Re #85889 intony:
No, ak to je zväčša tak ako hovoríte
Je načase, aby sa nad tým kompetentní zamysleli a pomerne presne stanovili, že sa to tak robiť má - a basta. ? Nevidím jediný dôvod aby druhá súprava čakala na odchod tej prvej.
Čo je ale druhá vec - a táto podstata Vám obom tak trochu unikla - hovoril som o niektorých zastávkach - kde by k zdržaniu dochádzalo (rozumejte - vodiči električiek něsu glupi, keď vidí, že má čas a za ním nič nestojí, tak počká) - takže taká 3T3 na miestach, kde je odbavovanie dvoch súprav naraz často nevyhnutnosť - na Legionárskej, Kamennom námestí, Trnavskom a pod - hotová pohroma.
Nehovoriac o tom, a predokladám, že nebudem sám keď sa vyslovím proti tomuto riešeniu, pretože do posledných dverí už zo stanovišťa vodiča nieje takmer vidno. Myslím, že vodiči by neboli vôbec nadšení.
Je okrem klasických mantier aj nejaký logický a reálny dôvod, prečo nemôžu byť električkové zastávky na znamenie?
(Veď tlačidlá "znamenie vodičovi" sú pri každých dverách.)
Ja som naposledy videl kladivka tusim este v novododanych T6 tretej serie. Odvtedy po GO, alebo modernizaciach boli zaslepene dokonca aj miesta pre uchytenie drziakov. To sa uz asi nepocitalo s ich montazou vobec.
Jedna vec su kladivka a druha vec je system paciek na nudzove otvorenie dvier. V elektrickach, kde ich nainstalovali, tak su tam stale, ale v busoch je len prazdna jamka ? To ako v elektrickach jazdia insi cestujuci? Alebo to bude lajdackostou bus-dielne? ? ?
No ten oblúk je fakt dosť o ničom, zbytočný spomaľovák. Dobre to vidno keď L11 stojí paralelne na červenej s autom za Šafkom a potom ide elina v oblúku od auta ďalej a na ďaľšom semafore sa mu priblíži do rovnakej plohy ako na prvom semafore. Vôbec viac zákrut a rovných úseko by sa dalo upraviť do plynulejších prechodov pre električku.
Ale vozidiel je dosť. Však z troch dvojičiek dostaneš dve trojičky. Zo 198 vozidiel (toľko máme) = 99 dvojičiek, spravíš 66 trojičiek. Zmenšil by sa len počet súprav, počet vozidiel by stačil.
Dnes, teda vlastne uz vcera som videl 6300 s namontovanou klimatizaciou ? to je prva 14Tr co som ju s tym videl.. podla toho ako bola otocena tipujem ze GO bola vykonana v BA.. Viete niekto nieco viac? ci aj dalsie 14Tr a 15Tr dostanu klimu? alebo aspon tie 15TrM co su budu rekonstruovane v BB?
Väčšinou žiaľ neotvárajú. ?
Re #85909 intony: Ktorá vyhláška to obmedzuje? Lebo ja som si to myslel tiež, ale niekto ma to vyviedol z omylu, že už neplatí.
a preco asi je zastavka kapucinska posunuta do roviny, aj ked je v obluku pristresok??? ? ?
neviem ako je to s pravotocivym oblukom, pretoze tam vodic ma dokonca este lepsi vyhlad podla mna ako v rovine....ale v lavotocivom obluku urcite nemoze byt zastavka, lebo by vodic nevidel dvere na 2. voze ?
Neviete ako to bude s tou pripravovanou linkou na Petrzalsky cintorin? (http://bratislava.sme.sk/c/3492984/Cestujuci-navrhuju-zmeny.html) Ma MB opciu a kupia sa dalsie Sprintery, ci bude vyhlaseny novy tender. Neuvazuje sa nasledne s nasadenim mikrobusov aj na N91 ktora je udajne dost prazdna?
Sommelier
Re #85889 intony:
No, ak to je zväčša tak ako hovoríte
Je načase, aby sa nad tým kompetentní zamysleli a pomerne presne stanovili, že sa to tak robiť má - a basta. ? Nevidím jediný dôvod aby druhá súprava čakala na odchod tej prvej.
Čo je ale druhá vec - a táto podstata Vám obom tak trochu unikla - hovoril som o niektorých zastávkach - kde by k zdržaniu dochádzalo (rozumejte - vodiči električiek něsu glupi, keď vidí, že má čas a za ním nič nestojí, tak počká) - takže taká 3T3 na miestach, kde je odbavovanie dvoch súprav naraz často nevyhnutnosť - na Legionárskej, Kamennom námestí, Trnavskom a pod - hotová pohroma.
Nehovoriac o tom, a predokladám, že nebudem sám keď sa vyslovím proti tomuto riešeniu, pretože do posledných dverí už zo stanovišťa vodiča nieje takmer vidno. Myslím, že vodiči by neboli vôbec nadšení.