Sa to sem pridalo nejak rýchlo...
- časť Landererova a skrz na Svatoplukova - Záhradnícka
Od križovatky s Košickou pozdåž ulice Mlynské Nivy - napojenie na EXISTUJÚCU železnicu a pokraèovanie po Gagarinovej - bude treba zrovnať so zemou ten neprenajate¾ný autosalón.
Ja sa ešte vrátim k tej odboèke konèiacej na Tuèkovej - je skrátka geniálna. O jej využití si môžeš spraviť predstavu aj keï sa na to pozrieš cez satelit na maps.google.com.
Druhá možnosť poèíta s napojením trate vedúcej cez prístav na mestský okruh.
Jediné, èo mi robí vrásky je most cez malý dunaj, ktorý sa bude možno stavať len jeden.
1. Dolné hony sú teda napojiteľné jednak od Gagarinovej - problémový úsek je podjazd dialnice, dá sa le riešiť obídením mierovej. K Cintorínu by elektrièky vošli po trase 2O8. Následné premostenie ale nevidím ako šťastné. Totiž trasa z tejto strany je dosť krkolomá a preto by som ju nestaval, najma ked kopíruje trolejbusové linky.
Cintorín Ružinov ako taký by som napojil z obchvatovej trate ŽSR - novou odboèkou a napojil by som ju na trať na Tučkovej, či prístavnej.
2. Dolné Hony sú napojitelné od Slovnaftu a tam je miesta a riešení neúrekom. Len vďaka debilnosti MČ Podunajské biskupice sa bude musieť trať zobrať skrz záhrady, pretože zastavali koridor na Kazanskej. Dementi
- časť Landererova a skrz na Svatoplukova - Záhradnícka
Od križovatky s Košickou pozdåž ulice Mlynské Nivy - napojenie na EXISTUJÚCU železnicu a pokraèovanie po Gagarinovej - bude treba zrovnať so zemou ten neprenajate¾ný autosalón.
Ja sa ešte vrátim k tej odboèke konèiacej na Tuèkovej - je skrátka geniálna. O jej využití si môžeš spraviť predstavu aj keï sa na to pozrieš cez satelit na maps.google.com.
Druhá možnosť poèíta s napojením trate vedúcej cez prístav na mestský okruh.
Jediné, èo mi robí vrásky je most cez malý dunaj, ktorý sa bude možno stavať len jeden.
1. Dolné hony sú teda napojiteľné jednak od Gagarinovej - problémový úsek je podjazd dialnice, dá sa le riešiť obídením mierovej. K Cintorínu by elektrièky vošli po trase 2O8. Následné premostenie ale nevidím ako šťastné. Totiž trasa z tejto strany je dosť krkolomá a preto by som ju nestaval, najma ked kopíruje trolejbusové linky.
Cintorín Ružinov ako taký by som napojil z obchvatovej trate ŽSR - novou odboèkou a napojil by som ju na trať na Tučkovej, či prístavnej.
2. Dolné Hony sú napojitelné od Slovnaftu a tam je miesta a riešení neúrekom. Len vďaka debilnosti MČ Podunajské biskupice sa bude musieť trať zobrať skrz záhrady, pretože zastavali koridor na Kazanskej. Dementi
Sommelier
Tu ti každý kašle na to čo by si ty rád.
Tvoje vysvetlenie je od základu zlé. Pretože autobus je zlý skoro rovnako ako auto. Od začiatku sa o to snažím. Vyhodiť autobusy a po zistení, že tu sa tolko autobusov neoplatí rozširovať elektrickú trakciu.
Keď raz niekto niečo bude, jedna pani a starosta pred kurínom a niekde medzi tým auto je vážne teraz trochu dementné. Nehceš spraviť prieskum o tom prosím, kedy budete mať na auto a kedy ním začnete jazdiť ?
Nepovažujte auto za konkurenciu hromadnej dopravy. To je ťažko socialistický prístup, napriek tomu, že to bude asi chvíľu moderné. ?
Auto je rovnocennou formou dopravy ako čokoľvek iné a sú ľudia, ktorí sa budú voziť iba autami a sú ľudia, ktorí sú rozhodnutí, že pokiaľ bývajú vo veľkomeste alebo v jeho blízkosti auto nepotrebujú.
Nezamýšľaj sa nad tým koľko áut to do BA prinesie.
Na rozdiel od Vás, ktorí s ničím iným ako s obohratou platňou postavte - budeme používať neviete prísť som predostrel niečo s konkrétnou perspektívou rozvoja a v tom je rozdiel.
Pretože tak či onak - a je uplne, ale uplne jedno či sa bude prestupovat a kde sa bude prestupovat. Kto na to bude mat, hned to auto kupi a začne ním jazdiť.
perlička na záver: vytvorením záchytných parkovísk (ktoré by neboli svetovým unikátom) na konečných či v ceste zrýchlených foriem dopravy vzniká predpoklad kombinácie auto + MHD, čo sa v tom vašom scenári nejako bolo nejako bude neobjaví ani náhodou.