Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: vaky #85944:
ta fotka tu bola uz asi 400x ? pravdepodobne je
Reply on: intony #85940:
V obluku nemozu byt zastavky?
Neviete ako to bude s tou pripravovanou linkou na Petrzalsky cintorin? (http://bratislava.sme.sk/c/3492984/Cestujuci-navrhuju-zmeny.html) Ma MB opciu a kupia sa dalsie Sprintery, ci bude vyhlaseny novy tender. Neuvazuje sa nasledne s nasadenim mikrobusov aj na N91 ktora je udajne dost prazdna?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: intony #85933:
Kým som písal #85938, Ty si stihol odpovedať skôr.
Reply on: drink #85936:
Nepriateľné striedanie ostrého oblúka a rovnej trate.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Martin Fundárek #85938:
Interval by mohol zostať JEDNOTNÝ.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #85929:
Interval by mohol zostať a na niektorých linkách by jazdili trojice, na niektorých dvojice.
Inak, súčasne by sa mohol redukovať aj počet liniek - potom by mohol interval 12 min. zostať (napr. Dúbravka teraz 3 linky 2xT* každých 12 minút, potom 2 linky 3xT3 každých 12 minút). Ale to je už len teória nepodložená podrobnejšími výpočtami.
Reply on: drink #85935:
Aj to by slo 🙂
Reply on: intony #85930:
"To je pravda, ale trať je medzi križovatkou na Kamennom a križovatkou Jesenského-Štúrova v oblúku" - A nedal by sa ten oblúk narovnať? ?
Reply on: 810zssk #85928:
Aha, tak to nám SNP som chápal inak - 3 zastávky pred Manderlom v každom výstupnom smere.
Reply on: Martin Fundárek #85932:
Vsak som napisal ze pochybujem o realnosti takejto veci.
Reply on: 810zssk #85929:
Samozrejme ideálne by to bolo pri prehodnotení celého systému linkovania so zredukovaním liniek, kedy by prakticky všetky linky pri rovnakom inervale mohli jazdiť trojvozňové, dvojvozňové, jednovozňové a kachny.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #85903:
Na to nie je dosť vozidiel.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Själavrak #85885:
Na niektoré zastávky sa druhý vlak nezmestí (Mariánska). Na niektoré sa zmestí a aj otvorí (Račianske mýto). A na niektoré sa zmestí, ale neotvorí (Kamenné nám.). Myslím, že je stanovené (v pasporte tratí? v nejakom dodatku k predpisom?), na ktorej zastávke môžu stáť dve súpravy za sebou. Kedysi sa takéto zastávky označovali štítkom "ZZ". (Ak sa vojde, mohol by otvoriť aj tretí vlak - napr. tri sólo ZV za sebou ?, ale mal by znovu zastaviť pri označníku. V Čechách na to mali riekanku "U třetího řidičova povinost je stavět znova".)
Reply on: drink #85926:
To je pravda, ale trať je medzi križovatkou na Kamennom a križovatkou Jesenského-Štúrova v oblúku.
Reply on: intony #85927:
Ak by to nebolo pod 15 minut, tak OK. Ale prave to ze len niektore linky - rozbitie celeho systemu jednotneho intervalu.
Pre pripad ze niekto nepochopil ako som ten moj navrh myslel, tak pridam mapku:
http://img230.imageshack.us/img230/7690/cmoyv3.jpg

Vsetky zastavky (okrem Safarikovho namestia) su obojsmerne, nevyznacene zastavky su zrusene.

(pozn.: s grafikou nemam absolutne nic, je to robene v painte, zdroj map: betamapy.atlas.sk)
Reply on: 810zssk #85917:
Zhoršenie intervalu by nebolo príliš badateľné. Okrem iného by sa sčasti odstránilo zgrupovanie a mohla by fungovať preferencia. Na všetkých linkách by však určite nemohli byť troljice = nedostatok vozov.
Reply on: intony #85915:
Pozrel som si ten blog, sú tam dobré nápady, ale to Kamenné námestie a Jesenského by bolo asi lepšie podľa 810zssk (ak som to správne pochopil). Ak niketo bude chcieť ísť z Kamenného námestia do Petržalky, na ktorú zastávku sa postaví? Radšej by som mal jednu zastávku pre každý smer.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.