Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: user #87419:
Všetci čo ste z okolia DD, tak by ste mali tú mapku zo strany 12 vytlačiť, dopísať aká linka bude na ktorej zastávke stáť a vylepiť to po zastávkach, nech sa to aj nezainteresovaní spoluobčania dozvedia. Možno sa tým ešte podarí niečo zmeniť.
Reply on: Ámos #87424:
Máme vedenie DPB plné paradoxov:
- Nevypravujú sa spoje MHD vrámci BA písané v grafikone, denne viacero služieb, niekedy aj naraz 10, ale ide sa zavádzať nová linka do Rakúska.
- Najstaršie a v najhoršom technickom stave (niektoré po 2 GO vo veku 15 -20 rokov) sú autobusy Karosa B732, ale vyraďovať sa budú 14 ročné tambusy a ročné solarisy odstavia z premávky
- Najakútnejšie potrebujeme kĺbaky a tých bolo aj v uplynulom období najviac vyradených, ale nakúpia sa autobusy MIDI, lebo vraj kým by sa vypísal tender na nové kĺbaky a kým by sa vyrobili to by dlho trvalo,... a keď sa toto má urobiť budúci rok už to nebude dlho trvať?
- Väčšina cestujúcich uvítala novú nočnú dopravu ale v dotazníku sa tiež vyjadrilo (tušim 70%? opravte ma), že v prípade zvýšenia ceny lístku na 44 sk a neplatnosti električenky na nočáky využiju taxík alebo pôjdu peši; teda keď sa nová koncepcia nočákov dostane ako tak do povedomia bude po 4 mesiacoch zrušená. Ale Gardener vie, že aj po zdražení ostane v nočných spojoch taký istý počet cestujúcich ako dnes, lebo on je väčší expert na verejnú mienku ako nejaké dotazníky a v nich odpovedajúca väčšina...
- Nákup ďalších 6 25Tr bol zrušený, hoci už ani dnešných 6 nepostačuje pre výpravu na DD v špičke, ale pri trolejovaní obratiska Riviéra bol vybratý variant, ktorý bude vyžadovať ešte zvýšenie výpravy 25Triek (resp. trolejbusov) oproti dnešnému stavu
Reply on: Solider #87440:
menej narocne by sa mi videlo ak by trolejbusy stali na spolocnej zastavke s elektrickami... cize by zastavovali na kolajniciach a vystupna zastavka tbusu by bola nastupnu eliny. Sice je to dost problematicke, mohli by nastat kolizne situacie v hustej premavke ale teoreticky je to jednoduchsie ako obojstrannodverove "duôbusy". Neviem ako to tam vyzera nebol som tam este osobne, ale len chcem vediet ci by sa taketo riesenie dalo realizovat alebo je to absolutne chory vyplod? ?
Reply on: Martin Fundárek #87443:
Nie je zlý nápad... Ale zbierať 400 podpisov nie je bohvieaká zábava... 🙂
Reply on: Solider #87440:
Ano takto akosi som pochopil Amosa. Vdaka za nacrtok. To bola len reakcia na S499.1023. Ale osobne sa s tym moc nestotoznujem.

Otazka: Ak sa planuju linky do rakuskych a madarskych prihranicnych obci, tak je este miesto pod novym mostom? Lebo ako "civilista" mam niekedy pocit, ze je tam dost tesno. Ci sa rata s ich inym ukoncenim? Koniec petrzalky a prestup na elektricky, ci pripadne inde?

Otazka: Bolo by mozne a vhodne po pripadnej rekonstrukcii trnavskeho myta spojit elektrickove a autobusove zastavky na kriznej? Aspon by ludia tak neprebiehali cez cestu.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ámos #87424:
OZ MHD a spriatelené osoby by mali patrične infiltrovať kandidátky do MZ pri najbližších voľbách.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

K http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5102: Prečo bude nevyhnutný nárast počtu vozidiel v rannej špičke o 100 %?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Amoral #87396:
Bavíme sa o plánovaných odchodoch. Je jasné, že interval sa v praxi dodržať nedá (iba v izolovaných dopravných systémoch typu metro). Ale keď viem, že autobus má ísť vždy 03,23 a 43, tak prídem na 02 a na väčšine liniek mám celkom slušnú šancu, že do 08 príde. Ak neviem, kedy bus pôjde, a pôjdem "na blind", tak môžem pri teoretickom 18-minútovom intervale čakať hoci aj 25 minút. Toľko k rozdielu medzi intervalom 18 a 20 minút.
Reply on: Jezo #87438:
Neviem si to predstaviť tak, ako to popisuješ ty. Musel som načmárať nejaký náčrtok, lebo vôbec neviem prísť na to, ako to chceš robiť. Zo štvorprúdovky dvojprúdovku? Nikdy sa to tak nerobili, cestujúci by to nepochopili...

http://imgs.sk/images/nakresjpg-27679.jpg

Takto, ako som to nakreslil, je návrh, keby jazdili "duohnusy" s dverami na oboch stranách = nereálne ?
Reply on: S499.1023 #87432:
Amos mam pocit iba chcel, aby sa mohlo nastupovat aj z lavej strany. Ze by pri ostrovceku stala zlava elektricka a zprava trolejbus. Nie aby bol obojsmerny.
Reply on: 810zssk #87436:
Najhorsie je ze ty si to ani nemyslis, len potrebujes za kazdu cenu provokovat.
Reply on: S499.1023 #87434:
Podla tvojej predstavy Skodovka len tak zadarmo vyvinie verziu s dverami na oboch stranach, ze?
Reply on: S499.1023 #87433:
Duobus je nieco uplne ine. Meni to DOST na podstate veci.
Reply on: 810zssk #87422:
Dieťa, nevykladaj p94oviny.
Reply on: 810zssk #87423:
No hlavne že ty si si tu niečo prečítal a teraz sa tu točíš na slovíčku, ako keby to niečo menilo na podstate veci...
Reply on: Ámos #87421:
A volant tiež na oboch stranách ? ? A pri ceste jedným smerom sa bude riadiť zadná náprava ako na Deste a trolejbus bude mať traction avant alebo bude prepínateĺný aj pohon a riadenie ? ? Trolejbus nie je električka...
Reply on: TeBeCe #87429:
Vsak ono je to cele strasna blbost. Uz len ta uchylnost prevazat ludi cez obratisko. Neviem co sa tym vlastne ziska. Nieco mi vsak napoveda ze vlastne nic, jedine co bude budu nevyhody..
Reply on: Ámos #87424:
a to na tom uzkom slizi na karloveskej chcu mat nastupiste aj vystupiste bez stavebnych uprav? uz teraz je tam plno ked pride trolejbus z DD a po novom tam budu ti chodci obojsmerne krasne do seba narazat...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.