Reply on: Ámos #84702:
Viezol som sa tým pár krát. Nejak som ale nesledoval jazdné vlastnosti, takže k tomuto sa neviem vyjadriť..Na T3 mi vadí hlavne tá smradľavá farba, ktorou je natretý skoro celý interiér.. Teda je to taká menšia inhalácia riedidla ?
V E6 nič také necítiť, ani v iných viedenských električkách..
T3 sú podľa mňa dosť hlučné... Viedenské električky sú naproti tomu totálne tiché..
E1 trochu "skáču" alebo ako to nazvať, teda nemajú plynulý chod. Ak je to tak aj pri E6, tak potom to moc dobré nie je...
Ale jasné, že najlepšie by bolo, ak by sa konečne kupovali nízkopodlažné električky, potom by som nič takéto neriešil..
tr3mp
Dopravné značky D 54a obec a D 54b Koniec obce neoznačujú začiatok a koniec katastrálneho územia obce, ale len oblasť, v ktorej je platí maximálna povolená rýchlosť v obci.
Pre úplnosť, Bratislava má 17 mestských častí a 20 katastrálnych území. K.ú. sú väčšinou totožné s územím MČ, výnimkou je Ružinov (k.ú. Ružinov, Nivy, Trnávka) a Nové Mesto (k.ú. Nové Mesto, Vinohrady).
Domáca úloha: naštudovať hranice mestských častí, tak aby každý poznal, kade vedie hranica jeho MČ
Študijný materiál: Územný plán hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy - Grafická časť - Priestorové usporiadanie a funkčné využitie územia – komplexné riešenie, hranice sú fialovou prerušovanou čiarou (viď legenda):
http://www.bratislava.sk/soubory/700000/4063753%5F2%5F1Priestorove%5Fusp.pdf