Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #96903:
Myslel som to tak, že pán Kadnár má svoj názor, že trolejbusy na rovine sú neekonomické.
Reply on: intony #96893:
Súčasné vedenie nemá nič proti výstavbe akýchkoľvek trolejbusových tratí, keď na Marce3l3o dodá fiancovanie (asi z developerských projektov, ktoré premostia každý výložník). Len bude musieť postaviť aj nové mosty, lebo most Apollo nemá zrovna vhodný smer, na Prístavný a Lafranconi mu trolejbusy nepustia, na Novom budú stáť v kolónach rovnako ako autobusy a po Starom bude chodiť ELEKTRIČKA.
Reply on: enumaelish #96887:
Keď bude dostatok vodičov.
Reply on: Marcelllooo #96895:
A prečo si nereagoval na príspevok #96890 ❓ Nehodí sa ti? ?
Reply on: Marcelllooo #96892:
Aká degradácia územia?
Reply on: Marcelllooo #96889:
Prosímťa, aké peniaze ušetríš výstavbou drahšieho metra oprotiu lacnejšej električke??? Si vynašiel ekonomické perpetuum mobile?
Reply on: Marcelllooo #96895:
Tak ako ty chceš niečo pozitívne ovplyvniť, aj my všetci chceme pozitívne vplývať a to tak, že by sme nie všade capkali smradobusy, trolejbusy a metro, ale svoje miesto by mali aj električky, ktoré ty tak nenávidíš.
Reply on: S499.1023 #96894:
Mne sa hlavne paci ako odignoruje prispevok na ktory nema argumenty namiesto toho aby nan reagoval a uznal si chybu, pripadne reaguje na nieco uplne ine.
Reply on: Marcelllooo #96892:
Hopvrím ti, že v ÚP nie je zakreslený TEN-T, ktorý je súčasťou NS MHD v Bratislave! ?

O akej dregradácií územia električkou hovoríš? O aké pozemky? Električka je schopná ísť ten krátky úsek aj po cestnom telese. A tých pár metrov na obratisko? Fakt si myslíš, že by to bol neriešiteľmný problém? Asi tak, ako ďalšie vetvy NS MHD.

Dodávam ešte, že si práve povedal nepriamo, že aj ostatní odborníci, ktorí sú za električku v BA, aj Ing. Weigl si hrajú Transport Tycoon, ty demagóg.
Reply on: intony #96893:
Ja viem, ze sucasne vedenie DPB, ale i mesta ma rozne nazory, ktore nie su (podla mna) optimalne. Ale o tom to je, ze ked ma clovek moznost nieco pozitivne ovplyvnit, tak to skusim. Ja nerobim nic ine.
Reply on: 810zssk #96869:
Zateplenie a počítačovú sieť majú stovky domov aj bez samochvály nejakého samozvaného domovníka. A projekt bezpečné bývanie je zvrátenosť, ktorá núti obyvateľov 13. poschodia chodiť dolu k bráne, keď im príde návšteva. Svoju ulicu samozrejme od feťákov nevyčistil, vyčistil od nej akurát svoju bránu tým, že ju zamkol. Všetko záslužné drobnosti ale to mu nedáva právo ničiť život celej Bratislave bezhlavým presadzovaním svojho šotosna o metre.
Reply on: Marcelllooo #96889:
Jednel nie je súčasné vedenie DPB naklonené výstavbe trolejbusových tratí, jednak by si musel viesť trolejbusy cez Nový most a stále by nebolo obslôžené Kamenné nám. kam sa po vystúpení z 50 a 95 hŕnú haldu ľudí.
Reply on: intony #96885:
A mas volne a vysporiadane pozemky? Kolko by stalo ich vysporiadanie? Projektova dokumentacia? Za aku cenu - a to myslim nie len financnu, ale obetovanie a degradacia uzemia? Ved o tom cely cas hovorim, ze tu niektori hraju Transport Tycoon, ale nepozeraju na mesto ako komplexny zivy organizmus...

V UP je zakresleny koridor pre NS MHD a dokonca je uz 30-rokov platna aj stavebna uzavera z tohoto dovodu...

Preco sa ide riesit Lamac a Mlynska dolina a Vajnory a ako zatial podrobne neviem. Zatial mam dost roboty s Petrzalkou...
Reply on: Marcelllooo #96888:
Opakujem, ked chces porovnavat, porovnavaj co si ty dosiahol vo veku 14 rokov. Som zvedavy.

A opatovane ta ziadam aby si rozlisoval slova 'odbornik' a 'demagog'
Reply on: Marcelllooo #96883:
Aký je medzi týmto rozdiel?

Rýchlodrážna trať električky v Dúbravke, doplnkové autobusové linky do centra cez Patrónku.
Zastávky električiek Podvornice, Dúbravka, Záluhy.

Podzemná trať "metra" v Dúbravke, súbežné doplnkové električky a autobusové linky do centra cez Patrónku.
Zastávky NS MHD Podvornice, Dúbravka, Záluhy.

Za tohto variantu sa električková doprava degraduje ešte nižšie ako smrodobusová, pretože zatiaľ čo smer do centra cez KV bude obsluhovaný "metrom" i električkami, druhá vetva cez Patónku len autobusmi.

Otázka navyše:
Bol by si aj proti výstavbe ET Záluhy (Dúbravka) - Patrónka - Hlavná stanica? Alebo mi povieš, že taká kapacita tam nebude potrebná?
Reply on: intony #96886:
tak trolejbusy, ako navrhujem ja. za usetrene peniaze postavis trolejbusy v celej Petrzalke a ostane ti na rozvoj aj dalsich casti MHD.
Reply on: 810zssk #96869:
No, tak ja som nieco dosiahol. Nie vela a nie preto, aby som sa s tym chvalil, ale preto, aby som urobil nieco prospesne ale predsa. A mam teraz aj moznost a moc prispiet aj ohladom NS MHD. A to, ze sa pytam odbornikov a teraz aj tu tiez svedci, ze si to nevymyslam sam z prsta.
Nevedel by mi niekto pvoedať, kedy sa plánujú dať do pôvodného stavu grafikony liniek 41,66,88(ranná špička)203 a 207?
Reply on: Marcelllooo #96884:
Hožovo nám., Štefánikova, Pražská, Obchodná? Radšej smradobusy cez Nový most každé 3 min., ako kapacitná a ekologická električka?
Reply on: Marcelllooo #96879:
Nejde náhodou mesto stavať električku Šafárikovo nám. - Bosákova? A ako ďaleko je Nám. hraničiarov od Bosákovej? Myslíš si, že by ten úsek stál miliardy? Nestál by ani miliardu ?
Vysporiadané pozemky nie je neriešiteľný problém ak sa chce riešiť doprava. Potom by sa nemohli plánovať električky do Vajnor, do Dúbravčíc a Ing. Weigl by asi nepredložil možnosti rozširovania ET do Mlynskej doliny, na Dolné hony a pod. ?
Čo sa týka ÚP, ak si myslel to, že tam taká trasa nie je zakreselná, pripomínam ti, že v ÚP nie je zakreslená ani trasa TEN-T. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement