Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #87449:
Ak by to zníženie kapacity zastávky vadilo (ako že by vadil tak dvakrát denne), tak nie je problém zastávky predĺžiť, miest je tam dost. Ale ak chceme mať prestup hrana-hrana, tak to inak nepôjde. A to, že "by sa našli vodiči", nie je argument.
Reply on: Ike #87467:
Ze nic komplikovane! Zijes v BA? To je nad vsetky prirodne sily pre DPB ?
PS sorry za ten sarkazmus, ale stve ma to .... ?
Reply on: S499.1023 #87466:
jednoducho tu zastavku mali vybetonovat tak ako vo viedni a trolejbus aj elektricka by mali spolocnu zastavku... nic komplikovane...
Reply on: Jezo #87438:
Aha. Ako že by zastavila v ľavom pruhu, otvorila ľavé dvere a substrát by vyskákal na ostrovček bez zábradlia...
Tak to by teoreticky šlo, adresátom otázky však nebude Škoda ale Iveco.
Len sa obávam, že pevnosť karosérie to nedovolí a Iveco sa tým kvôli šiestim kusom nebude ani zaoberať, prípadne by to stálo absolútne nezmyselné peniaze.
Reply on: 810zssk #87436:
Nie, dieťa, presne naopak, Škopdovka ako dodávateľ ELEKTRICKEJ VÝZBROJE nevyvinie verziu s dverami na oboch stranách za žiadne peniaze. Hlupko.
Reply on: marian555 #87460:
lebo nechceli len usetrit...
chceli usetrit a napchat si vrecka! ?
Reply on: Valec #87373:
vymontuju sedadla predsa!

Re #87460 marian555: dakujem, pouzijem;)
Reply on: Ik #87459:
Ten príspevok si dlhšie písal, a tak ti vypršalo prihlásenie na imhd pod tvojim nickom. Musel si sa prihlásiť znova, aby si ho mohol odoslať. Text sa ti po tom znovuprihlásení síce nestratil (tak to bolo tuším kedysi), ale "pokazili" sa písmená s diakritikou (neviem prečo).

Ja preto, keď dlhšie píšem príspevok na imhd, si ho pred odoslaním vždy kopírujem do "schránky", resp. niekedy pre istotu dokonca aj do Wordu.

Re Molecova: Mňa ešte zaujíma, kedy sa už konečne postaví trolejbusová trať na Patrónke aj v smere na Kramáre...
Reply on: Jezo #87444:
Čo sa týka miesta pod Novým Mostom, tak záleží na konkrétnom čase. Viac som ale zvedavý, kde zoberú vodičov. ?
Riesenie PRESTUPU MOLECOVA:
Vie mi niekto vysvetlit preco, ked uz chceli setrit peniaze sa na to nevykaslali a nespravili obycajny 1. variant a pre bezpecnost ludi nastavili semafory do inej vlny.
Teoreticky dnesne poobednajsie nastavenie nie je uplne zle. Mam odsledovani skveli priklad (porusujem predpisi a viem o tom ? ) ako sa da zarovno s busom prejst krizovatku potom co vystupite z eliny a bus je vedla vas cakajuc na odbocenie.
Nakolko som si vsimol ze eliny maju nastavene semafory tak, ze ked ludia vystupia maju "hned" zelenu smer KV. Ak popri nej prejdete priecestie rovnakym smerom na KV mate defacto Molecovu prejdenu.
Nasledne dostava bus zelenu na odbocenie, takze auta, eliny smer centrum na Karloveskej stoja a vy zarovno s busom pridete na nastupiste.
Reply on: Ik #87458:
Ospravedlňujem sa, že sa to nedá veľmi dobre čítať, ale neviem prečo sú tam tak poprehadzované tie písmená ❓
Reply on: Sommelier #87414:
Tak pozreť som si to pozrel. PB majú linku 70, dá sa povedať, že to je ich nosná linka. Do PB neni treba ťahať žiadnu novú linku, riešením by bolo, keby sa 70 pomotala po PB, èo by èasovo pribralo asi o max. 8-10min, len by trebalo vypracovať nejakú rozumnú trasu a zastávky by mohli byť bezproblémov na znamenie. 12 min. interval je v meste dosť o nièom a 70 premáva dosť preplnená, trebalo by to spraviť tak, aby do PB zachádzal napr..každý druhý spoj a v centre by 70 premávala každých 8min, resp. 7-8, a išla by po Vlèie Hrdlo, kde by sa otoèila a išla naspäť pod Most, ale samozrejme, takéto riešenie sa neujme, pretože sa to odôvodni ako mätenie cestujúcej verejnosti.....aj keï, všade na svete to takto funguje. ?
Reply on: Jezo #87455:
To Trnavske myto by bolo pekne a dalo by sa mozno aj spravit pre tu 31.
Ak by totiz pri signale odbocenia doprava isla kusok rovno v bus-pruhu tak by teoreticky mohla vojst do nastupista tak ako eliny.
Problem by bol ze pri takej otocke by sa s velkou pravdepodobnostou lamali klby ako sparatka a nemala by dostatok miesta vpredu, mohla by totiz vrazit do elin smer Zl.Piesky. Teda to je moj nazor ako pozorovatel a teoretik ?
Reply on: Martin Fundárek #87442:
Rozdiely asi boli pocitane z celkoveho poctu spojov 32+33+133 vs. pocet spojov linky 33. A kedze kazdy druhy spoj 33 ide ako 133 pod Novy most, tych tridsattrojok uz vela nezostane. Teoreticky by to nebolo nutne posilnovat o 100%, ale potom by klesla sucasna kapacita. A aj dnes su vdaka ruseniu skol v KV niektore spoje smer Kuklovska v rannej spicke narvate.

Obrat 3 minuty je tam este velmi zhovievavy, v sucasnosti je cas medzi Molecovou a Molecovou 5 minut. To ale neznamena, ze v skutocnosti to tych 5 minut nemusi byt - cas nastupovania cestujucich je najmenej 1 minut, nahodou sa zmeskaju svetla (takmer 2 minuty) a este dalsie 2 minuty obrat... Potom nove skvele riesenie znamena 83%-ne predlzenie cesty, z coho takmer polovicu cestujuci zabuje na krizovatke Karloveska - Devinska cesta - Karloveska - Molecova. Proste skvele riesenie "v prospech cestujucich"...
Reply on: Mike #87452:
Vdaka za odpoved. To ma len napadlo pri cakani na 68 a sledovani presuvania sa dochodcov. Prvotne som myslel len na 39 a 68, kde so signalmi problem nieje. A este by asi bolo potrebne, podobne ako pri Molecovej, predlzenie zastavok. Takisto si neviem moc dobre predstavit odbocenie linky 31 do zastavky. Ale vdaka za komentare.
Reply on: Mike #87451:
Aj tú zastávku Pri podchode by som zrušil, veď o kúsok vyššie je ďalšia zastávka.
Reply on: S499.1023 #87432:
Nie ja som to skor myslel ako cobusy na letisku. Jednoducho by prirazil k elektrickovemu nastupistu a otvoril dvere na lavej strane. Nemyslel som obojsmerny trol, ale jednosmerny s dverami na oboch stranach.
Reply on: Jezo #87444:
a to spojenie zastávok na Trnku má 2 možné najväčšie riziká:
- či tak idú upraviť signálne plány
- bolo by treba zvoliť taký povrch (a podložie trate), aby mohla byť pojazďovaná aj autobusmi a to je zatiaľ v DPB stále nepredstaviteľný problém... (napr. ako nábrežie, teda Ch.Sófer - Nový most, alebo Nový most - šafko ako L70)

Re #87450 AAA: lebo obrat z výstupišťa na nástupište L33 už dnes trvá 2 a pol min +- a navyše po novom ak má byť nástup hneď za výstupišťom tak trolejbus nestihne tú zelenú, čo teraz a tak môže čakať celý ďalší cyklus (110s)
Reply on: Valec #87448:
Žiaľ to je iba schematická mapka, ktorá nevypovedá o situácií pruhov, t-bus vedenia, napojenia lidlu a presného umiestnenia zastávok nič. Príklad: dnešná zastávka Molecova na Molecovej ul. bude presunutá vyššie, niekde doprostred ulice, lebo tým že sa zruší v dnešnej polohe vzniknú v smere z DD 3 pruhy. Lenže ak by sa presunula o 150 m. vyššie, tak tie pruhy budú iba na tej dĺžke nejakých 130 metrov, čo neviem, či nebude málo. Takže to je len odhad kam až sa tá zastávka preloží. A ďalej, v novinke sa píše že teda bude tesne (cca 250 m.) pri zastávke Janotova. Ale potom by bolo celkom logické zast. Janotova zrušiť (dnes je využívaná minimálne a kúsok povyše je zast. Pri podchode!). Ale toto sa zatiaľ vôbec nerieši.
Reply on: Martin Fundárek #87442:
Ja zas nechápem prečo plný bus robí 250 m vzdialenosť dlhšie o 3 minúty?
Re #87444 Jezo: Nový most by sa dal do istej miery odľahčiť prestávkovaním čo možno najviac liniek na opačnej konečnej.
Trnavské mýto by sa spraviť dalo, len je otázka, či to nepokazí signálny plán križovatky.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.