Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #87487:
Smajlik je tam omylom.
Reply on: milannco #87485:
Ten transparent ma tiez zaujal 😃
Reply on: S499.1023 #87480:
presne ❗ Chcel by som to hodnotiť inak ako kritérium. Práve preto, lebo je napadnuteľné.
Pokiaľ o tom niekto rozhoduje, je nevyhnutné, aby mohol demonštrovať na základe čoho a prečo vo verejnom záujme obstaral to a to.
Prečo by výsledkom nemohli byť aj konkrétne dôvody, prečo bolo zvolené toto riešenie (ku ktorému sme eventuélne pridali aj pár riešení z iných návrhov) ?
Veľmi sa mi páči dnešný článok o nočákoch v Novom čase.

"Občianske združenie imhd.sk urobilo prieskum, ktorý potvrdzuje, že trendom v domácich a zahraničných mestách nie je rozlišovanie nočnej a dennej tarify. Podľa neho je možné nočnými spojmi cestovať už od 10 Sk. Pri súčasnej kvalite hučiacich, vrčiacich a horiacich autobusov v Bratislave by takáto tarifa bola adekvátna ponúkanej službe." ?

Ešte mi nie je jasné prečo na obrázku voz 4853 na čelnom transparente "N56 (?) JASOVSKÁ ?
Reply on: AAA #87483:
Pokial by bol Komunista taxi za 2 SK/km tak ano ?
Reply on: Sommelier #87473:
Nebolo by už potom lacnejšie keby občanom MiÚ preplácal taxík? ?
Reply on: S499.1023 #87480:
Druhy krat v priebehu 24 hodin suhlasim 😃 Pokial sa jasne definuje ze CO a AKO ma byt postavene tak nie je dovod dat ine kriterium ako cena. Problem je ze v tomto pripade sa to jasne nedefinovalo.
Reply on: Sommelier #87479:
Áno, výnimočne udeľujem Zlošukovi kladné body ? .
Reply on: Sommelier #87477:
Iste. Ale to má byť v podmienkach, či majú byť použité pozinkované stĺpy alebo čo má ukazovať informačný systém. Ako by si to chcel hodnotiť ako kritérium? Nadhoď nejaké kritériá, aby to nebolo obratom napadnuteľné.
Reply on: 810zssk #87478:
? Ty si somár ako kôň ☺ V dobrom... Prvá hláška, čo ma dnes vážne rozosmiala.
Reply on: Sommelier #87477:
Napriklad by na nej mohla byt Martina Sindlerova 😃
Reply on: S499.1023 #87476:
určite o tom nepochybujem. Rovnako dobre sa ale dokážu nazbierať argumenty pre imho logicky drahšiu ponuku. V zakázke je informačný systém - nikto ho posudzovať nebude - on len "bude". Je tam ďalších x prípadov, kedy je kvalita podstatná. Projekt, ktorý by napr. navrhoval drahšie pozinkované zábradlia či stĺpy je odsúdený na zánik.
Nehovoriac o tom, že zastávka by mohla obdržať aj umeleckú hodnotu v podobe architektonicko - dizajnérskeho stvárnenia.
Reply on: Sommelier #87475:
Pri dobre napísaných podmienkach môže byť cena veľmi dobre jediným kritériom.
Reply on: user #87419:

Jediným kritériom na hodnotenie ponúk pri dodržaní stanovených obchodných a zmluvných podmienok bude cena.

WTF ? To nikomu naozaj absolútne nezáleží na ničom inom ? Hodinovú výpoveď na takýchto obstarávateľov a do pr s takýmto verejným obstarávaním.
Neviem kto ktoru cast vyraba, skratka, ten kto to vyraba to nevyvinie zdarma
Reply on: Ik #87458:
Fajn. A čo na tom vlčom hrdle ? Ešte raz zopakujem, že uznávam vaše krajne pravicové argumenty, avšak rád by som podotkol, že do Podunajských Biskupíc je 70 v Solarisovom prevedení ideálny. V krátkej karose si po MiÚ nesadneš. Do nemocnice je od 8:30 - 16:00 fukot. Hneď na to tu máš ľudí vracajúcich sa z práce. A tým vyhovuje slušný interval, ktorý linka má, najmä keď ich dosť ešte aspoň raz prestupuje.

Aký interval by si zvolil ? Súčasnú 12 ťažko. 10 a každých 20 do Biskupíc ? Taktiež blbosť. Neviem, ale krátiť tú linku chceš Ty...

Mám trochu iný názor na dopravnú obsluhu takýchto celkov.
Aj táto služba podľa môjho názoru bude musieť ísť cestou značnej "personifikácie". (voľne preložené - nie je to nič nové - zachádzanie pred dom klienta - objednávka na zachádzku - pristavenie vozidla na presnú hodinu - niečo ako zbernú, mikrokapacitnú (SORka je maximum) MHD, ktorá príde vtedy keď potrebuješ - dovezie Ťa do oblasti základnej vybavenosti a prestupného bodu.)
Prakticky každá MČ by si mohla svoju "lokálku" (svoje pokiaľ prechádzajú viacerými MČ) organizovať sama. A je na nej, u koho si výkon objedná.
Reply on: Mike #87452:
Otázka povrchu je len a len bohapustá fantázia pánov z RTI. Ak im nestačia zaasfaltované VÚIS panely, ktoré už skoro 20 rokov krásne držia na Špitálskej,môžu spraviť celú zastávku z gumokovu ? .
Reply on: Ámos #87453:
Hej, už som pochopil - viď moja odpoveď komusi. Obávam sa, že by to nešlo, resp. by to bolo extrémne drahé.
Reply on: AAA #87450:

Ad Re #87442 Martin Fundárek - lebo semafory.
Ad Re #87444 Jezo: A sú opačné konečné vybavené na to, aby sa tam prestávkovalo?
Trnavské mýto: Kde by tam bol problém so signálnym plánom? Problém by bol akurát s návratom a-31 zo stredového pásu do pravého pruhu na krátkej vzdialenosti. Ale dá sa všetko, ak sa chce.
Reply on: Mike #87449:
Ak by to zníženie kapacity zastávky vadilo (ako že by vadil tak dvakrát denne), tak nie je problém zastávky predĺžiť, miest je tam dost. Ale ak chceme mať prestup hrana-hrana, tak to inak nepôjde. A to, že "by sa našli vodiči", nie je argument.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.