Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: slavius #87380:
Uz vidim ten Van Hool na Vazovovej, pripadne odbocovat na Racku 😃
Reply on: stevo #87388:
Najväčšia dovolená dĺžka jazdnej súpravy je 40 m.
Reply on: Ámos #87375:
Nové logo DPB by vyzeralo smiešne už z princípu, ak sa nemieni zmeniť nič iné.
Slavius: aka je v EU najdlhsia dovolena dlzka BUSu? nie do 18,5m? Potom ten trojclankovy u nas neprichadza do uvahy.
Reply on: KT8 #87379:
Napriklad SOR NB18
Reply on: 810zssk #87370:
Nie, samuliačik, nebudem ti odpovedať na email. Žiaden žiak ZŠ sa v marketingu nevyzná a obzvlášť sa v ňom nevyzná taký, ktorý chce používať duálne logo. A vôbec, ty si tu už toľkokrát klamal a bohapusto si vymýšľal (obrovské vodičské skúsenosti, žááááno?), že už sa a tebou nebavím, budem len naďalej vyvracať tebou šírené bludy.
Reply on: 810zssk #87326:
What the hell is this? ? to s tou prebytočnou koľajou nemyslia vážne? Ešte k tomu keď na Dlháčoch sa stavia non-stop,tak za pár rokov tam budú končiť tri plnohodnotné linky na 100%.
Reply on: Valec #87373:
Mozno by mohli chodit v jednom case 2 take iste klbove busy, tusim nieco take som uz videl pri 59-ke.
Reply on: Ámos #87375:
No ako tak ratam by mohli ist az na 81 vozov (33x SOR B9.5 + 2x MB Sprinter + 21x Solaris Urbino + 18x SOR BN9.5+ 6x Skoda 25Tr + 1x Skoda 21Tr).. aj ked mohli by ist aj na T3P, T3S, K2S, K2G atd. tie su myslim celkom v pihode.
Reply on: Valec #87373:
Si nevidel nikdy megabus ? ? Napríklad VanHool AGG 300? Inak podľa mňa mala k internátom už dááávno jazdiť električka, minimálne však trombelus (pre B.W.: Pseudoduobus nieeeee). a-39 ide väčšinu trasy pod drôtmi.
Valec: L39 mozno posilnit velkostou autobusov asi tak, ako bol jeho prvy vyrok, ze mu zhorel klbovy Solaris ? pamatas na ten vyrok? ?
Reply on: Valec #87373:
No ved stare a este starsie Ikarusy a tiez stare Karosy vieme, ze niesu najvacsie...ktovie, mozno zamyslaju kupit vacsie klbaky...
Reply on: pega109 #87364:
No, tak ako trochu odveci nemyslis? Horiet moze kdekolvek a aj sa tak deje, sice v Bratislave az moc casto, ale to je vec zasa ina,taketo prispevky ako mas ty nikomu nepomozu a uz vobec nie tie tvoje trapne komentare okolo toho. Neviem preco, ale mam pocit, ze nedosahujes inteligenciu ani toho horiaceho motora...zamysli sa trochu nad sebou.
Inak vobec by som sa necudoval ak by si nebol z BA, pretoze v tom prispevku je az moc skodoradosti.
Reply on: Valec #87373:
Asi nemá zmysel pripomínať, že zahustiť treba skôr L31, na Ostredky kĺbak vonkoncom nie je efektívny, ak už aj Gardener o raconalizácií toľko rozpráva.
Reply on: Valec #87373:
Dajú tam kĺbové doubledeckery ? albo ten Meďák kapacity.
Reply on: Valec #87360:
jak ne... 18 Sorov ho dostane... 36
nalepiek za 70.000.Dobry obchod ?

Re #87362 S499.1023: Ale zas uznaj, ze nove logo by na nasich Ik280/3 vyzerali smiesne...
Reply on: Valec #87373:
Mne sa hlavne paci na aky objav dosiel capko - ze linku 39 treba zachovat 😃
Opäť jedna perla (ducha):

"Lokalita v Mlynskej doline je známa najmä študentskými internátmi, je tu legendárna linka 39. Tú podľa mňa treba zachovať. Možno ju posilníme veľkosťou autobusov, prípadne skrátime intervaly," povedal predseda predstavenstva DPB Branislav Zahradník.

Ako možno posilniť L39 veľkosťou autobusov?
Reply on: pega109 #87364:
Nabuduce - "horiet", "byt v ohni" sa anglicky povie "on fire", nie "in fire". Ale to len tak na okraj.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.