Reply on: bwd #85980:
Nevidím dôvod na porovnávanie absolútne odlišných situácií. Z argumentov si vyberám:
Zamysleli sme sa napríklad nad tým, že v prípade takýchto liniek sa môže jednať o absolútne iné vzdialenosti, nároky a funkcie dopravných prostriedkov, ktoré majú na posudzovanie a rozhodovanie o zastávkach na znamenie značný vplyv ?
Zamyslel sme sa nad stavom techniky, ktorá nám v mestečku jazdí ?
Zrejme nie.
OT: Nepoznám slovo problém ?
slavius
Porovnával som, lebo bola reč hlavne o zastávkach Horné/Dolné Krčace a o alternatíve zastávok na znamenie po 20:00 - ospravedlňujem sa, nespomenul som všetky súvislosti. Na tých zastávkach dôchodci málokedy v tom čase vystupujú a keď by aj náhodou, tak vždy je možnosť niekoho poprosiť o pomoc. Inak máš pravdu, technicky by to bolo najlepšie spojiť s dopytom - dosť škoda, že sa o tom neuvažovalo už pri projektoch zavedenia dopytového otvárania dverí do električiek. Či by sa to využilo? Cez spomínané Krčace cestujem často hlavne vo večerných/nočných hodinách a určite by sa to využilo.