A nepoložili Ostrov socializmu práve také zákazky, ako 14 a 15 TrSF?
Re #61925 Andy: Najhoršie hlásenie je to nové anglické vo vozidlách s reklamou na Pressburg. Tá ženská musela mať nádchu a zapchatý nos, ináč si to neviem vysvetliť.
All: nevie niekto, kedy príde nejaká električka z PRASu? (Len kvôli tomu, že si chcem odfotiť BRKS mašinku na Mierovej kolónii alebo v Durajovom dvore... ? )
ty jo v BA tak prsi ? Vsetky tbusy, ktore prezili generalku v BA uprimne lutujem - ked som prvy krat videl atrechu 6612 (po dvoch prehliadkach), došlo mi špatne.
Ale 6607 je moj oblubenec...
Veru, veru... jak tu pise Beus - 22Tr boli (a su) fakt kvalitne trolejbusy. Ja mam zas informacie z Ceska a chvalia si to. O radu 21/22Tr bol zaujem od USA, Kanady az po Sibir. Toto doslova! Aj ked - neviem, ci PRAVE zrusenie zakazky z Kanady nepolozilo tu fabriku nahodou. Tie Agory ("tzv." 25Tr)... no neviem. Dizajn sa TVARI moderne, ale moc nasilu. Ta predna maska s tymi svetlami... no neviem. Ale kazdopadne 1 hnacia naprava pri klbovom trolejbuse - to uz JE dovod na odsudenie. Je skoda, ze Skoda 21/22Tr sa v BA bude vyskytovat len v jedinom exemplari. Stane sa tak historickou raritou ako svojho casu Skoda T11. Len dufajme, ze sa aj stane historickym vozidlom a nedopadne ako spominane trolejbusy...
Veď ten chodník je plný turistov a cyklistov, to by akože každú chvíľu mali všetci uhýbať do trávy, aby tade tá SORka prešla? A navyše mal si sa s tým ísť odviezť, keď to tam premávalo, tá SORka išla minimálnou rýchlosťou, chytala všetky konáre a vodič musel ešte aj bránu odomykať.
ja som rad ze tam tie 15Tr dotiahnut nemozu, aspon tam budu viazane tie duodebilneho a na 201 a 202 budu nadalej chodit stare dobre 15Trky s 2ma pohananymi napravami
Re #61909 Sommelier: no tak 6607ckarovi som akurat dnes hlasil zatekanie do vozidla (v zadnej casti vozidla), pri kazdom rozbehu alebo brzdeni sa zo spojov na strope vyvalila za hrst vody... (a schytavali to aj sedacky)
a co tak zelezna studnicka - Kamzik - Koliba ? Na sorku cesta ako stvorena, len by som ju opatril vystraznym pipacim signalom, aby kazdy den niekoho na tej ceste nezramovala.
A nepridavajme viac dispecerskej byrokracie ako je treba...
pockaj, pokial sem dorazia niektori spoludiskutujuci, ale ja som pocul o problemoch so stahovakmi, karoseriou - koroziou a vyzbrojou. Ako u ktorych serii ?
By the way to bolo u Ostrovakov vcelku bezne, nemusite so mnou suhlasit, ale je tu moj pohlad na klbove nadhery.
6607 je napriek tomu svojim sposobom vynimocna, pretoze prezila ako posledna - ten bus mal najlepsi lak zo vsetkych, a vydrzal generalku v Bratislave - (spolu s niektorymi vybranymi typmi - myslim 6601, 6606, 6602, 6612 (druha prehliadka), druha seria 6608 - 6611 je na tom dost zle. Mozno lepsie tretia (6612 - 6616 ( ☠) - ta je na tom dobre. Stvrta (18 - 22)je totalny a neunosny kopirak druhej série s transparentami, piata (23 - 26) je dobra, siesta povazujem za nadpriemernu, posledna (35 - 38) napriek najlepsiemu stavu sa mi nezda, ze by tahala tak ako predchadzajuca.
neviem, ako myslíš tie "menej-plnohodnotné linky", ale ja si pod tým predstavujem tie linky, ktorých úroveň bola prudko degradovaná otrasnou kvalitou vozového parku (čiže vrakos), a vzhľadom na to sa tieto linky snažím využívať čo najmenej. (napr. L80) ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
si
Re #61909 Sommelier: no tak 6607ckarovi som akurat dnes hlasil zatekanie do vozidla (v zadnej casti vozidla), pri kazdom rozbehu alebo brzdeni sa zo spojov na strope vyvalila za hrst vody... (a schytavali to aj sedacky)