Ked sa stebou mam bavit ze E6 bude lepsie kvoli farbe, tak to uz asi nie je ocom...
interier T3 je pohodlnejsi a hlucnost T3 je v Bratislave sposobena hlavne zlym stavom kolajnic a podvozkov. takze E6 by boli natom zachvilu rovnako aj tu...
To zhoršenie intervalu na 203 a 207 je fakt "super" nápad. Keby dali sedlo na 15 minút beriem, ale poobednú špičku? Už vidím tie tlačenky v poobednej špičke na Hodžku fakt "inteligentné". Hlavne, že na Kramáre behajú poobde poloprázdne klobásy... ?
Ale vlastne "nejak bolo, nejak bude," myslí si DPB a ja presadnem asi defintívne na 212 a smradobusy.
aj keď na T3 mi vadia ešte aj iné veci... Nepohodlné sedačky, sálavé teplo z podlahy, malé okná, cez ktoré, ak človek stojí, nemá šancu vidieť von.. A aj farebnosť interiéru je na štýl nemocnice... Skrátka: celé zle ?
Viezol som sa tým pár krát. Nejak som ale nesledoval jazdné vlastnosti, takže k tomuto sa neviem vyjadriť..
Na T3 mi vadí hlavne tá smradľavá farba, ktorou je natretý skoro celý interiér.. Teda je to taká menšia inhalácia riedidla ?
V E6 nič také necítiť, ani v iných viedenských električkách..
T3 sú podľa mňa dosť hlučné... Viedenské električky sú naproti tomu totálne tiché..
E1 trochu "skáču" alebo ako to nazvať, teda nemajú plynulý chod. Ak je to tak aj pri E6, tak potom to moc dobré nie je...
Ale jasné, že najlepšie by bolo, ak by sa konečne kupovali nízkopodlažné električky, potom by som nič takéto neriešil..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.