Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #84259:
mozno cez jarne a jesenne tak jazdit budu, ak budu ostatne elektricky jazdit podla sk. prazdnin
Reply on: risko1 #84697:
a este jedna DN zo vcera. Na konci Martinskeho cintorina v smere na Suhvezdnu vychadzal VW z vedlajsej ulice a nedal prednost VW iducom po hlavnej.Naraz bol taky silny,ze ten VW iduci z vedlajsej cesty bol odhodeny a letel pomedzi kriky a stromy na prilahle parkovisko kde zdemoloval dalsie zaparkovane auta.Obe DN sa stali v rozpeti medzi 20 a 21 hod. ? ?
Reply on: Ike #84696:
vid moj prispevok na vedlajsom fore
Vcera sa na Pasienkoch zrazil Blaguss Avion bus s nejakym inym zajazdovym...
Reply on: milannco #84690:
tak tak... ?
zdravím, rád by som upozornil, že na z. Dvory je CP L59 (smer rača) akýsi divný, je tam uvedená o 3 min. kratšia jazdná doba (23 min.) vzhľadom na to že úsek Pionierska - ŽST Vinohrady má byť 0 min. (čo nie je možné stihnúť) ? je to chyba alebo zastávkové CP sú iné ako tie na webe??neviem či je to tak aj na iných zastávkach, videl som to akurát včera na Dvoroch.
Reply on: Valec #84691:
Prínos by bol v tom, že by nemusel chodiť schotouschiť do Viedne ? .
Reply on: hoppusmark #84687:
Nie. Schotousch si preto, že chceš vymieňať T3 za E6, čiže za technicky zastaralejšie vozidlá. A oháňaš sa tu nezmyselnými argumentami.
Ešte raz sa pýtam: ČO by sme získali tým, že by sme sa miesto T3 vozili v E6? Teda okrem tých výhod, že by sme mohli liezť do vyšších schodov, mohli by sme sa v užšom voze viac tlačiť a mohli by sme sa kvôli zastaralej regulácii pohybovať viac prískokmi?
Reply on: hoppusmark #84688:
To čo je za argument že "nemuseli by sme sa voziť v T3". A v čom by bol prínos, keby sme T3 vymenili za E6? ?
Reply on: C734.00 #84689:
ja už hej, ale už si nepamätám od koho ?. To bol ten poobedný Samsung?
počuli ste o nehode autobusu pri Senci?
Reply on: S499.1023 #84686:
Čo by sme získali... nemuseli by sme sa voziť v T3. Nízkopodlažnosť by sme tým nezískali, to je pravda.. Ale zrejme ju mať tak skoro aj tak nebudeme..
Reply on: S499.1023 #84686:
Zrejme si to myslíš odvtedy, odkedy sa diskutuje o náteroch.. Za to, že si myslím, že LBC je otrasný náter, nie som schotousch...
Reply on: hoppusmark #84679:
Nebudem to analyzovať. Kedysi som mával dojem, že píšeš dosť inteligentne a k veci. Teraz sa z teba vykľul schotousch par excellence.
Nehovoril som o veku vozidiel ale o ich koncepcii. Čo by sme nákupom vyradených viedenských vozov získali?
Reply on: miso1234 #84673:
Neuveriteľné žvásty. To je tak, keď začne niekto zo správnych podkladov vyvodzovať nesprávne závery.
K téme Devínske jazero: lokalita, kde sa nachádza železničná stanica, sa nachádza na území Bratislavy, mestskej časti Devínska Nová Ves.

Dopravné značky D 54a obec a D 54b Koniec obce neoznačujú začiatok a koniec katastrálneho územia obce, ale len oblasť, v ktorej je platí maximálna povolená rýchlosť v obci.

Pre úplnosť, Bratislava má 17 mestských častí a 20 katastrálnych území. K.ú. sú väčšinou totožné s územím MČ, výnimkou je Ružinov (k.ú. Ružinov, Nivy, Trnávka) a Nové Mesto (k.ú. Nové Mesto, Vinohrady).

Domáca úloha: naštudovať hranice mestských častí, tak aby každý poznal, kade vedie hranica jeho MČ 😉
Študijný materiál: Územný plán hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy - Grafická časť - Priestorové usporiadanie a funkčné využitie územia – komplexné riešenie, hranice sú fialovou prerušovanou čiarou (viď legenda):
http://www.bratislava.sk/soubory/700000/4063753%5F2%5F1Priestorove%5Fusp.pdf
Reply on: Vladimír #83948:
ozaj a koľko môže stáť (resp stojí) taký hlásič zastávok montovaný do rekonštruovaných električiek a trolejbusov v BA?
Reply on: hoppusmark #84680:
este mi prosim povedz ako si dosiel na cislo 16mld. len tak z brucha?
Reply on: hoppusmark #84679:
takze navrhujes menit 25 rocne vozy 22 rocnymi? a to je naco dobre? ja viem, ze BA nema na nove elektricky ale naco kupovat viedenske elektricky, ktore by mali velke problemy so zaradenym do beznej premavky v Bratislave...
Reply on: hoppusmark #84679:
aby som doplnil to číslo: na obnovu všetkých električiek potrebujeme cca 16 mld. Sk... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.