Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: intony #96882:
cast z toho obsluzy NS MHD (zastavka eurovea namiesto safka), cast zvyseny pocet autobusov z usetrenych liniek.
Reply on: intony #96878:
nejde o subezny system. Subezny by bol, keby mal rovnaky ucel a destinacie. Nema. Kazdy ma ine urcenie.
Reply on: Marcelllooo #96876:
Nevravím iba o Hlavnej stanici. Vravím o centre mesta, kam z Petržalky chodia naravté autobusy 93, 94, 95, 83, 78.
Dnes na 68 poobede bola 4947 ❤ ❤ ❤ ? ? ? ❤ ❤ ❤
Reply on: 810zssk #96877:
Nie, odbockou za Filialkou, ktoru ZSR planuje v najblizsich 10 rokjoch postavit, tak ako planuje zdvojkolajnit cestu do Kitsee, urobit krizovatku a zachadzku pri letisku. ?
Reply on: intony #96855:
Fuha, a kde ma BA skovane tie miliardy na realizaciu NS MHD aj elektricky? A kde su volne a vysporiadane pozemky a UP v tejto trase?
Reply on: intony #96857:
Ešte raz vravím, že minimálne v Dúbravke a a Ružinove pôjde o dva súbežné systémy, dve súbežné koľajové trate.

Je to to isté, akoby si zrýchlodrážnil električku, zredukoval stanice na tri a linky 20, 22, 34, 83 by robili doplnkový systém ku NDS a zároveň obsluhu MČ.

Prečo by má doplnok robiť súbežný, v určitých ohľadoch takmer rovnocenný systém? Nesúhlasím.

Nech sa teda aspoň tam využije električkový koridor. A obsluha Mlynskej doliny a Slávičieho údolia sa dá ešte aj teraz vyriešiť za omnoho menší obnos financií, ako nová "podzemnica".
Reply on: Marcelllooo #96876:
Mestskou supravou z Petrzalky na Hlavnu stanicu? Kade preboha? Cez Racu, ty generalny demagog povereny zastupovanim troch demagogov chodiach na vase schodze?
Reply on: intony #96872:
Nebude dovod pre taku intenzitu na hlavnu stanicu, lebo:
1. cast vypravovanych ZSSK vlakov prejde na Filialku (Hl.st a filialka maju byt vyznamom rovnocenne)
2. cast vypravovanych vlakov bude koncit az na Petrzalskej stanici
3. na Hl. stanicu sa dostanes mestskou supravou

Takze dopravna potreba sa rozlozi na tri miesta s dosledkom nizsich prepravnych narokov.
Reply on: 810zssk #96874:
Staci priblizny - co bude ked bude tunel. Ako sa tento SNS (sotonosny system) MHD bude dalej rozvijat.
Reply on: Marcelllooo #96873:
Predloz navrh.
Reply on: 810zssk #96864:
A na toto si dosiel ako, ze neriesi a nema perspektivu rozvoja?

Teraz je sanca s tym zacat, mali by sme (podla mna). Inak sa stale budeme tocit dookola...
Reply on: Marcelllooo #96860:
a čo smer Petržalka - Centrum - Hlavná stanica?! Ten smer, ktorý mal byť pôvodone riešený metrom, chceš riešiť smradobusmi a trolejbusmi? Smiešne.
Reply on: 810zssk #96870:
Prepacte ale dnes mi zo vsetkeho tak trochu preskakuje ?
Reply on: Martin G. #96867:
Ze tu dva krat vypisujes to iste.
Reply on: Marcelllooo #96863:
Zial, zatial nic. Ale nepredpokladam ze o nieco menej ako ty v mojom veku. Porovnavas nieco co sa zatial neda porovnat. Apropo, uspechy v zateplovani, bezpecnosti a podobne ti NEDAVAJU monopol na pravdu v oblasti dopravy.
Reply on: Marcelllooo #96854:
Nám. hraničiarov nie je iba linka 88, ktorá by mala mať svoje využitie aj potom, ale aj linky 95 (!), 83, na Bosákovej aj 78.
A som zvedavý, či po výstavbe NDS v trase Janíkov dvor - Trnavské mýto ostatne napríklad aj taka linka 68 v súčasnej podobe...
Reply on: 810zssk #96865:
CO???
Reply on: intony #96857:
Nie novy subezny system. Budoval by sa NS MHD. Existujuca elektrickova siet by mala ine urcenie - obsluhu danej mestskej casti. Preson v ramci mesta na dlhe vzdialenosti zase NS MHD. To je jeho ucelom a principom...
Reply on: Martin G. #96862:
Dalsi komu by sa hodil BAN.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.