No a podľa mňa zase si plnohodnotná ropovodná rúra. Prečo by mal niekto, kto používa výhradne a-50 a d-8, 9, 14 prispievať na prevádzku a-21? Kľúčové slovo je SIEŤOVÝ. A len tak mimochodom, myslíš, že električenky zlacnejú?
Bolo, mohol si si vybrať 1, 2 alebo 3 linky. Avšak mohol si využívaj aj súbežné s vybranou/nými. Čiže ak by si mal vtedajšie linky 2, 5 a 12, tak si mohol precestovať (okrem ŽST Nové Mesto) celú električkovú sieť akoukoľvek linkou.
Veď práve že všetky takéto nápady sú riadna blbosť. Veď ak si jeden kúpi električenku a vozí sa na nej z Ružinova do Rače a iný zasa z Dúbravky do centra..., tak si predsa každý z nich platí za svoju trasu a takto sa postupne všetci skladáme na systém liniek ktorý tu je.
Minulý štvrtok po tej víchrici prichádzali do BA vlaky aj s niekoľkohodinovým meškaním a mnohí cestujúci, ktorí aj napriek tomu že doteraz na svoju električenku nikdy nepotrebovali cestovať nočnými linkami, boli radi že ju využiť môžu a nemusia si nič priplácať.
No vidíš, a to by možno bola práve správna cesta - predávať PCL bez nočnej dopravy a PCL s nočnou dopravou. A každý by si mohol vybrať - či zaplatiť viac a mať v noci pokoj, alebo menej a zháňať lístky. A všetci by boli spokojní - aj tí, čo nechcú platiť v PCL za nočnú dopravu, aj tí, čo chcú sieťový lístok bez obmedzenia.
D3k0: Inak, ako sa tak pozerám na tú mapku, napadlo ma, či by nestálo za úvahu vymeniť v úseku Hl.st. - Botanická záhrada trasy N29 a N33 - N29 je v tom úseku pomerne jedno kade pôjde, a N33 by sa vďaka tomu mohla prečíslovať na N32 (keďže by do bodky kopírovala dennú 32) a nasadiť na ňu Citelisy... Alebo by to N29 po trase 502 za hodinu nevyjazdila? Zdá sa mi, že cez Kramáre to nie je o nič rýchlejšie...
Ja ju tiež nevyužívam a nemyslím si že ak pridem k okienku a zahlásim: "3mesačný, študentský, sieťový, bez nočnej dopravy" da mi PCL niekto lacnejšie
A možno existujú ľudia ktorí majú PCL a využívajú len nočnú dopravu prečo by potom oni mali prispievať na dennú ?
Počet čiernych pasažierov sa nijako nezvýši, všetcia normálni ľudia definitívne presedlajú na taxíky.
Re #80245 Valec: Ak si mám vybrať medzi nikdy nečistenými, od mastnoty totálne čiernymi modernými čalúnenými sedačkami v (takmer) ľubovoľnom Ik4x5 a zaostalými, no na prvý pohľad dávenie nevyvolávajúcimi, a pritom maximálne pohodlnými koženkovými sedačkami v Ik283, volím druhú možnosť. Pravda, prvá možnosť v civilizovanom svete tiež nemá čo robiť... ?
A prečo by som mal zo svojich daní prispievať na veci, ktoré v živote nevyužijem? Keď sa budeme riadiť touto logikou, tak skončíme prinajmenšom bez PCL, pretože ja vo svojej električenke predsa doplácam na niekoho, kto cestuje viac ako ja, a to je predsa neprípustné, však? Nevýslovne zvrátené zmýšľanie.
Ja to vidím skôr tak, že ak v nočákoch električenky platiť nebudú, tak všetci poctiví cestujúci sa im na takú paródiu na dopravu zvysoka vy...kakajú. Zasa jeden krok "smerom k integrácii" (vtipnejší vyhráva).
Po slovensky povedané: Vynikajúco urobený projekt novej, kultúrnej, konkurencieschopnej nočnej dopravy na úrovni, za ktorú sa konečne nemusíme pred svetom hanbiť, skončí neskutočným fiaskom a hanbou len vďaka diagnóze istého magora z magoriátu, ktorý si myslí, že práve neplatnosť predplatných lístkov je cesta ku zatraktívneniu hromadnej dopravy.
Začínam to vidieť tak, že jedinou cestou k zatraktívneniu VHD je defenestrácia. Doslova.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
Minulý štvrtok po tej víchrici prichádzali do BA vlaky aj s niekoľkohodinovým meškaním a mnohí cestujúci, ktorí aj napriek tomu že doteraz na svoju električenku nikdy nepotrebovali cestovať nočnými linkami, boli radi že ju využiť môžu a nemusia si nič priplácať.