Ja som naposledy videl kladivka tusim este v novododanych T6 tretej serie. Odvtedy po GO, alebo modernizaciach boli zaslepene dokonca aj miesta pre uchytenie drziakov. To sa uz asi nepocitalo s ich montazou vobec.
Jedna vec su kladivka a druha vec je system paciek na nudzove otvorenie dvier. V elektrickach, kde ich nainstalovali, tak su tam stale, ale v busoch je len prazdna jamka ? To ako v elektrickach jazdia insi cestujuci? Alebo to bude lajdackostou bus-dielne? ? ?
No ten oblúk je fakt dosť o ničom, zbytočný spomaľovák. Dobre to vidno keď L11 stojí paralelne na červenej s autom za Šafkom a potom ide elina v oblúku od auta ďalej a na ďaľšom semafore sa mu priblíži do rovnakej plohy ako na prvom semafore. Vôbec viac zákrut a rovných úseko by sa dalo upraviť do plynulejších prechodov pre električku.
Ale vozidiel je dosť. Však z troch dvojičiek dostaneš dve trojičky. Zo 198 vozidiel (toľko máme) = 99 dvojičiek, spravíš 66 trojičiek. Zmenšil by sa len počet súprav, počet vozidiel by stačil.
Dnes, teda vlastne uz vcera som videl 6300 s namontovanou klimatizaciou ? to je prva 14Tr co som ju s tym videl.. podla toho ako bola otocena tipujem ze GO bola vykonana v BA.. Viete niekto nieco viac? ci aj dalsie 14Tr a 15Tr dostanu klimu? alebo aspon tie 15TrM co su budu rekonstruovane v BB?
Väčšinou žiaľ neotvárajú. ?
Re #85909 intony: Ktorá vyhláška to obmedzuje? Lebo ja som si to myslel tiež, ale niekto ma to vyviedol z omylu, že už neplatí.
a preco asi je zastavka kapucinska posunuta do roviny, aj ked je v obluku pristresok??? ? ?
neviem ako je to s pravotocivym oblukom, pretoze tam vodic ma dokonca este lepsi vyhlad podla mna ako v rovine....ale v lavotocivom obluku urcite nemoze byt zastavka, lebo by vodic nevidel dvere na 2. voze ?
Neviete ako to bude s tou pripravovanou linkou na Petrzalsky cintorin? (http://bratislava.sme.sk/c/3492984/Cestujuci-navrhuju-zmeny.html) Ma MB opciu a kupia sa dalsie Sprintery, ci bude vyhlaseny novy tender. Neuvazuje sa nasledne s nasadenim mikrobusov aj na N91 ktora je udajne dost prazdna?
Interval by mohol zostať a na niektorých linkách by jazdili trojice, na niektorých dvojice.
Inak, súčasne by sa mohol redukovať aj počet liniek - potom by mohol interval 12 min. zostať (napr. Dúbravka teraz 3 linky 2xT* každých 12 minút, potom 2 linky 3xT3 každých 12 minút). Ale to je už len teória nepodložená podrobnejšími výpočtami.
Ike