Ale ten tunel nebude ziaden skutocny NS. Skutocny NS MHD musi riesit potreby obyvatelov BA vseobecne, nie len jednu vetvu. Tento zial nema ziadnu dalsiu perspektivu rozvoja.
HALOOO Inaaac ti revizori zabuudaju na linku 33 kde som nestretol ani jedneho revizora, dokonca ANI JEDEN VODIC HO NESTRETOL a potom sa cudujeme ze mame MILIONY CIERNYCH PASAZIEROV REVIZORI DOJDITE !!!
Spravne, lebo neni NS MHD. Ked bude NS MHD, ten bude obsluhovat spadovu oblast do noveho mestskeho centra (Mlynske Nivy, Eurovea atd), kde je velka cast zamestnanosti a skol a uvolnene kapacity sa mozu pouzit na zhustenie ostatnych intervalov, pricom usetrene financie sa mozu pouzit na rozvoj existujucej dopravy. Navyse sa vybuduje prva cast skutocneho NS...
"zhodnotene bytov o vyse 528% za 5 rokov (3-izbak sa predaval okolo 700 tis, teraz minimalne za 3,7mil) " - za to mozes prave ty a nikto iny.. a co sa tyka ostatneho - tiez len TY. Nepripisuj si co nie je len tvoja zasluha.
Áno, ja viem, že sa asi ráta s týmtito dvoma vetvami, ale vravím o tom, že pre riešenie týchto vetiev by sa mala čo najviac využiť električková doprava a zmodernizované jestvujúce radiály, nie stavať v Karlovej Vsi, Dúbravke, Ružinove úplne nový súbežný systém.
Inaaac ti revizori zabuudaju na linku 33 kde som nestretol ani jedneho revizora, dokonca ANI JEDEN VODIC HO NESTRETOL a potom sa cudujeme ze mame MILIONY CIERNYCH PASAZIEROV REVIZORI DOJDITE !!!
Nepochopil si ma. Hovorím o električke, ktorá by nebola v Petržalke tým najvyšším systémom, ale akýmsi doplnkovým systémom na vyššej úrovni ako cestná doprava.
Vravím o tom, že NDS má byť v trase "Janíkov dvor - os Jantárovej cesty - Nivy - Filiálka"
Ak by sa postavila električka cez Starý most, mohla by ten doplnok ku mestkým vlakom smerujúcim iba na Tranvské mýto, spraviť tak, že by od Bosákovej pokračovala ešte kúsok južne s prestupnou zastávkou (Chorvátske rameno / Háje-sever) smerom na Nám. hraničiarov, ktoré nemá absolútne nič spoločné s Chorvátskym ramenom.
Čo by si tým dosiahol? To, že by aspoň časť Petržalčanov mala spojenie do najužšieho centra a na Hlavnú stanicu bez toho, aby boli všetky ostatné smery na autobusoch. Trolejbusy riešia zas ten istý smer ako NDS v železničnom podaní, akurát, že cez Most Apollo.
A nevrav mi, že električka by sa v tejto trase neuživila a bola nepotrebná (viď linky 95, 78, 83...), pretože ťa človek môže naozaj považovať dogmatika, ktorý za každú cenu nechce električku ani ako doplnok ku "hlavnému ťahu" NDS, ani vôbec.
Mimochodom, vsetky zapisnice zo schodzi nasho domu su na internete.
Re #96844 _ERIC: Ano Erik, kto ma pozna charakterizuje ma ako haluzaka s dusou dietata (a som rad, ze som prave takyto a ziaden iny)... ?
A ano, nieco som v dome, na ulici a v Petrzalke urobil a dosiahol:
- prispel som k vycisteniu ulice od fetakov a vselijakych zivlov
- zhodnotene bytov o vyse 528% za 5 rokov (3-izbak sa predaval okolo 700 tis, teraz minimalne za 3,7mil)
- rozvojove projekty v dome (vlastna pocitacova siet, hydraulicka regulacia vsetkych stupnov, startujeme komplexne zateplenie a dalsie)
- pomohol som nastartovat projekt Bezpecne byvanie, ktory riesi bezpecnost panelakov nielen v Petrzalke ale aj inde v BA a na Slovensku
- pomohol som zregulovat Kaufland
- pomohol som ludom zregulovat dalsie projekty, ked sa na mna obratili
Za mna hovori aj moje dielo a to, ze ludia sa na mna obracaju o radu. Nie je mi lahostajne, co sa v mojom meste, mojej Petrzalke deje a snazim sa s tym nieco urobit. Ale nerobim to hala-bala, snazim sa to robit spravne (a preto su aj mnohe moje nazory prijimane). Preto som sa pytal na nazory odbornikov. A preto sa teraz pytam aj tu. Lebo mi to neni jedno a zaujima ma aj konstruktivny a slusny nazor tunajsich ludi.
Co ale si dosiahol alebo urobil ty? Ake dielo mas za sebou?
Je mi trapne, ze sa to musim takto pytat a je mi trapne, ze som musel povedat takuto samochvalu ale ked sa teda ide do osobnych utokov a urazania, podme porovnavat realne vysledky prace...
Konecne to zacinas chapat. Ano, v buducnosti (blizsie nespecifikovanej, lebo momnentalne na to prachy nie su) sa rata presne s tymito dvomi vetvami s centralnym dvojokruhom (!). Kto, kedy, ako a zaco ich vybuduje je dnes nejasne. Ale mame moznost zacat s jednou castou s tym, ze sa pocita aj stym zvyskom - tak zacnime, lebo inak v BA naozaj nikdy nebude nic bliziace sa NS MHD.
A preto hovorim a presadzujem tuto variantu, lebo ona jedina ma dlhodoby a strategicky vyznam.
Spravne - lebo co vyriesi takyto kyptik? Nic, co by sa nedalo dosiahnut lacnejsie a to ovela lacnejsie autobusmi/trolejbusmi.
Nevidim dovod na to, aby sme "konecne mali v Petrzalke elektricky". Tak nebude. No a co? Preco by ju bolo treba?
A ak uz ma sa nieco za velke peniaze v Petrzalke robit, tak nech je to uz nieco, co ma zmysel a je to bliziace sa k NS MHD.
P.S. Preco chces uplne zabit to uzemie pri Chorvatskom ramene, ktore ma potencial a kvalitu sa stat velmi vzacnym mestskym uzemim? Preco chces toto uzemie zabit subehom mestksych suprav a elin a este aj cesty? Nestaci jedna jazva v podobe Einsteinovej?
Ak by sa vybudovalo:
- západno-východné prepojenie rýchlou električkou, v centre po novej trati, v úrovni Dunajskej a Páričkovej do Ružinova, variantne až na Dolné hony cez Novú Vrakuňu
- v budúcnosti aj časť podzemného centrálneho okruhu t. j. Nám. SNP - Štefánikova - Hlavná stanica - Trnavské mýto - Ružinov riešeného taktiež rýchlou električkou
- električka v Petržalke minimálne do Hájov
bol by som možno aj schopný pochopiť aj tento železničný variant jednej vetvy NDS.
Tretiu moznost neignorujem ja, ale ju ignoruje mesto, kedze s nou v najblizsom case realne nepocita. Poznas to podla toho, ze v prioritach mesta nenajdes taku polozku s vyhradenym financnym krytim.
Najdes vsak polozku trat do Petrzalky aj s vyhradenym financnym krytim vo vyske 1,5 mld. Ak bude realizovat solo elektricku, tak by si potrebovalo zobrat uver vyse 5mld., co by mesto zrejme financne polozilo. Preto sa uvazuje, ze sa urobi elina cez Stary most len po Bosakovu a dalej sa uvidi v buducnosti. Toto je to riesenie, ktore naozaj preferujes?
Skutocnym dovodom je kombinacia nasledovnych faktorov:
- odstranenie stavebnej uzavery v Petrzalke a danie zelenej developerom
- komercne zaujmy niektorych jednotlivcov
- politicky zaujem vedenia mesta zacat nieco robit.
OK, ale vy, pokiaľ viem, odsudzujete aj električkovú trať v úseku Šafárikovo nám. - Bosákova, ktorá by mala byť oficiálne v prevádzke v rokoch 2010 až 2015 pre svoju neopodstatnenosť.
Pochybujem, že ju po uvedenom roku 2015 zrušia, pretože veľká časť obyvateľov získa požadované spojenie na Hlavnú stanicu ?, Kamenné nám., Račianske mýto, Karlovu Ves, atď., nie len na Trnavské mýto a bola by hlúposť nevyužiť možnosť, že električka existuje konečne aj v Petržalke.
Kľudne by mohla tvoriť jednu vetvu (trebárs do Hájov a Nám. hraničiarov) ku mestským vlakom vedúcim stredom Petržalky, s prestupnou zastávkou kdesi neďaleko Bosákovej.
1. A tretia moznost, ktoru neviem preco ignorujes - modernizacia sucasnej siete + vystavba novych casti.
2. Akurat ze tunel pojde len a jedine na Filialku. Elektricky obsluzia omnoho viac a omnoho komfortnejsie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Marcelllooo
Najdes vsak polozku trat do Petrzalky aj s vyhradenym financnym krytim vo vyske 1,5 mld. Ak bude realizovat solo elektricku, tak by si potrebovalo zobrat uver vyse 5mld., co by mesto zrejme financne polozilo. Preto sa uvazuje, ze sa urobi elina cez Stary most len po Bosakovu a dalej sa uvidi v buducnosti. Toto je to riesenie, ktore naozaj preferujes?
Skutocnym dovodom je kombinacia nasledovnych faktorov:
- odstranenie stavebnej uzavery v Petrzalke a danie zelenej developerom
- komercne zaujmy niektorych jednotlivcov
- politicky zaujem vedenia mesta zacat nieco robit.