No a podľa mňa zase si plnohodnotná ropovodná rúra. Prečo by mal niekto, kto používa výhradne a-50 a d-8, 9, 14 prispievať na prevádzku a-21? Kľúčové slovo je SIEŤOVÝ. A len tak mimochodom, myslíš, že električenky zlacnejú?
Bolo, mohol si si vybrať 1, 2 alebo 3 linky. Avšak mohol si využívaj aj súbežné s vybranou/nými. Čiže ak by si mal vtedajšie linky 2, 5 a 12, tak si mohol precestovať (okrem ŽST Nové Mesto) celú električkovú sieť akoukoľvek linkou.
Veď práve že všetky takéto nápady sú riadna blbosť. Veď ak si jeden kúpi električenku a vozí sa na nej z Ružinova do Rače a iný zasa z Dúbravky do centra..., tak si predsa každý z nich platí za svoju trasu a takto sa postupne všetci skladáme na systém liniek ktorý tu je.
Minulý štvrtok po tej víchrici prichádzali do BA vlaky aj s niekoľkohodinovým meškaním a mnohí cestujúci, ktorí aj napriek tomu že doteraz na svoju električenku nikdy nepotrebovali cestovať nočnými linkami, boli radi že ju využiť môžu a nemusia si nič priplácať.
No vidíš, a to by možno bola práve správna cesta - predávať PCL bez nočnej dopravy a PCL s nočnou dopravou. A každý by si mohol vybrať - či zaplatiť viac a mať v noci pokoj, alebo menej a zháňať lístky. A všetci by boli spokojní - aj tí, čo nechcú platiť v PCL za nočnú dopravu, aj tí, čo chcú sieťový lístok bez obmedzenia.
D3k0: Inak, ako sa tak pozerám na tú mapku, napadlo ma, či by nestálo za úvahu vymeniť v úseku Hl.st. - Botanická záhrada trasy N29 a N33 - N29 je v tom úseku pomerne jedno kade pôjde, a N33 by sa vďaka tomu mohla prečíslovať na N32 (keďže by do bodky kopírovala dennú 32) a nasadiť na ňu Citelisy... Alebo by to N29 po trase 502 za hodinu nevyjazdila? Zdá sa mi, že cez Kramáre to nie je o nič rýchlejšie...
Ja ju tiež nevyužívam a nemyslím si že ak pridem k okienku a zahlásim: "3mesačný, študentský, sieťový, bez nočnej dopravy" da mi PCL niekto lacnejšie
A možno existujú ľudia ktorí majú PCL a využívajú len nočnú dopravu prečo by potom oni mali prispievať na dennú ?
Počet čiernych pasažierov sa nijako nezvýši, všetcia normálni ľudia definitívne presedlajú na taxíky.
Re #80245 Valec: Ak si mám vybrať medzi nikdy nečistenými, od mastnoty totálne čiernymi modernými čalúnenými sedačkami v (takmer) ľubovoľnom Ik4x5 a zaostalými, no na prvý pohľad dávenie nevyvolávajúcimi, a pritom maximálne pohodlnými koženkovými sedačkami v Ik283, volím druhú možnosť. Pravda, prvá možnosť v civilizovanom svete tiež nemá čo robiť... ?
A prečo by som mal zo svojich daní prispievať na veci, ktoré v živote nevyužijem? Keď sa budeme riadiť touto logikou, tak skončíme prinajmenšom bez PCL, pretože ja vo svojej električenke predsa doplácam na niekoho, kto cestuje viac ako ja, a to je predsa neprípustné, však? Nevýslovne zvrátené zmýšľanie.
Ja to vidím skôr tak, že ak v nočákoch električenky platiť nebudú, tak všetci poctiví cestujúci sa im na takú paródiu na dopravu zvysoka vy...kakajú. Zasa jeden krok "smerom k integrácii" (vtipnejší vyhráva).
Po slovensky povedané: Vynikajúco urobený projekt novej, kultúrnej, konkurencieschopnej nočnej dopravy na úrovni, za ktorú sa konečne nemusíme pred svetom hanbiť, skončí neskutočným fiaskom a hanbou len vďaka diagnóze istého magora z magoriátu, ktorý si myslí, že práve neplatnosť predplatných lístkov je cesta ku zatraktívneniu hromadnej dopravy.
Začínam to vidieť tak, že jedinou cestou k zatraktívneniu VHD je defenestrácia. Doslova.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
galiyosha
Re #80245 Valec: Ak si mám vybrať medzi nikdy nečistenými, od mastnoty totálne čiernymi modernými čalúnenými sedačkami v (takmer) ľubovoľnom Ik4x5 a zaostalými, no na prvý pohľad dávenie nevyvolávajúcimi, a pritom maximálne pohodlnými koženkovými sedačkami v Ik283, volím druhú možnosť. Pravda, prvá možnosť v civilizovanom svete tiež nemá čo robiť... ?