Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marcelllooo #99074:

Ad Re #99036 enumaelish: Bude väčšina Petržalčanov cestovať na Nivy? Odpoveď znie: Ani vo vzdialenej budúpcnosti NIE. Tvoja dogma nie je ničím podložená, dopravnými maticami sa tu len oháňaš ale ešte nikdy si žiadnu nepredložil.
Ad Re #99040 810zssk: Prečo nepodložíš SVOJE názory nejakou doravnou štúdiou? Tvoja obľúbená diletantská štúdia (všade, kde v posledných desaťročiach aplikovali závery nejakej dopravnej štúdie VÚD, museli obratom pristúpiť k ZÁSADNÝM korekciám) nič také, čo tu ty hlásaš, nepodkladá.
Reply on: Marcelllooo #99073:
Ale, Pištík môj, ja mám dostatočné vzdelanie a kvalifikáciu, to vzdelanie a kvalifikáci nemusia byť nutne formálne ako to vidí tvoja teoretická dušička projektovéhzo manažera diskových polí. Takisto 810zssk má možnosť to objektívne zhodnotiť, pretože mu, na rozdiel od teba, trpiaceho syndrómom NImBY a riadiaceho týmto všetko svoje konanie, má znalosti a vedomosti a má odstup.
A naozaj si myslíš, že rok po revolúcii, keď sa rúcala ekonomika, by nám niekto natlačil pár miliárd na metro? Sladký sníček...
K tvojej reakcii na Solidera: Tu s tebou diskutujú desiatky ľudí, ktorí v Petržalke bývajú a tvoj Marcelllooonds v plytkom tunelY nechcú, ale to účelovo ignoruješ. Ty si akurát získal plnú moc od pár dôchodcov, lenivých angažovať sa vo veciach verejných ale zato ochotných kedykoľvek podporiť akúkoľvek kverulanciu (však ich to nebude stáť nič) a vydávaš to za hlas celej Petržalky, čo však nie je pravda ale účelová LOŽ.
Mimochodom, ešte stále si nebol schopný exaktne definovať "ľahký mestský vlak pre NDS". Predpokladám teda, že pre tvoje účely vyhovie aj súprava 2x T3SUCS?
Reply on: Ámos #99081:
myslim ze priorita numba 1 by mala byt mlynska dolina, napojenie DD na siet a zatrolejovanie 39/31.. potom ako vravis, taka 41 by bodla... .. nebolo by naskodu aj vyvbudovanie niektorych odbociek (napr na hlavnu z prazskej)
Reply on: Kami #99079:
to mas pravdu. osobne si myslim, ze s vystavbou trolejbusovych trati by sa malo zacat tam, kde dnes autobusy jazdia vacsinu trasy pod dratmi. Taka L63,L61.
V kazdom pripade treba mysliet aj na rozvoj a vytypovat nyjvytazenejsie trasy vhodne na prevadzku trolejbusov.
Reply on: Ámos #99078:
o to nejde, vacsina petrzalskych liniek ma dostatocnu intenzitu na trolejbusy. Aj 99. Ide o to, ze v trolejbusovej doprave su ine priority, menej investicne narocne. Napr. Patronka. Nove trolejbusy (vozidla) treba na DD, DH cize na samotne doplnenie stavu klbovych trolejbusov.
Reply on: Vladimír #99075:
Aj trolejbusova L93 by sa uzivila a mala svoje opodstatnenie.
Reply on: Marcelllooo #99074:
Ži si v svojich predstavách o supermoderných jednotkách.
Reply on: El Sergio #99070:

Re #99069 Valec:
ospravedlnujem sa, asi to bolo pokrocilou hodinou a toto mi vypadlo ?
ozubnicova zeleznica je tiez potom kvazi elektricka vramci obce ?
Reply on: Marcelllooo #99073:
Ja len zopakujem, že ťahať paralelné trasy je silne neekonomické a pre výrazne bohatšie mestá od Bratislavy neutiahnuteľné.
Ak raz bude v koridore NDS jazdiť čokoľvek (E, NDS), tak to bude absolútne hlavným dopravným systémom vo vzťahu Petržalka - mesto a na akúkoľvek paralelnú trolejbusovú či autobusovú dopravu možno zabudnúť.
Trolejbusy do Petržalky? Áno, prečo nie. Ale vo forme trolejbusovej "L99" po najbližšiu zastávku NDS a tam prestup.
Reply on: enumaelish #99036:
Poskytla. Nie vsak do buducej spadovejoblasti pri Nivach. Ostatne relacie sa daju dostatocne riesit trolejbusmi.

Re #99040 810zssk: Znovu ta poprosim o podlozenie tvojich nazorov dopravnou studiou. Dakujem.

Samozrejme, ze na NS MHD budu jazdit nove supravy vyhovujuc aj spomianym kriteriam.

Re #99050 intony: S tym nemienim polemizovat. Odmietam vsak k jednej chybe/omylu pridavat dalsie.

Re #99051 intony: Ved prave ze nie. Preto desat raz merat a raz stavat.

Re #99053 Emo: Tvoje pochybynosti sa nezakladaju na realite. Znovu odporucam nastudovat IZ a vyjadrenia predstavitelov mesta. Takze sa vyjadruj k tomu co je planovane.
Reply on: Ike #99026:
Odporucam sa zahlbit do historie fora a znovu si to nastudovat.

Re #99028 Vladimír: Je to tak. Financovanie metra v BA sme presvihli ani nie o rok. Aj ked este po neznej revolucii nam nukali z Prahy financovanie, no my sme zavahali.

Ano, diverzifikacia aj vo vyzname viacej druhov dopravy. Len tak sa zabezpeci optimalita aj z hladiska ekonomickeho ale hlavne dopravneho.

Re #99029 Solider: Nie, to nemozes. Nebyvas totiz v Petrzalke. A ak by si sa predsa len odhodlal sem docestovat len kvoli tomuto ucely, zrejme by si sa dockal necakanej reakcie...

Re #99030 S499.1023: Pretoze tak ako ani ty nema dostatocne vzdelanie a kvalifikaciu. On navyse nie je ani volic, aby mohol zhodnotenie robit aspon z mralneho hladiska. Ako decko nema ani dostatocne skusenosti a rozhlad.
Reply on: ba1031 #98964:
to je mi moriadna hlupost, je to tam dane len preto aby nas policajti mohli pokutovat.... tou cestou chodim casto a nevidim ZIADEN dovod preco by sa tade nemohlo jazdit 90.....
Reply on: Majo #99063:
A Ľubochňa čo?
Reply on: Ike #99062:
Na tebou vymenovanom počte obcí s električkou to síce nič nemení, ale pre presnosť je Štrbské Pleso od minulého roku zase súčasťou Štrby
( http://sk.wikipedia.org/wiki/%C5%A0trbsk%C3%A9_Pleso ).
Takže ozubnica je v podstate taká obecná hromadná doprava. ?
Reply on: Ike #99062:
Už sa ti dáko nedarí. Mal by si ísť radšej spať. ?
http://www.sme.sk/c/3590010/Strba-prebera-spravu-Strbskeho-Plesa.html
Reply on: Ike #99065:
A dovtedy jazdila s akým pohonom?
Reply on: Ike #99065:
Prekvapuje ma, že takúto základnú vec niekto z tu diskutujúcich nevie, ale bratislavské električky sú od počiatku elektrické, teda od 27. augusta 1895.
Reply on: Ike #99062:
No ja by som povedal, že jedinou slovenskou obcou, ktorá sa môže pochváliť električkou, je Trenč. Teplá, nakoľko v ani jednej z tých 3 ďalších dedín nejde električka priamo do obce, ale má len stanicu či zastávku kdesi na okraji alebo až za obcou.
Reply on: Majo #99063:
BA eliny boli kedy zadratovane? 1902 bola elektrifikovana BA ako mesto, tak niekde medzi 1902 a 1909 nie?

Ono osobne si myslim ze TEZ ma blizsie k vlakom, a TrEZ ma blizsie k elinam, ale ten prechod je taky velmi diskutabilny... co je vlastne co...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement