Reply on: Ike #67834:
New York je typicky priklad, ze ano - ludia si auto nekupia, ked nebudu mat s nim kde jazdit - ked nemudu mat kde zaparkovat! Mysliz ze New Yorcan nema na to aby si kupil auto? Cena noveho auta strednej triedy je pomaly dvojmesacny priemerny plat v NY... - ale vacsina ludi tam auto nema, a cestuju metrom. Pretoze - auto by nemali kam dat - nemaju kde zaparkovat pri dome, nemaju kde zaparkovat v praci (hovorim o strednej vrstve - teda vacsine, samozrejme ze vyssia vrstva ma na pozemok pre auto pri dome aj garaz v praci, ale vyssia vrstva je 10-20%). Presne tak - ak nebudu cesty pre IAD, resp. budu upchate, tak asi ludia prestanu IAD pouzivat, to je dost logicke, nie? A tiez, ak sa velke stavby ako Sitina SPOPLATNI (vymyslim si napr. naklady: 20mld, frekvencia dopravy: 20000aut/den, navratnost: 20 rokov (co je aj vela pri urokovej miere NBS 4,5%) TO VYCHADZA priblizne 15SK na jeden prejazd len jednej tejto stavby za 4 miliardy pri frekvencii 20000aut/den - samozrejme po spoplatneni je pravdepodobne, ze frekvencia klesne a tak cena stupne - jednoducho IAD je odsudene na zanik, ak sa prestane dotovat statom!)
Mike
Na základe týchto kriteérií mám častokrát pocit, že je teba prepustiť, resp. vymeniť celé vedenie DPB nielen Olejkársku ale aj divízie a vedenie prevádzok ale väčšinu vodičov ponechať. Totižto u nich nachádzam väčšie percento milých a ochotných ľudí, ako u ľudí na vedúcich a riadiacich pozíciach. Zatiaľ čo na riadiacich pozíciach sa dozviem iba "vodiči sú tí najväčší k...ti", čo kradnú naftu, nemajú ani ZŠ vzdelanie ukončené, chcú podnik čo najviac okradnúť a pod, odmietajú sa prispôsobovať pravidlám podniku as pod... ?