Neni inak tá trasa 80 zbytočne kľukatá? Zoberte si, že začína na Kúpaisku Matador a po čase zastane na Záporoskej čo je je možno 200-300m odtiaľ. Nebolo by lepšie jej dať od zastávky Sídlisko Kopčany trasu na Kopčany? Alebo takto : STANICA - Hodžovo - Nový most - Einsteinova - ŽST Petržka - Bratská - Jiráskova - PROKOFIEVOVA a späť? A 99 od Námestia hraničiarov nasmerovať cez Rusovskú cestu a potom k ŽST Petržalka a odtiaľ na Kúpalisko Matador. Tam by sa prestupovalo z 99 na 80, pre tých čo nastupujú na Hálovej a Jungmannovej. Z Hálovej je ale výborná dostupnúť peši na zast. Rusovská cesta (N93).
všade v civilizovaných mestách platí predplatný lístok aj na nočné spoje. Okrem toho, podľa tvojej logiky:
ako k tomu príde babka, ktorá v noci spí, že aj z jej peňazí sa platí verejné osvetlenie ulíc?
To co chcu robit pri Vinohradoch viac ako 5 tyzdnov ? Bude ten usek pozlateny ci co? ? Nechcem vidiet a vediet aka dlha bude potom odstavka ked zacnu prerabat raz Tunel ?
No a podľa mňa zase si plnohodnotná ropovodná rúra. Prečo by mal niekto, kto používa výhradne a-50 a d-8, 9, 14 prispievať na prevádzku a-21? Kľúčové slovo je SIEŤOVÝ. A len tak mimochodom, myslíš, že električenky zlacnejú?
Bolo, mohol si si vybrať 1, 2 alebo 3 linky. Avšak mohol si využívaj aj súbežné s vybranou/nými. Čiže ak by si mal vtedajšie linky 2, 5 a 12, tak si mohol precestovať (okrem ŽST Nové Mesto) celú električkovú sieť akoukoľvek linkou.
Veď práve že všetky takéto nápady sú riadna blbosť. Veď ak si jeden kúpi električenku a vozí sa na nej z Ružinova do Rače a iný zasa z Dúbravky do centra..., tak si predsa každý z nich platí za svoju trasu a takto sa postupne všetci skladáme na systém liniek ktorý tu je.
Minulý štvrtok po tej víchrici prichádzali do BA vlaky aj s niekoľkohodinovým meškaním a mnohí cestujúci, ktorí aj napriek tomu že doteraz na svoju električenku nikdy nepotrebovali cestovať nočnými linkami, boli radi že ju využiť môžu a nemusia si nič priplácať.
No vidíš, a to by možno bola práve správna cesta - predávať PCL bez nočnej dopravy a PCL s nočnou dopravou. A každý by si mohol vybrať - či zaplatiť viac a mať v noci pokoj, alebo menej a zháňať lístky. A všetci by boli spokojní - aj tí, čo nechcú platiť v PCL za nočnú dopravu, aj tí, čo chcú sieťový lístok bez obmedzenia.
D3k0: Inak, ako sa tak pozerám na tú mapku, napadlo ma, či by nestálo za úvahu vymeniť v úseku Hl.st. - Botanická záhrada trasy N29 a N33 - N29 je v tom úseku pomerne jedno kade pôjde, a N33 by sa vďaka tomu mohla prečíslovať na N32 (keďže by do bodky kopírovala dennú 32) a nasadiť na ňu Citelisy... Alebo by to N29 po trase 502 za hodinu nevyjazdila? Zdá sa mi, že cez Kramáre to nie je o nič rýchlejšie...
Ja ju tiež nevyužívam a nemyslím si že ak pridem k okienku a zahlásim: "3mesačný, študentský, sieťový, bez nočnej dopravy" da mi PCL niekto lacnejšie
A možno existujú ľudia ktorí majú PCL a využívajú len nočnú dopravu prečo by potom oni mali prispievať na dennú ?
Počet čiernych pasažierov sa nijako nezvýši, všetcia normálni ľudia definitívne presedlajú na taxíky.
Re #80245 Valec: Ak si mám vybrať medzi nikdy nečistenými, od mastnoty totálne čiernymi modernými čalúnenými sedačkami v (takmer) ľubovoľnom Ik4x5 a zaostalými, no na prvý pohľad dávenie nevyvolávajúcimi, a pritom maximálne pohodlnými koženkovými sedačkami v Ik283, volím druhú možnosť. Pravda, prvá možnosť v civilizovanom svete tiež nemá čo robiť... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Själavrak