Myslim, ze na 155-ku budu revizory kaslat, predpokladam, ze tam ani nemaju palubak, takze nemaju ako zablokovat oznacovace... navyse tym chodi malo ludi, takze pokuty nebudu ?
ešte lepšie je spojenie 88+83 smer most snp, keď 88cka by podla papiera mala prist dve minuty pred 83, ale uz na hraniciarov je cez predne okno vidiet, ako 83 odchadza...
podobne naspat 83/84+88/99 ked tesne pred 84 zdrhnu oba busy a potom pride 83 a az po nej sa objavi 88 alebo 99... tesime sa ? bw preco smerom do ovsista nezrusia pre 84 zastavky jungmannova a mlynarovicova? ved sa aj tak zbytocne kopiruju s 99...
Zivak je take zariadenie, vybavene tlacidlom, ktore musi rusnovodic stlacat v danom casovom intervale... ak tak nespravi... nasleduje najprv truba ktora by zobudila aj mrtveho, a ak ani potom nestlaci, aktivuje sa zachranna brzda...
je to ochrana proti zaspatiu vodica, resp. inemu zlyhaniu...
teda aspon ja poznam takyto "zivak"
Aké máte praktické skúsenosti s náväznosťou (čakaním na zastávke) napr. medzi linkami 95+99 (smer "Hálova"), 83+99 (smer Ovsište) a iné? Bolo to pred rokom lepšie ako teraz?
Napr. na križovatke pri TPD-čku mala prvá zelenú 99-ka, tak 95-ku nepočkala (to je však pochopiteľné, lebo by dlhšie musela čakať). Ale dnes doobeda 83-ka v smere na Dostišku išla priamo za 99-kou, ale na "Hálovej" vodič 83-ky počkal, kým odíde 99-ka, potom sa posunul a otvoril dvere. Na "Junganovej" už teda 99-ka odišla tesne pred tým, ako 83-ka otvorila dvere...
Re #67389 Ike: Ja som 155-kou išiel dnes o 16 h na Východné. Tam som bol jediný cestujúci, ale na Východom zopár ľudí nastúpilo (ja som vystúpil). Prekvapilo ma však, že ten 1-vozeň (motoráčik) odtiaľ aj s cestujucimi pokračoval smerom na Vajnory...
Na okne som tam videl na počítači napísaný papier formátu A4 s označením linky (155) tuším aj s jej trasou. Tie CP vylepené vo vnútri sú vytlačené tie od iMHD - ale zo stránky www.dpb.sk
Predpokladám, že rušňovodič je zamestnancom Železničnej spoločnosti. Ak by tam niekedy zavítal revízor, tak jedine z DPB?
Nazdar, neviem kto je tu admin ale mali by ste uz vymazat na spise vozu 3611 ze charakteristicke znaky: Znacka skoda na prednej maske. Pred tyzdnom som ju videl a uz tu znacku nemala...skoda....vyzeralo to pekne
tomuto fakt nechapem... okrem toho ze ten prechod je na opacnej strane ako by sa hodil... tak rychlejsie je ist cez nadchod... potom tam ten nadchod ani nemusi byt
Skvele, jednoducho skvele.... Linka 155 je uplne "genialna"... 14:35 sa dotrepem k ohyzdnej budove Bratislava Predmestie - akoze fakt film Hostel moze ist doprdele... Vyzera to tam horsie ako v Prypiati po Cernobyle... Nielen ze som nevedel jak sa ide na nastupiste, nikde nebol ani len oznamik o tom ze nejaka 155 existuje... po hrdzavych schodoch sa dotrepem na nastupiste tam nastartovany motorak (nebol to on) a kopec ludi... dosiel vlak a ludia zmizli... ostal som tam sam...
Cestou spat idem z vychodneho... hm ZST Vychodne... nehcel som meskat, isiel som o 20 minut skor... lenze na vychodnom je milion nastupist, tak teraz si vybrat...
pytam sa kompetentnych ci je naozaj take tazke zobrat z dielne dva prenosne oznacniky a dat ich na nastupiste aj s CP?
Inak mimochodom je ten motorak oznaceny nejako, ze je to 155?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kecho
ešte lepšie je spojenie 88+83 smer most snp, keď 88cka by podla papiera mala prist dve minuty pred 83, ale uz na hraniciarov je cez predne okno vidiet, ako 83 odchadza...
podobne naspat 83/84+88/99 ked tesne pred 84 zdrhnu oba busy a potom pride 83 a az po nej sa objavi 88 alebo 99... tesime sa ? bw preco smerom do ovsista nezrusia pre 84 zastavky jungmannova a mlynarovicova? ved sa aj tak zbytocne kopiruju s 99...