presne Chcel by som to hodnotiť inak ako kritérium. Práve preto, lebo je napadnuteľné.
Pokiaľ o tom niekto rozhoduje, je nevyhnutné, aby mohol demonštrovať na základe čoho a prečo vo verejnom záujme obstaral to a to.
Prečo by výsledkom nemohli byť aj konkrétne dôvody, prečo bolo zvolené toto riešenie (ku ktorému sme eventuélne pridali aj pár riešení z iných návrhov) ?
Veľmi sa mi páči dnešný článok o nočákoch v Novom čase.
"Občianske združenie imhd.sk urobilo prieskum, ktorý potvrdzuje, že trendom v domácich a zahraničných mestách nie je rozlišovanie nočnej a dennej tarify. Podľa neho je možné nočnými spojmi cestovať už od 10 Sk. Pri súčasnej kvalite hučiacich, vrčiacich a horiacich autobusov v Bratislave by takáto tarifa bola adekvátna ponúkanej službe." ?
Ešte mi nie je jasné prečo na obrázku voz 4853 na čelnom transparente "N56 (?) JASOVSKÁ ?
Druhy krat v priebehu 24 hodin suhlasim Pokial sa jasne definuje ze CO a AKO ma byt postavene tak nie je dovod dat ine kriterium ako cena. Problem je ze v tomto pripade sa to jasne nedefinovalo.
Iste. Ale to má byť v podmienkach, či majú byť použité pozinkované stĺpy alebo čo má ukazovať informačný systém. Ako by si to chcel hodnotiť ako kritérium? Nadhoď nejaké kritériá, aby to nebolo obratom napadnuteľné.
určite o tom nepochybujem. Rovnako dobre sa ale dokážu nazbierať argumenty pre imho logicky drahšiu ponuku. V zakázke je informačný systém - nikto ho posudzovať nebude - on len "bude". Je tam ďalších x prípadov, kedy je kvalita podstatná. Projekt, ktorý by napr. navrhoval drahšie pozinkované zábradlia či stĺpy je odsúdený na zánik.
Nehovoriac o tom, že zastávka by mohla obdržať aj umeleckú hodnotu v podobe architektonicko - dizajnérskeho stvárnenia.
Fajn. A čo na tom vlčom hrdle ? Ešte raz zopakujem, že uznávam vaše krajne pravicové argumenty, avšak rád by som podotkol, že do Podunajských Biskupíc je 70 v Solarisovom prevedení ideálny. V krátkej karose si po MiÚ nesadneš. Do nemocnice je od 8:30 - 16:00 fukot. Hneď na to tu máš ľudí vracajúcich sa z práce. A tým vyhovuje slušný interval, ktorý linka má, najmä keď ich dosť ešte aspoň raz prestupuje.
Aký interval by si zvolil ? Súčasnú 12 ťažko. 10 a každých 20 do Biskupíc ? Taktiež blbosť. Neviem, ale krátiť tú linku chceš Ty...
Mám trochu iný názor na dopravnú obsluhu takýchto celkov.
Aj táto služba podľa môjho názoru bude musieť ísť cestou značnej "personifikácie". (voľne preložené - nie je to nič nové - zachádzanie pred dom klienta - objednávka na zachádzku - pristavenie vozidla na presnú hodinu - niečo ako zbernú, mikrokapacitnú (SORka je maximum) MHD, ktorá príde vtedy keď potrebuješ - dovezie Ťa do oblasti základnej vybavenosti a prestupného bodu.)
Prakticky každá MČ by si mohla svoju "lokálku" (svoje pokiaľ prechádzajú viacerými MČ) organizovať sama. A je na nej, u koho si výkon objedná.
Otázka povrchu je len a len bohapustá fantázia pánov z RTI. Ak im nestačia zaasfaltované VÚIS panely, ktoré už skoro 20 rokov krásne držia na Špitálskej,môžu spraviť celú zastávku z gumokovu ? .
Ad Re #87442 Martin Fundárek - lebo semafory.
Ad Re #87444 Jezo: A sú opačné konečné vybavené na to, aby sa tam prestávkovalo?
Trnavské mýto: Kde by tam bol problém so signálnym plánom? Problém by bol akurát s návratom a-31 zo stredového pásu do pravého pruhu na krátkej vzdialenosti. Ale dá sa všetko, ak sa chce.
Ak by to zníženie kapacity zastávky vadilo (ako že by vadil tak dvakrát denne), tak nie je problém zastávky predĺžiť, miest je tam dost. Ale ak chceme mať prestup hrana-hrana, tak to inak nepôjde. A to, že "by sa našli vodiči", nie je argument.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023