som len ja slepy alebo tam nikde nevidim ziadne pozadovane parametre tych busov? (dlzka, % nizkopodlaznosti, co vsetko zahrna prenajom - ci len bus alebo aj servis, etc etc etc)
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA
Tovary
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA):
Dopravńy podnik Bratislava, akciová spoločnosť, Olejkárska 1, Kontakt: 3. poschodie, č. dverí 320, Do rúk: Ing. Štefan Ondrišák, SK-814 52 Bratislava. Tel.: (421-2) 59 50 14 27, (421-2) 59 50 14 28, (421-2) 59 50 14 29. E-mail: verejne.obstaravanie@dpb.sk. Fax: (421-2) 59 50 13 00.
Internetová adresa (adresy):
Adresa stránky profilu kupujúceho: www.dpb.sk.
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedenom kontaktnom mieste (miestach).
Súťažné podklady a doplňujúce podklady (vrátane podkladov na dynamický nákupný systém) možno získať na: vyššie uvedenom kontaktnom mieste (miestach).
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na: vyššie uvedené kontaktné miesto (miesta).
I.2) HLAVNÁ ČINNOSŤ ALEBO ČINNOSTI OBSTARÁVATEĽA:
Služby mestskej železničnej, električkovej, trolejbusovej, autobusovej alebo lanovej dopravy.
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov zákazky podľa obstarávateľa:
VS - Prenájom autobusov.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb:
Tovary.
Prenájom.
Hlavné miesto dodania tovarov: DPB, a.s., vozovňa, Vajnorská 124, 831 04 Bratislava.
NUTS kód: SK010 .
II.1.3) Oznámenie zahŕňa:
Verejnú zákazku.
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode:
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov):
Prenájom 20 ks nízkopodlažných autobusov s pohonom na CNG pre prevádzku MHD.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV):
34121400, 66000000.
II.1.7) Na toto obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA):
Nie.
II.1.8) Rozdelenie na časti:
Nie.
II.1.9) Variantné riešenia sa prijímajú:
Nie.
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZÁKAZKY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah:
Predpokladané množstvo cca 20 ks autobusov s maximálnou možnosťou navýšenia o 10 ks autobusov.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH: 170 000 000 SKK.
II.2.2) Opcie:
Nie.
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTY NA USKUTOČNENIE:
Obdobie v mesiacoch: 96 (od uzatvorenia zmluvy).
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky:
Požadovaná zábezpeka: 1 000 000,00 SKK.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia:
Mesačná fakturácia nájomného.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina dodávateľov, ktorej ponuka bude prijatá:
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy:
Nie.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesného alebo obchodného registra:
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Predloženie dokladov podľa § 26 ods. 2 až 4 zákona č. 25/2006 Z. z., ktorými preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona.
1. § 26 ods. 1 písm. a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny - výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace.
2. § 26 ods. 1 písm. b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním - výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace.
3. § 26 ods. 1 písm. c) nie je voči nemu vedené konkurzné konanie, nie je v konkurze, v likvidácii ani nebol proti nemu zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku – potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace.
4. § 26 ods. 1 písm. d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia – potvrdenie Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace.
5. § 26 ods. 1 písm. e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace.
6. § 26 ods. 1 písm. f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - doklad o oprávnení podnikať alebo doklad o zapísaní v profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou nie starší ako 3 mesiace.
7. § 26 ods. 1 písm. g) neporušil v predchádzajúcich piatich rokoch zákaz nelegálneho zamestnávania podľa osobitného predpisu - potvrdenie príslušného inšpektorátu práce nie staršie ako 3 mesiace.
8. § 26 ods. 1 písm. h) nedopustil sa závažného porušenia odborných povinností v predchádzajúcich piatich rokoch, ktoré vie verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať - nepreukazuje uchádzač alebo záujemca Doklady podľa bodov 1, 2, 3, 4, 5, 7 môže uchádzač preukázať predložením platného potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 128 ods. 1.
III.2.2) Hospodárske a finančné postavenie:
§ 27 ods. 1 písm. c) súvaha alebo výkaz o majetku a záväzkoch za roky 2006, 2007.
III.2.3) Technická spôsobilosť:
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 28 dos. 1 typové schválenie v zmysle zákona č. 725/2004 Z. z. (ZTO), ktoré je vystavené na základe typovej skúšky vykonanej poverenou národnou skúšobňou SR.
§ 28 dos. 1 Zoznam plnenia zmlúv na prenájom a dodávky autobusov s pohonom CNG za obdobie rokov 2006, 2007, ktorý bude obsahovať: obochodné meno zmluvného partnera, adresu jeho sídla, počet dodaných a prenajatých autobusov, údaj na kontaktnú osobu zmluvného partnera potrebný na overenie si uvedených informácií.
III.2.4) Vyhradené zákazky:
Nie.
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY ZÁKAZIEK NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu:
III.3.2) Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytovanie služby:
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu:
Verejná súťaž.
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk:
Najnižšia cena.
IV.2.2) Použije sa elektronická aukcia:
Nie.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil obstarávateľ:
36-6500/2008.
IV.3.2) Predchádzajúce oznámenie týkajúce sa tejto zákazky:
Nie.
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov:
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom: 9.4.2008 - 14:00.
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť:
23.4.2008 - 14:00.
IV.3.5) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predložiť ponuky alebo doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti:
Slovensky. česky.
IV.3.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané:
Do: 23.6.2008.
IV.3.7) Podmienky na otváranie obálok s ponukami:
Dátum: 24.4.2008 - 11:00.
Miesto: DPB, a.s., Olejkárska 1, 814 52 Bratislava 3. posch. zasadačka.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami: áno
Na otváraní sa môže zúčastniť člen štatutárneho orgánu uchádzača alebo jeho splnomocnený zástupca.
ODDIEL VI: DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1) TOTO OBSTARÁVANIE SA BUDE OPAKOVAŤ:
Nie.
VI.2) ZÁKAZKA SA TÝKA PROJEKTU A/ALEBO PROGRAMU FINANCOVANÉHO Z FONDOV SPOLOČENSTVA:
Nie.
VI.3) ĎALŠIE INFORMÁCIE:
IV.2.1) Cena za prenájom 1 autobusu na 1 km pri výkone 7 000 km/mesiac.
Ponuky musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku alebo českom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzača so sídlom mimo územia SR sa musia przedložiť v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu rozhodujúci je preklad do slovenského jazyka.
VI.4) REVÍZNE POSTUPY
VI.4.1) Orgán zodpovedný za konanie o námietkach:
Úrad pre verejné obstarávanie, Dunajská 68, P.O.Box 58, SK-820 04 Bratislava 24. Tel.: (421-2) 50 26 42 18. URL: www.uvo.gov.sk. Fax: (421-2) 50 26 42 19.
Orgán zodpovedný za konanie o žiadostiach o nápravu:
Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť, Olejkárska 1, SK-814 52 Bratislava. E-mail: verejne.obstaravanie@dpb.sk. Tel.: (421-2) 59 50 14 27, - 14 28, - 14 29. URL: www.dpb.sk. Fax: (421-2) 59 50 13 00.
VI.4.2) Podávanie žiadostí o nápravu a námietok:
VI.4.3) Úrad, na ktorom možno získať informácie o revíznych postupoch:
Úrad pre verejné obstarávanie, Dunajská 68, P.O.Box 58, SK-820 04 Bratislava 24. Tel.: (421-2) 50 26 42 18. URL: www.uvo.gov.sk. Fax: (421-2) 50 26 42 19.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
18.2.2008.
Myslím, že s ohľadom na počet vozidiel je to v poriadku. Keby si tú reklamu neobjednal SPP, tak by na vozoch nebola žiadna - alebo máš pocit, že je o reklamné plochy na vozidlách bitka?
S znamenalo samoobslužnú tarifu - teda že si si musel sám označiť lístok. Bolo to v období, keď sa postupne rušili sprievodcovia v MHD, tak aby si vedel, že v ktorom voze Ti ten lístok vydá sprievodca a v ktorom si ho už musíš označiť sám. ?
Ahojte, trosku som sa zacal zaujimat o historicke elektricky v BA. Neviete nahodou ktore dalsie historicke elektricky sa chystaju na rekonstrukciu? Asi c.31 predpokladam, ktore je vidno na par fotkach tu na IMHD.SK. Ale co tie ostatne ktore su v muzeu v Brne? Nie je tiez na plane ich odtial odkupit a upravit? PS. Na historickych fotkach som si vsimol ze elektricky mali bielu tabulku s pismenom S pri prvych dverach. Co to malo akoze znacit?
Inak kedze ca jedna o síenží vodizla rad by som otvoril temu CVR SPP na vozidlach s tymto pohonom.
Podla info, co sa mi podarilo zistit dostava DPB takmer 35.000 za jedno vozidlo, takze recar dostava 70.000 na 12 mesiacov.
Podla cenniku recaru stoji CVR na 12 mesiacov 237 tisic ( 198ti.s solo a 276klbovy voz)
SPP tak dostava rabat 70% co je neakceptovatelne.
tak musi vyrobca poslat obalku o par dni skor doporucene alebo ju doniest osobne.
Zvycajne sa na taketo veci vyuzivaju kurierske sluzby.
Co ti je nanom divne? Keby objednavali 200 busov je OK?
Je to normlany tender a rozhodne cena. Punktum.
Zvycajne sa caka kvoli tomu keby nejaka obalka zabludila a prisla o den neskor (vtedy byva rozhodujuci datum podania)... a cely ten tender na mna posobi tak divne..
A co je natom, ze vitaza vyberu den po ukonceni prihlasovania? To by mali este dva tri tyzdne cakat aby obalky ziskali izbovu teplotu, trochu zvetrali a oddychli si?
Den po otvoria obalky zistia sumu a bude vsetko jasne...
a tie pocty 342-651 oznaceni za noc, ved pred novou tarifou chodili plne klbaky a teraz na 300-600 oznaceni postacia sprinteri alebo prenajom taxikov nie? ?
Ak nesplníš kritériá v prvom rade sa odvoláš na školu, kde ťa nezobrali.
Správu školstva zľahčuješ aj ty. Totiž tu máme štátnu správu, jej prenesený výkon na obec a samosprávny kraj, originálnu pôsobonosť územnej samosprávy a školskú samosprávu ako samosprávu záujmovú. Školská inšpekcia je štátny inšpekčný orgán, teda zas má osobitné postavenie tak ako iné inšpekcie (SOI, Banská, Kúpeľná,...). Pričom vzťah podriadenosti napr. pri ZŠ je len tu: škola - zriadovateľ v prensenom výkone - krajský školský úrad - Ministerstvo. Pri súkromných a cirkevných školách je to zas trochu iné.
Okresný školský úrad nikdy neexistoval ani neexsituje, existuje len Krajský školský úrad.
Emo