No vidíš, a to by možno bola práve správna cesta - predávať PCL bez nočnej dopravy a PCL s nočnou dopravou. A každý by si mohol vybrať - či zaplatiť viac a mať v noci pokoj, alebo menej a zháňať lístky. A všetci by boli spokojní - aj tí, čo nechcú platiť v PCL za nočnú dopravu, aj tí, čo chcú sieťový lístok bez obmedzenia.
D3k0: Inak, ako sa tak pozerám na tú mapku, napadlo ma, či by nestálo za úvahu vymeniť v úseku Hl.st. - Botanická záhrada trasy N29 a N33 - N29 je v tom úseku pomerne jedno kade pôjde, a N33 by sa vďaka tomu mohla prečíslovať na N32 (keďže by do bodky kopírovala dennú 32) a nasadiť na ňu Citelisy... Alebo by to N29 po trase 502 za hodinu nevyjazdila? Zdá sa mi, že cez Kramáre to nie je o nič rýchlejšie...
Ja ju tiež nevyužívam a nemyslím si že ak pridem k okienku a zahlásim: "3mesačný, študentský, sieťový, bez nočnej dopravy" da mi PCL niekto lacnejšie
A možno existujú ľudia ktorí majú PCL a využívajú len nočnú dopravu prečo by potom oni mali prispievať na dennú ?
Počet čiernych pasažierov sa nijako nezvýši, všetcia normálni ľudia definitívne presedlajú na taxíky.
Re #80245 Valec: Ak si mám vybrať medzi nikdy nečistenými, od mastnoty totálne čiernymi modernými čalúnenými sedačkami v (takmer) ľubovoľnom Ik4x5 a zaostalými, no na prvý pohľad dávenie nevyvolávajúcimi, a pritom maximálne pohodlnými koženkovými sedačkami v Ik283, volím druhú možnosť. Pravda, prvá možnosť v civilizovanom svete tiež nemá čo robiť... ?
A prečo by som mal zo svojich daní prispievať na veci, ktoré v živote nevyužijem? Keď sa budeme riadiť touto logikou, tak skončíme prinajmenšom bez PCL, pretože ja vo svojej električenke predsa doplácam na niekoho, kto cestuje viac ako ja, a to je predsa neprípustné, však? Nevýslovne zvrátené zmýšľanie.
Ja to vidím skôr tak, že ak v nočákoch električenky platiť nebudú, tak všetci poctiví cestujúci sa im na takú paródiu na dopravu zvysoka vy...kakajú. Zasa jeden krok "smerom k integrácii" (vtipnejší vyhráva).
Po slovensky povedané: Vynikajúco urobený projekt novej, kultúrnej, konkurencieschopnej nočnej dopravy na úrovni, za ktorú sa konečne nemusíme pred svetom hanbiť, skončí neskutočným fiaskom a hanbou len vďaka diagnóze istého magora z magoriátu, ktorý si myslí, že práve neplatnosť predplatných lístkov je cesta ku zatraktívneniu hromadnej dopravy.
Začínam to vidieť tak, že jedinou cestou k zatraktívneniu VHD je defenestrácia. Doslova.
Aha, cize ja si platim kazdy mesiac ako idiot a dostanem za to vernostny bonus v podobe stikania si listkov v nocnych spojoch.. dakujem, neprosim! Fakt sa asi na platenie vybodnem, uz ma s***
Podľa mňa je dobré, že na nočnú dopravu nebudú platiť električenky... Prečo by mal za nočnú dopravu platiť v cene električenky niekto, kto nočnú dopravu nevyužíva?
Aha, tak dole je napísané: "o opätovnom otvorení zrekonštruovanej predajne budeme cestujúcich informovať"
Normálne tej rekonštrukcii neuverím, pokiaľ to nebude hotové ?
"Lístok má byť drahší ako pri bežných denných linkách a na nočné spoje nemajú platiť električenky."
píšu v BN.
Vidím to tak, že ak v každom voze nebude revízor, tak počet čiernych pasažierov bude vysoký. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
galiyosha
Re #80245 Valec: Ak si mám vybrať medzi nikdy nečistenými, od mastnoty totálne čiernymi modernými čalúnenými sedačkami v (takmer) ľubovoľnom Ik4x5 a zaostalými, no na prvý pohľad dávenie nevyvolávajúcimi, a pritom maximálne pohodlnými koženkovými sedačkami v Ik283, volím druhú možnosť. Pravda, prvá možnosť v civilizovanom svete tiež nemá čo robiť... ?