Reply on: tr3mp #61149:
som si včera kreslil do mapy aj toto riešenie, napiš e-mail prepošlem Ti to. Lebo mne sa to zdá jedine lacné a dobré. Totiž od Slovnaftu sa už na DH po zastavaní kazanskej nedostaneš a bola by to tratisko... síce by sa napojil Slovnaft, ale počítam s jeho bombardovaním, takže je zbytočné stavať trať do zamoreného územia... ?
Sommelier
ja s Tebou vo všetkom súhlasím a momentálne som a existujem v Prahe, takže duplom rozumiem s čím porovnávaš.
Na metro kašlem, pretože pokial nejdem skrz mesto, tak ho nevyužijem. A to sa snažia aj s tými dvomi linkami v BA ako spásonosné riešenie. Kulové.
Rýchlodráha je v BA otázkou pacientov, ktorí sa ňou budú voziť. Ako vidím, tak to niekomu vôbec neprekážajú autobusy na Nivách a z Nív. Je to vreštiaca individuálnosť dopravy.
Stále písať o tom ako to je pomalé je už vážne nudné. Tá električka rýchlejšia nebude dokiaľ sa do nej nenalejú peniaze. Alebo cestujúci.
Presne tak. Aj v Prahe sa niekam cestovalo električkou alebo autobusom a potom sa tam až postavilo metro.
Čo Smíchovské nádraží ? Najprv prestupovali z vlaku na električku a až potom na metro, keď sa postavilo béčko že ? A takých príkladov je po Prahe veľa.
Prečo si niekto myslí, že to ide stále aj opačne ? Nejde to a nejde to. Idealisti.
Okrem iného - prestup do metra - cca 3 minúty, výstup - 3 minúty - len na schodoch - to v BA električke nemáš a na tú vzdialenosť, ktorú Ti BA električkové trate poskytujú sa časový posun po vybudovaní podzemky rovná nule. A na pozemnú rýchlodráhu môžu taktiež zabudnúť.
Miesto vymýšľania somarín treba stavať nové trate, pretože rekonštrukciuo radiál dosiahnete velké a smradlavé.