"Vcera som mala dalsi zazitok. Tentokrat sa musim zastat cestujucich.
Nastupila som na safku na 95ku, cvakla som si listok, chvilu po mne nastupila baba, ktora sa predrala k cvakatku cez troch ludi, co trvalo asi 15 sekund od mojho cvaknutia listka a uz jej nesiel listok oznacit, isla vyskusat dalsi cvakac ale ani tam to neslo. Chvilu na to sa ozvalo "reviiizia cestovnyyych liiistkov". K babe dosiel revizor, ona sa snazila mu vysvetlit, ze cvakac jej nechcel listok oznacit a on jej na to: "Jasne ze nesiel, my ked nastupime, cvakace zablokujeme".Bolo tam niekolko svedkov, ktori videli, ze sa baba snazila predrat sa k cvakatku a cvaknut si listok hned po nastupeni. Aj sme sa ozvali, ze sme videli, ze si listok oznacit chcela a ten ...... povedal, ze jeho to nezaujima a na dalsej zastavke ju vyvliekol von!
Tak to je podla mna dobre svinstvo, keby aspon chvilu pockali s tym blokovanim, ale ak to zablokuju hned ako sa zatvoria dvere, tak ked je plny bus a ti co nastupia posledni, fakt nemaju sancu si vcas listok oznacit!"
Ja som zase včera večer cca o 20:10 na Vajanského nábreží videl iný úkaz: vodič linky 88 idúci do depa držal v ľavej ruke mobil pri uchu a v pravej ruke položenej na volante druhý mobil
Neni inak tá trasa 80 zbytočne kľukatá? Zoberte si, že začína na Kúpaisku Matador a po čase zastane na Záporoskej čo je je možno 200-300m odtiaľ. Nebolo by lepšie jej dať od zastávky Sídlisko Kopčany trasu na Kopčany? Alebo takto : STANICA - Hodžovo - Nový most - Einsteinova - ŽST Petržka - Bratská - Jiráskova - PROKOFIEVOVA a späť? A 99 od Námestia hraničiarov nasmerovať cez Rusovskú cestu a potom k ŽST Petržalka a odtiaľ na Kúpalisko Matador. Tam by sa prestupovalo z 99 na 80, pre tých čo nastupujú na Hálovej a Jungmannovej. Z Hálovej je ale výborná dostupnúť peši na zast. Rusovská cesta (N93).
všade v civilizovaných mestách platí predplatný lístok aj na nočné spoje. Okrem toho, podľa tvojej logiky:
ako k tomu príde babka, ktorá v noci spí, že aj z jej peňazí sa platí verejné osvetlenie ulíc?
To co chcu robit pri Vinohradoch viac ako 5 tyzdnov ? Bude ten usek pozlateny ci co? ? Nechcem vidiet a vediet aka dlha bude potom odstavka ked zacnu prerabat raz Tunel ?
No a podľa mňa zase si plnohodnotná ropovodná rúra. Prečo by mal niekto, kto používa výhradne a-50 a d-8, 9, 14 prispievať na prevádzku a-21? Kľúčové slovo je SIEŤOVÝ. A len tak mimochodom, myslíš, že električenky zlacnejú?
Bolo, mohol si si vybrať 1, 2 alebo 3 linky. Avšak mohol si využívaj aj súbežné s vybranou/nými. Čiže ak by si mal vtedajšie linky 2, 5 a 12, tak si mohol precestovať (okrem ŽST Nové Mesto) celú električkovú sieť akoukoľvek linkou.
Veď práve že všetky takéto nápady sú riadna blbosť. Veď ak si jeden kúpi električenku a vozí sa na nej z Ružinova do Rače a iný zasa z Dúbravky do centra..., tak si predsa každý z nich platí za svoju trasu a takto sa postupne všetci skladáme na systém liniek ktorý tu je.
Minulý štvrtok po tej víchrici prichádzali do BA vlaky aj s niekoľkohodinovým meškaním a mnohí cestujúci, ktorí aj napriek tomu že doteraz na svoju električenku nikdy nepotrebovali cestovať nočnými linkami, boli radi že ju využiť môžu a nemusia si nič priplácať.
No vidíš, a to by možno bola práve správna cesta - predávať PCL bez nočnej dopravy a PCL s nočnou dopravou. A každý by si mohol vybrať - či zaplatiť viac a mať v noci pokoj, alebo menej a zháňať lístky. A všetci by boli spokojní - aj tí, čo nechcú platiť v PCL za nočnú dopravu, aj tí, čo chcú sieťový lístok bez obmedzenia.
Martin Fundárek