ad 2) Síce neviem, z čoho vychádzaš, ale takto z voleja (NB18 som sa ešte neviezol) by som aj ja preferoval SORy, pretože myslím, že v takom srabe, v akom je DPB, treba nahradiť skôr, než sa stane nejaký parádny prúser, čo najviac starých šrotov novými vozidlami bez ohľadu na dizajn vonkajšku či palubnej dosky. Až bude mať DPB vozidlá staršie než 12 rokov len ako historičáky, potom môžeme meditovať o Citarách a pod.
ad 3) Solaris urobil zo seba debilov sám. Za to, že nefungovali ventily, ho viniť nemožno, problémy so súčiastkami má z času na čas každý výrobca. Ale keď je každé vozidlo inak zakáblované, to je jednoducho šlendriánstvo.
V tomto s tebou uplne súhlasím. Niesom si istý, že či by sa mala práve Bratislava stať testovacím mestom pre SOR. Bratislava si zaslúži iné a rokmi otestované vozidlá a tým určite nie je SOR 18 je to úplná novinka. Nikto o nich vlastne nič nevie, nikde nejazdia. Bratislava môže kúpiť 3 - 4 vozidlá na skúšku a keď sa za pár rokov osvedčia, tak sa môžu kúpiť. A nie tak, že sa kúpia desiatky a po 3 rokoch sa im zlomí kĺb, alebo podobné veci....
Dizajn by mal iba dopĺňať....o dizajn vôbec nejde, každému sa páči niečo iné, ale pri SOR-kách je naozaj vidieť, že pri dizajne šetrili a to je veľká škoda.
SOR má lacný dizajn, ale technicky je v poriadku. Solaris síce pekne prepracovaný, ale po technickej stránke nič moc....
Nebudem tu kritizovať ani nič riešiť /mišo1134 by mi dal/, len takú malú poznámku k výrobcom, či už je to Tedom, alebo SOR, ale najmä SOR...
To vyrábate vozy pre vodičov z radov "batoľatá, alebo nebodaj pre adolescentov?? Pretože už menšiu kabínu vodiča som fakt nevidel...
diky za snahu ?
Ale na mojom nazore sa nic nemeni... Sor je dobry mozno do Starej Lubovne (bez urazky), ale nie do hlavneho mesta (tot moj nazor). Zasluzime si lepsie a reprezentativnejsie vozy...
Som s nimi OK na okrajovych linkach, trpel som, ked ich dali na 30, ale akonahle budu aj na nosnych linkach, tak ja koncim (esteze uz chodim elinami)...
co som pocul minuly rok v Nitre, tak v plane su vsetky pohony - teda nafta, plyn aj elektro. Je to nutne z dovodu strategie. Ak tento rok zacnu seriovu vyrobu, hadam uz buduci rok predstavia aj CNG. Mozno aj to je dovod, preco zabudovali motor Iveco a nie MAN ako v LH 12.
klobasove kinderko fakt vyzera zvlastne. A myslim ze to bolo aj umyslom tvorcov. Mal som moznost sa tym viest a vodic si ho pochvaloval. Pripadny nakup SORiek nevidim ako tragediu, ak budu spolahlive tak to bude dobra kupa.
Pokial zakaznik bude vediet co chce (interier, vybavenie) a odstrania nedostatky na prototype, bude to dobry voz aj pre cestujucich.
Prečo nikto nenapíše,že vedenie DPB je absolútne nemožné? Ja čo som diletant v MHD, by som nekúpil tých 18 SORov, ale keď už tak kupoval, tak kĺbové autobusy. Lenže na to tu sú odborníci,ktorí tomu rozumejú ? proste najviac sa klbákom prblížili Solarismi pred rokom, inak stále Kindervajcá a najnovšie Quasimodovia prídu. A obyvateľom Dlhých dielov, prajem úprimnú sústrasť, kedže viac ako 6 duobusov na svojej trati neuvidia, lebo mám dojem, že nákup sa ďaľších 6 ks duobusov sa tým odložením automaticky zrušil, a nabudúci rok sa bude len zas škrtať z plánov na nákupy vozidiel. Ako tradične si naši odborníci z radov DPB schvália odmeny vysoké, za to H čo spravili. ?
Re #85453 S499.1023: Slintelisy nie su bohvieco, ale chcem vidiet, ako by si sa tvaril, keby ti popod dom namiesto nich jazdili sorky... A ked su take skvele, preco ich zatial nekupil DP Praha? Mohol by ich dat napriklad na 177ku ?
A to by som kadiaľ musel ísť? Idem na lávku cez Starý most a potom ako debil musím okolo Artmedie. Keď to busu z Romanovej trvá 9minút tak ja rýchlejší nebudem! To si dobre tresol kravinu! hurt
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dopravák
To vyrábate vozy pre vodičov z radov "batoľatá, alebo nebodaj pre adolescentov?? Pretože už menšiu kabínu vodiča som fakt nevidel...
Ale asi to robia pre trpaslíkov z Hobitova ? ? ?