Milé dieťatko, už to bolo vysvetľiované tisíckrát. Kúpilo sa 18 9,5 m SOR-ov, lebo už boli vysúťažené, takže sa mohli kúpiť okamžite.
Odborníci z DPB si odmeny neschvaľujú sami a nakupovať môžu len to, na čo majú peniaze.
Tak po prvé, v BA mi SOR-ky pod oknami chodia a normálne ich používam. V Prahe mi popod dom jazdia len električky. Po druhé, MHD v Prahe zaisťujú aj iní dopravcovia ako DPP a tí SOR-ky používajú. Po tretie, zo SOR-iek koprivku nemám a vôbec by mi nevadili. Po štvrté, argumenty "V Amerike zasa bijú černochov" neberiem a od človeka s Tvojim IQ som ich teda ani neočakával.
Si sa v tom SOR-e NB už viezol? Alebo si ho aspoň videl? Inak teda budem musieť bohužiaľ konštatovať, že dúfam, že nikdy nebudú môcť rozhodovať o MHD v BA ľudia ako Ty. Si sa dostal na úroveň ¨Dusan85" z nitrianskej diskusie.
Bez urážky - v čom (konkrétne) je SOR horší a menej reprezentatívny ako niečo iné?
noo a to su tie babky to im nevysvetlis 99 chodi okolo vsetkych obchodov este okolo trhu sak vzdy ma v 99 vykopnu ze co sedim , alebo si ani nesadnem ale 99 sa vozia babky pravidelne ked idu studenti zo skoly aby im zneprijemnovali cestovanie..
83 by mala potom skoro taku istu trasu ako 84 a to by bolo zbatocne...a ja 99 vyuzivam aj dalej nez na jungmanovu...a este ked v ovsisti chceli posilnit linku tak nechceli skratit 99..to by vsetky ovsitianske babky podali staznosti ?
Daj sa na ICQ. Môžeš? Však preto tam posielam 99 lebo je obsluhovaná malými busmi a 83 by ju v špičke s klbákmi pokryla. 99 - 8x v hodine, sólo bus - 95 ľudí = 760, 83 - ráno 8x a poobede 6x v hodine, klbák - 150ľudí = 1200 ľudí ráno, 900 poobede ? čiže neoslabil som spojenie, okrem sedla zo 760ľudí (99) na 600 (83). ?
Zmenit trasu 99?Si sa zblaznil..Sak ona stoji na bulikovej,sustekovej a tam je spojenie s tromi skolami a 99 je vzdy uplne plna naco ju treba dat na dostihovu..a za dalsie kolko rokov nic nechodilo na dostihovu..Vzdy ked som isiel 83 na dostihovu tak som isiel sam...iba v lete isli asi dalsi 2 a ti mali korcule...cize je to zbytocna zachadzka..
Ten kto ide z Petržalky, tak nejde L12 ale L83. Presviedčal som x-ľudí aby šli elinou, čiže L95+L12, a nakoniec som to vyskúšal sám aby som zistil, že časovo to je prepadák. L83 je rýchlejšia a to o dosť. Tá jedna jediná nosná linka z Dúbravky by šla určite cez tunel tak by ľudia na ňu chodili na Kapucínskej, z L80/L93/L94.
Mimo môjho záderu, keď sa uvažuje nad odklonom linky 83 do Ovsišťa, tak to znamená, že L83 už nebude stáť na Starohájskej a Dostižke ? čo tam potom bude premávať? Mňa osobne napadá len to, že by mohli L83 od zastávky Jungmannova odkloniť po trase L99 do Ovsišťa a L99 poslať na Dostižku od Jungmannovej po aktuálnej trase L83 a zmeniť interval na 6/10/6//12, a ponechať obsluhu sólo autobusmi (tým nemyslím nové SOR ktoré majú dojsť, to si radšej postojím vo Vrakose ? )
Nesuhlasim. Od vymeny vedenia sa to pomaly hybe k lepsiemu. Zacina sa to pomaly ale iste zlepsenie tu je. Jedine co by som mu vytkol su tie 25Trky (ktore nebudu).. a medializaciu Solarisu...
Re #85480 Majkl: To ze TY si myslis ze je skaredy, neznamena ze si to mysli VACSINA. Podla mna je stale lepsi ako taky Citelis ci Tedom.
Re #85483 Ik: Tie vozy sa testovali uz aj v Nitre atd... testuju sa prave preto aby sa zistilo ci su vhodne na nakupenie. Chapes?
Re #85484 Martin Fundárek: Novym SORom som sa ani ja neviezol, ale skusenosti z B9.5, C12 (ci co to ma SlovakLines) a aj to co som pocul o rade NB ma presviedca o tom ze SOR je dobra volba. Aj bez toho aby som bral do uvahy aky je lacny. Co sa tyka Solarisu, nevyznam sa az tak velmi.. ale pride mi to tak ze DPB to prehnal..
ad 2) lenže to by istá časť Bratislavčanov nesmela byť natoľko hrdá, že SORy odmieta... Radšej budú čakať kým sa im rozpadnú všetky zvyšné Ik a B73x... ?
Pravdu vraviš. Aj ta kabína vodiča vyzerá velmi lacno... Treba myslieť nato, že tie autobusy majú jazdiť ešte najmenej 10 rokov. Ja som sa s ním sice ešte neviezol ale hneď na prvý pohľad mi udrelo do očí, že tuším ani jedna sedačka okrem tých sklopných nie je umiestnena bez toho, aby si znovu musel prekonat jeden schod. Chválim systém otvárania dverí, no šetriť na kryte okolo otočnej tyče (ako to maju Ikarusy 4xx) je dosť nebezpečné. Tiež mi tam absentujú sklá hneď za dverami. A ten nízkopodlažný priestor mi tiež príde trochu smiešny s tou úzkou uličkou. Asi som čakal, že sa s interiérom pohrajú trochu viac.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Max