Otázka povrchu je len a len bohapustá fantázia pánov z RTI. Ak im nestačia zaasfaltované VÚIS panely, ktoré už skoro 20 rokov krásne držia na Špitálskej,môžu spraviť celú zastávku z gumokovu ? .
Ad Re #87442 Martin Fundárek - lebo semafory.
Ad Re #87444 Jezo: A sú opačné konečné vybavené na to, aby sa tam prestávkovalo?
Trnavské mýto: Kde by tam bol problém so signálnym plánom? Problém by bol akurát s návratom a-31 zo stredového pásu do pravého pruhu na krátkej vzdialenosti. Ale dá sa všetko, ak sa chce.
Ak by to zníženie kapacity zastávky vadilo (ako že by vadil tak dvakrát denne), tak nie je problém zastávky predĺžiť, miest je tam dost. Ale ak chceme mať prestup hrana-hrana, tak to inak nepôjde. A to, že "by sa našli vodiči", nie je argument.
Aha. Ako že by zastavila v ľavom pruhu, otvorila ľavé dvere a substrát by vyskákal na ostrovček bez zábradlia...
Tak to by teoreticky šlo, adresátom otázky však nebude Škoda ale Iveco.
Len sa obávam, že pevnosť karosérie to nedovolí a Iveco sa tým kvôli šiestim kusom nebude ani zaoberať, prípadne by to stálo absolútne nezmyselné peniaze.
Ten príspevok si dlhšie písal, a tak ti vypršalo prihlásenie na imhd pod tvojim nickom. Musel si sa prihlásiť znova, aby si ho mohol odoslať. Text sa ti po tom znovuprihlásení síce nestratil (tak to bolo tuším kedysi), ale "pokazili" sa písmená s diakritikou (neviem prečo).
Ja preto, keď dlhšie píšem príspevok na imhd, si ho pred odoslaním vždy kopírujem do "schránky", resp. niekedy pre istotu dokonca aj do Wordu.
Re Molecova: Mňa ešte zaujíma, kedy sa už konečne postaví trolejbusová trať na Patrónke aj v smere na Kramáre...
Riesenie PRESTUPU MOLECOVA:
Vie mi niekto vysvetlit preco, ked uz chceli setrit peniaze sa na to nevykaslali a nespravili obycajny 1. variant a pre bezpecnost ludi nastavili semafory do inej vlny.
Teoreticky dnesne poobednajsie nastavenie nie je uplne zle. Mam odsledovani skveli priklad (porusujem predpisi a viem o tom ? ) ako sa da zarovno s busom prejst krizovatku potom co vystupite z eliny a bus je vedla vas cakajuc na odbocenie.
Nakolko som si vsimol ze eliny maju nastavene semafory tak, ze ked ludia vystupia maju "hned" zelenu smer KV. Ak popri nej prejdete priecestie rovnakym smerom na KV mate defacto Molecovu prejdenu.
Nasledne dostava bus zelenu na odbocenie, takze auta, eliny smer centrum na Karloveskej stoja a vy zarovno s busom pridete na nastupiste.
Tak pozreť som si to pozrel. PB majú linku 70, dá sa povedať, že to je ich nosná linka. Do PB neni treba ťahať žiadnu novú linku, riešením by bolo, keby sa 70 pomotala po PB, èo by èasovo pribralo asi o max. 8-10min, len by trebalo vypracovať nejakú rozumnú trasu a zastávky by mohli byť bezproblémov na znamenie. 12 min. interval je v meste dosť o nièom a 70 premáva dosť preplnená, trebalo by to spraviť tak, aby do PB zachádzal napr..každý druhý spoj a v centre by 70 premávala každých 8min, resp. 7-8, a išla by po Vlèie Hrdlo, kde by sa otoèila a išla naspäť pod Most, ale samozrejme, takéto riešenie sa neujme, pretože sa to odôvodni ako mätenie cestujúcej verejnosti.....aj keï, všade na svete to takto funguje. ?
To Trnavske myto by bolo pekne a dalo by sa mozno aj spravit pre tu 31.
Ak by totiz pri signale odbocenia doprava isla kusok rovno v bus-pruhu tak by teoreticky mohla vojst do nastupista tak ako eliny.
Problem by bol ze pri takej otocke by sa s velkou pravdepodobnostou lamali klby ako sparatka a nemala by dostatok miesta vpredu, mohla by totiz vrazit do elin smer Zl.Piesky. Teda to je moj nazor ako pozorovatel a teoretik ?
Rozdiely asi boli pocitane z celkoveho poctu spojov 32+33+133 vs. pocet spojov linky 33. A kedze kazdy druhy spoj 33 ide ako 133 pod Novy most, tych tridsattrojok uz vela nezostane. Teoreticky by to nebolo nutne posilnovat o 100%, ale potom by klesla sucasna kapacita. A aj dnes su vdaka ruseniu skol v KV niektore spoje smer Kuklovska v rannej spicke narvate.
Obrat 3 minuty je tam este velmi zhovievavy, v sucasnosti je cas medzi Molecovou a Molecovou 5 minut. To ale neznamena, ze v skutocnosti to tych 5 minut nemusi byt - cas nastupovania cestujucich je najmenej 1 minut, nahodou sa zmeskaju svetla (takmer 2 minuty) a este dalsie 2 minuty obrat... Potom nove skvele riesenie znamena 83%-ne predlzenie cesty, z coho takmer polovicu cestujuci zabuje na krizovatke Karloveska - Devinska cesta - Karloveska - Molecova. Proste skvele riesenie "v prospech cestujucich"...
Vdaka za odpoved. To ma len napadlo pri cakani na 68 a sledovani presuvania sa dochodcov. Prvotne som myslel len na 39 a 68, kde so signalmi problem nieje. A este by asi bolo potrebne, podobne ako pri Molecovej, predlzenie zastavok. Takisto si neviem moc dobre predstavit odbocenie linky 31 do zastavky. Ale vdaka za komentare.
Nie ja som to skor myslel ako cobusy na letisku. Jednoducho by prirazil k elektrickovemu nastupistu a otvoril dvere na lavej strane. Nemyslel som obojsmerny trol, ale jednosmerny s dverami na oboch stranach.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.