Reply on: Marcelllooo #96843:
Metro je ekonomicka sprostost z dovodu, ze nikde by nebola jeho kapacita neplnena.
V ostatnych veciach jednoducho klames.
Pravdepodobne pracujes niekde v oblasti kde by mal byt tunel ZSR.
Ale OK preco nemat oboje.
Ak tvrdis ze stat zaplati a ZSSk bude za statne prevazdkovat, tak nech sa vybuduje tunel a na trase ZST Petrzalka(aj tam byvaju Petrzalcania aj oni si zasluzia kapacitnu dopravu) - Slovany jazdi ZSSK s lahkymi elektrickymi jednotkami a nech sa postavi elektricka cez Stary most (ten sa musi rekonstruovat tak ci tak) na Janikov Dvor. V oblasti, kde sa budu trate krizovat sa postavi prestupny terminal a ludia si uz vyberu, co bude lepsie a efektivnejsie. Cim budu chciet viac jazdit.
Ako sa hovori ovca cela aj vlk syty. Dohoda po ktorej tak prahnes, racionalne riesenie,...
Re #96849 Marcelllooo: Stary most je na pokraji zivotnosti. Rekonstruovat ho proste treba! Uz to pochop.
Re #96854 Marcelllooo: hm L88 jazdi prave do oblasti ASMN kam ma jazdit tbou preferovane riesenie. Zato L95, L83 su natrieskane. Skutocne mas stale pocit, ze ludia chcu cestovat kam hovoris. Preco tam necestuju teraz?
Marcelllooo
A to obratisko, mimochodom, problem naozaj je. Nemaju ho na Bosakovej zatial kde vybudovat... Len tak pre tvoju info...
Hovorim o takej degradacii uzemia, ze sa jedna o hodnotne uzemie, ktore je mozne urbanizovat na mestsky park, rekreaciu, ci aj na stavbu vhodnych polyfunkcnych objektov. Nevidim dovod, preco by sa uzemie malo zabit len elektrickou.
A ano, mnohy dopravaci (ale aj architekti), ktory v BA posobia nerobia dorpavne riesenia, ale hraju TT alebo SimCity. Na vseobecnu skodu. Bol som svedkom konfrontacie takychto TT dopravakov s inymi dopravakmi a viem ako to prebiehalo. Zacali s invektivami a agresiou pri druhej vete, lebo nevedeli svoje obhajit...
Re #96898 intony: Ale nech si maju svoje miesto tam kde patria, ale v Petrzalke sa ukazuje, ze za daneho stavu veci to nie je. Ja som voci elektrickam indiferentny.