202 tam je, lebo na nej chodia aj autobusy
Re #67414 Engerau: myslim ze CP 131 a 141 je blbost, kedze su viazane na vlaky, preco tam nie je 128 je zahada ?
to by rovno mohli dat 8142 ako vyradenu ja som sa pital ako to s nou bude dalej a povedali ze uz je dost dlho vyradena maximalne sa s nej pouziju sedadla na 9 tr (asi)
Myslim, ze na 155-ku budu revizory kaslat, predpokladam, ze tam ani nemaju palubak, takze nemaju ako zablokovat oznacovace... navyse tym chodi malo ludi, takze pokuty nebudu ?
ešte lepšie je spojenie 88+83 smer most snp, keď 88cka by podla papiera mala prist dve minuty pred 83, ale uz na hraniciarov je cez predne okno vidiet, ako 83 odchadza...
podobne naspat 83/84+88/99 ked tesne pred 84 zdrhnu oba busy a potom pride 83 a az po nej sa objavi 88 alebo 99... tesime sa ? bw preco smerom do ovsista nezrusia pre 84 zastavky jungmannova a mlynarovicova? ved sa aj tak zbytocne kopiruju s 99...
Zivak je take zariadenie, vybavene tlacidlom, ktore musi rusnovodic stlacat v danom casovom intervale... ak tak nespravi... nasleduje najprv truba ktora by zobudila aj mrtveho, a ak ani potom nestlaci, aktivuje sa zachranna brzda...
je to ochrana proti zaspatiu vodica, resp. inemu zlyhaniu...
teda aspon ja poznam takyto "zivak"
Aké máte praktické skúsenosti s náväznosťou (čakaním na zastávke) napr. medzi linkami 95+99 (smer "Hálova"), 83+99 (smer Ovsište) a iné? Bolo to pred rokom lepšie ako teraz?
Napr. na križovatke pri TPD-čku mala prvá zelenú 99-ka, tak 95-ku nepočkala (to je však pochopiteľné, lebo by dlhšie musela čakať). Ale dnes doobeda 83-ka v smere na Dostišku išla priamo za 99-kou, ale na "Hálovej" vodič 83-ky počkal, kým odíde 99-ka, potom sa posunul a otvoril dvere. Na "Junganovej" už teda 99-ka odišla tesne pred tým, ako 83-ka otvorila dvere...
Re #67389 Ike: Ja som 155-kou išiel dnes o 16 h na Východné. Tam som bol jediný cestujúci, ale na Východom zopár ľudí nastúpilo (ja som vystúpil). Prekvapilo ma však, že ten 1-vozeň (motoráčik) odtiaľ aj s cestujucimi pokračoval smerom na Vajnory...
Na okne som tam videl na počítači napísaný papier formátu A4 s označením linky (155) tuším aj s jej trasou. Tie CP vylepené vo vnútri sú vytlačené tie od iMHD - ale zo stránky www.dpb.sk
Predpokladám, že rušňovodič je zamestnancom Železničnej spoločnosti. Ak by tam niekedy zavítal revízor, tak jedine z DPB?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
aNTI
cestou spat je to veru zufale, opat tym ze 83 takmer stale meska.
nezrusia > keby zrusili tak niekomu pridaju prestupy.
Re #67405 Engerau: a to nie je 15 sekundovy interval?