svojím spôsobom...tak ok, nech doprava ostane ako je, linky ako sú, len aspoň nech sa obnoví vozový park ? inak či už bude S-Bahn alebo elina mi je fuk pokiaľ sa tu prestaneme hádať ?
Teda ja som ešte nepochopil, čo mu na električke prekáža. Neviem, či to tu písal, ale racionálne nevysvetlil to, prečo električky nechce, čo mu na nich bude prekážať a prečo hľadá náhradu.
Samozrejme. Nechce mať pred domom električky, vie, že nejaká koľajová doprpava tam ísť musí, tak rieši metro, ľahké mestské rýchlodrážne vlaky električkového charakteru, proste hocičo, len aby tam nechodila električka. Asi radšej pozerá na ten obludný Kaufland a pochvaľuje si, že nebyť jeho, mohol byť ešte obludnejší ? .
Jasné, že bojuje ale to môže vzdať, tu nie sú nejakí dôchodcovia, nedzamestnaní a mamičky na materskej ako na domovej schôdzi, tu sú ľudia, ktorí tomu rozumejú, tu to má prehraté.
"presadzovaním svojho šotosna o metre" - som stále viac presvedčený, že ON nemá žiaden šotosen. Jediným cieľom je nemať pred domom električky. Ak by mal záujem na zlepšení dopravy, musel by niektoré argumenty druhej strany uznať. ON nediskutuje, ON BOJUJE!
Vasa vysost dakujeme za toto privilegium rozpravat sa svami. Pri najblizsich volbach urcite spravim nejake to pps-ko aby som vsetkym Petrzalcanom objasnil kto ste a akym sposobom komunikujete s obycajnymi ludmi. Ze vas maju volit, lebo je to privilegium , hlane rozpravat sa s vami.
Električku, keďže vlak, alebo ťažké metro je jednoducho neuživiteľný.
Re #96836 _ERIC: On je účastník tých konaní či sa nám to páči, alebo nie. A teda môže požadovať aj Maglév. No orgán, ktorý tieto veci prerokúva, by mal brať na zreteľ hlavne VEREJNÝ záujem a tým záujem vlastníkov bytov z Rovniankovej nie je.
Re #96843 Marcelllooo: A čo rieši tvoj NDS, len spojenie Nivy - Petržalka a pre budúcnosť, to bude horšie ako nič. NDS v tej trase nerieši hlavný prepravný prúd z Petržalky.
Re #96847 Marcelllooo: Nepočíta sa ani s druhou vetvou tvojho NDS.
Re #96850 Marcelllooo: Lenže robiť z vlaku NS MHD najmä na KV a ružinovskej radiále považujem za neekonomické, potrebné by bolo treba vybudovať x km nových tunelov, v KV a Dúbravke navyše prekonávať podzemne stúpania a klesania.
Re #96854 Marcelllooo: Tak potom načo treba tam k vám NDS, keď ho nepotrebujete?
Re #96866 Marcelllooo: Lenže na lokálne spojenia typu Vinohrady-Hečkova je električka luxus.
Re #96876 Marcelllooo: A spojenie do historického jadra, okolia Hodžka atď. čo?
Re #96892 Marcelllooo: To je tvoj problém, že nepozeráš perspektívne. Tvoj primárny cieľ je nemať električku, radšej 0: variant.
"Preco sa ide riesit Lamac a Mlynska dolina a Vajnory a ako zatial podrobne neviem. Zatial mam dost roboty s Petrzalkou..."
Ved si tvrdil ze veci treba riesit komplexne s ohladom na cele mesto...
Jasne, on rokoval s autorizovanymi predajcami realit a vyrokoval take sumy... Mali by sme to povedat mladym rodinam. Nech vedia komu maju byt vdacny...
Jo samozrejme, ze hydraulicku regulaciu (ma v petrzalke 97% domov) a termostaty na radiatoroch (ma viac ako 80% bytov). Samozrejme su prvy a jediny dom v Petzalke ktory zatepluje.
Len na okraj dodam, ze bytove druzstvo kazdej domovej samosprave v Petrazlke pod ich vplyvom zaslali cenove ponuky,... zateplenia plus s moznostou nizkuroceneho uveru.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Tootti
Ja som ho videl naposledy v Nitre na autosalone 2007.