? Jeden chcel lanovku, druhý chce rýchloloď...
Poslancom odporúčam http://imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29eff6f5f02926292333ef392b2e212c23
ako cenný zdroj podnetných nápadov. Grr.
Ale inak bacha, sú prípady, že lodná doprava je súčasťou ID, alebo dokonca MHD. Okrem kômp v Prahe, o ktorých tu už bola reč, majú lodnú dopravu napríklad v Brne - loď na „Prígli“ síce nie je tarifne integrovaná, ale dopravu zabezpečuje DPMB. A v Prahe, keď bola výluka tunelu pod Vyšehradom, električky v smere od Braníka premávali len po Podolskú vodáreň (úsek bol bez napojenia na ostatnú sieť) a na Výtoň prepravovala ľudí náhradná lodná doprava.
Prečo by ľudia nechceli tunel? To len p. Slávik stavia otázku tak, že buď súčasná povrchová električka s úrovňovými kríženiami (a preto pomalá a nespoľahlivá), alebo moderný vlak v tuneli. Niet najmenšieho dôvodu, prečo by v tuneli nemohla premávať moderná a rýchla električka, v lepšom intervale ako vlak a lepšie obsluhujúca územie Bratislavy.
Ďalším bludom, ktorý pán Slávik hlása, je, že existuje nejaký NS MHD ako alternatíva k električke, alebo lepšie povedané, ako negácia električky. Ale NS je len pojem, napĺňa ho konkrétne použité riešenie. V niektorých mestách sú nosným systémom autobusy, inde trolejbusy, zasa inde električky, či metro. Nemožno teda hovoriť o „električkách, metre a NS MHD“, ale len a len o „NS MHD na báze ... (metra, električiek, autobusov)“.
inak, nevies o akych provladnych zamestnavatelskych zvazoch Miklos hovori? Ved odbory v DPB boli a boli aj su silne.
Alebo chceli aby vedenie prestalo komunikovat s odbormi, aby sa zachovala celostatna linia strany a co uz, ze by v Bratislave mozno bol strajk vodicov MHD.
A máš to aj nejak potvrdené, alebo ide len o tvoju domnienku?
Okrem toho je mi jedno, či má to má na svedomí Záhradník, alebo niekto iný, toto vedenie začalo DPB konečne vyhrabávať z najväčších "sračiek", tak by som bol rád, keby tam aj zostalo v doterajšej zostave..
Dúfam, že z DPB neodíde... Konečne sa ide kupovať väčšie množstvo autobusov... Ak by tam mal dojsť niekto iný, kto ten nákup zastaví, tak sa nám tu už všetko, čo má kolesá a vozí to ľudí, nadobro rozpadne... ?
zásadná OT otázka - predsedovi predstavenstva Dopravného podniku Bratislava Branislavovi Zahradníkovi tuším hrozí vylúčenie zo strany. otázne je, čo to spraví s DPB. Ostane či odíde? ak odíde z DPB, pôjdu aj ďalší? ak odídu viacerí, ako bude pokračovať tender na busy a výstavba eliny?
tak to poteší ? už len z princípu, že viem aké to je keď dojdem na Dvory a okrem jedného CP ktorý odolá, že je to dobre na prt by som nečmáral po CP. Okrem iného takú potrebu ani necítim. Väčšina ľudí v BA má internet tak asi necíti potrebu nejak chrániť CP pre vandalmi. Síce aj ja mám doma net ale nemôžem si predsa tlačiť CP trebars 31 alebo 39 keď nimi idem raz za týždeň do Slávičieho...
maly dnesny pribeh: vylepujem na trnavke cestovne poriadky...vylepim zastavku bulharska...idem este vylepit radiovu a vozovnu trnavka a pri ceste naspat na zastavku pri zvonici bola uz zastavka bulharska popisana... ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Solider