Reply on: Sommelier #61093:
nejde len o samotný prestup, ale aj o to, že linky SAD prejdú trasu centrum-periféria vo väčšine prípadov oveľa rýchlejšie ako linky MHD. A celkom iste to pre neho bude znamenať ešte aj vyššie cestovné, ako má teraz! Za o dosť nižší komfort vyššie cestovné? To radšej vyvalí ešte viac, ale povezie sa pohodlne a rýchlo vo vlastnom IGK. Že má problém zaparkovať zisí až keď to IGK bude mať. A keď ho už bude mať, tak s ním bude jazdiť aj napriek tomu, že nemá kde zaparkovať. Takže opatrne s takými úvahami.
Sommelier
To si myslíte, že by niekto mohol ucítiť absolvovanie prestupu pred miestom obvyklého prestupu za tak tragické, že by sa rozhodol SAD a MHD nepoužívať ? 90 % občanov prestupuje ! A to za oveľa horších podmienok s výhladom zlepšenia situacie na bode nula.
Kedy ste boli naposledy na dedine páni ? Je to úplne, ale úplne jedno. Robí sa to systémom je na benzín - nie je na benzín. A váš predpoklad ešte v mnohých prípadoch potrebuje ešte máme auto - nemáme auto.
Pritom každý vie, že to časovo v mnohých prípadoch vyjde čistá remíza počas hladania miesta na P.
Takže, tan kto prestupuje na Novej Dobe na električku, prestúpi už na ZP. Rozdiel 5 minút. Koli tomuto zavola pohotovost a kupi v Darexe šajt za sto papierov a poistenie, možno 2 x a do troch mesiacov tridsat litrov v servise a benzin za kolko ? 47 ?
Áno, áno áno. Čaká nás povodeň automobilov, ktoré sa vznesú do mesta ako armáda mravcov a začnú nás požierať za živa, dokonca niektoré aj v spánku.