Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marcelllooo #99073:
Ja len zopakujem, že ťahať paralelné trasy je silne neekonomické a pre výrazne bohatšie mestá od Bratislavy neutiahnuteľné.
Ak raz bude v koridore NDS jazdiť čokoľvek (E, NDS), tak to bude absolútne hlavným dopravným systémom vo vzťahu Petržalka - mesto a na akúkoľvek paralelnú trolejbusovú či autobusovú dopravu možno zabudnúť.
Trolejbusy do Petržalky? Áno, prečo nie. Ale vo forme trolejbusovej "L99" po najbližšiu zastávku NDS a tam prestup.
Reply on: enumaelish #99036:
Poskytla. Nie vsak do buducej spadovejoblasti pri Nivach. Ostatne relacie sa daju dostatocne riesit trolejbusmi.

Re #99040 810zssk: Znovu ta poprosim o podlozenie tvojich nazorov dopravnou studiou. Dakujem.

Samozrejme, ze na NS MHD budu jazdit nove supravy vyhovujuc aj spomianym kriteriam.

Re #99050 intony: S tym nemienim polemizovat. Odmietam vsak k jednej chybe/omylu pridavat dalsie.

Re #99051 intony: Ved prave ze nie. Preto desat raz merat a raz stavat.

Re #99053 Emo: Tvoje pochybynosti sa nezakladaju na realite. Znovu odporucam nastudovat IZ a vyjadrenia predstavitelov mesta. Takze sa vyjadruj k tomu co je planovane.
Reply on: Ike #99026:
Odporucam sa zahlbit do historie fora a znovu si to nastudovat.

Re #99028 Vladimír: Je to tak. Financovanie metra v BA sme presvihli ani nie o rok. Aj ked este po neznej revolucii nam nukali z Prahy financovanie, no my sme zavahali.

Ano, diverzifikacia aj vo vyzname viacej druhov dopravy. Len tak sa zabezpeci optimalita aj z hladiska ekonomickeho ale hlavne dopravneho.

Re #99029 Solider: Nie, to nemozes. Nebyvas totiz v Petrzalke. A ak by si sa predsa len odhodlal sem docestovat len kvoli tomuto ucely, zrejme by si sa dockal necakanej reakcie...

Re #99030 S499.1023: Pretoze tak ako ani ty nema dostatocne vzdelanie a kvalifikaciu. On navyse nie je ani volic, aby mohol zhodnotenie robit aspon z mralneho hladiska. Ako decko nema ani dostatocne skusenosti a rozhlad.
Reply on: ba1031 #98964:
to je mi moriadna hlupost, je to tam dane len preto aby nas policajti mohli pokutovat.... tou cestou chodim casto a nevidim ZIADEN dovod preco by sa tade nemohlo jazdit 90.....
Reply on: Majo #99063:
A Ľubochňa čo?
Reply on: Ike #99062:
Na tebou vymenovanom počte obcí s električkou to síce nič nemení, ale pre presnosť je Štrbské Pleso od minulého roku zase súčasťou Štrby
( http://sk.wikipedia.org/wiki/%C5%A0trbsk%C3%A9_Pleso ).
Takže ozubnica je v podstate taká obecná hromadná doprava. ?
Reply on: Ike #99062:
Už sa ti dáko nedarí. Mal by si ísť radšej spať. ?
http://www.sme.sk/c/3590010/Strba-prebera-spravu-Strbskeho-Plesa.html
Reply on: Ike #99065:
A dovtedy jazdila s akým pohonom?
Reply on: Ike #99065:
Prekvapuje ma, že takúto základnú vec niekto z tu diskutujúcich nevie, ale bratislavské električky sú od počiatku elektrické, teda od 27. augusta 1895.
Reply on: Ike #99062:
No ja by som povedal, že jedinou slovenskou obcou, ktorá sa môže pochváliť električkou, je Trenč. Teplá, nakoľko v ani jednej z tých 3 ďalších dedín nejde električka priamo do obce, ale má len stanicu či zastávku kdesi na okraji alebo až za obcou.
Reply on: Majo #99063:
BA eliny boli kedy zadratovane? 1902 bola elektrifikovana BA ako mesto, tak niekde medzi 1902 a 1909 nie?

Ono osobne si myslim ze TEZ ma blizsie k vlakom, a TrEZ ma blizsie k elinam, ale ten prechod je taky velmi diskutabilny... co je vlastne co...
Reply on: Marcelllooo #98987:
prosím ťa môžeš mi povedať koľko ľudí bude z Petržalky za 24 hodín cestovať v tej tvojej blízkej budúcnosti na Nivy? ? ? ?
Reply on: Ike #99058:
AK by si chcel TREŽ považovať silou mocou za železnicu, tak potom by to bola prvá elektrifikovaná železničná trať na Slovensku. Ak však rátame trate ako také, bez ohľadu na to, či sú železničné alebo električkové (a podľa mňa má TREŽ od železnice ďaleko), potom patrí prvenstvo našim električkám.
Reply on: Valec #99060:
Štrbske je cast Vysokych Tatier... takze len styri obce sa mozu pochvalit elektrickou (Strba, Velky Slavkov, Nova Lesna a Trencianska Tepla)... tym co najvacsia mestska cast a vobec obec tak skoro mat nebude a este su aj hlasy proti tomu 🙂
Reply on: Valec #99060:
do vysokych tatier patri len strbske, smokovce a tat.lomnica
Reply on: Majo #99057:
Máš pravu, TEŽ síce spája len 2 mestá. Veľký Slavkov, Nová Lesná, Štrba-Štrbské pleso sú samostatné obce. ?
Reply on: Marcelllooo #99018:
Trolejbus majte, ale až keď sa dobudujú trate na Letisko, do Lamača a inde, kde sa dá nadviazať na súčasnú sieť. Takže do roku 2040 smradobusy. ?
Re #99057 Majo: Slavkov aj Nová Lesná, dokonca tuším aj Stará Lesná sú samostatné obce.
Reply on: Majo #99057:
http://rail.sk/skhist/elektr.htm z tohto som vychadzal, neviem do akej miery je to doveryhodne
Reply on: S499.1023 #99034:
Moločnoje nie je v Európe? ? Ale Bad Schandau najkratšia určite nie je, u ostatných som si nie istý, ktorá je práve tá "naj". Naumburg je to mesto, kde električky jazdia len raz za čas?

Re #99032 Ike: TREŽ bola uvedená do prevádzky v roku 1909, takže určite nemohla byť prvou elektrifikovanou traťou na Slovensku. Neviem, či pôvodné stožiare by si tam našiel, ak áno, tak len veľmi málo. Fakt je ale ten, že tie, čo tám sú, sú zväčša dosť staré. TEŽ spája len dve mestá - Poprad a Vysoké Tatry, ostatné sú len mestské časti mesta Vysoké Tatry. A najkratšia slovenská električková trať je určite TREŽ (5,427 km).
Reply on: 810zssk #99045:
Vzhľadom na okolie mi nepríde ani jeden z tých variantov ako vhodnejší.

Re #99049 enumaelish: http://www.trencin.sk/tmp/asset_cache/link/0000025219/UPN%20TEXT.zip
K_DOPRAVA.doc, strany 8 - 10.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.