Reply on: bwd #85980:
Nevidím dôvod na porovnávanie absolútne odlišných situácií. Z argumentov si vyberám:
Zamysleli sme sa napríklad nad tým, že v prípade takýchto liniek sa môže jednať o absolútne iné vzdialenosti, nároky a funkcie dopravných prostriedkov, ktoré majú na posudzovanie a rozhodovanie o zastávkach na znamenie značný vplyv ?
Zamyslel sme sa nad stavom techniky, ktorá nám v mestečku jazdí ?
Zrejme nie.
OT: Nepoznám slovo problém ?
Sommelier
Načo porovnávaš Karosy s električkami ? Myslíš, že neviem, kde majú tlačítka ?
A v nočákoch sa obyčajne vyskytuje 155 cm geriatrický substrát tak ako na električkových radiálach ?
Keď si pozornejšie prečítaš môj príspevok - myslené: predísť tomu, aby vodičovi pred každou zastávkou (na znamenie) 6 krát nepískalo v kabíne - t.j. svetelné tlačice + nový oznamovací systém v kabíne.
Systém by sa dal skombinovať s dopytovým otváraním. A dostávame sa ku géniu loci v električke - zazvoniť + dopyt ? Alebo len dopyt ? A toto chceš vysvetliť cestujúcej verejnosti a naučiť ju to používať ?
A otázka - a myslím, že vodiči električiek by mohli povedať, v koľkých prípadoch by sa to využilo. Mojim odhadom by počas kola prešli bez zastavenia 3 zastávky.
Mne to nepríde ani ako zlý nápad, len s jeho realizáciou to nevidím reálne.