- časť Landererova a skrz na Svatoplukova - Záhradnícka
Od križovatky s Košickou pozdåž ulice Mlynské Nivy - napojenie na EXISTUJÚCU železnicu a pokraèovanie po Gagarinovej - bude treba zrovnať so zemou ten neprenajate¾ný autosalón.
Ja sa ešte vrátim k tej odboèke konèiacej na Tuèkovej - je skrátka geniálna. O jej využití si môžeš spraviť predstavu aj keï sa na to pozrieš cez satelit na maps.google.com.
Druhá možnosť poèíta s napojením trate vedúcej cez prístav na mestský okruh.
Jediné, èo mi robí vrásky je most cez malý dunaj, ktorý sa bude možno stavať len jeden.
1. Dolné hony sú teda napojiteľné jednak od Gagarinovej - problémový úsek je podjazd dialnice, dá sa le riešiť obídením mierovej. K Cintorínu by elektrièky vošli po trase 2O8. Následné premostenie ale nevidím ako šťastné. Totiž trasa z tejto strany je dosť krkolomá a preto by som ju nestaval, najma ked kopíruje trolejbusové linky.
Cintorín Ružinov ako taký by som napojil z obchvatovej trate ŽSR - novou odboèkou a napojil by som ju na trať na Tučkovej, či prístavnej.
2. Dolné Hony sú napojitelné od Slovnaftu a tam je miesta a riešení neúrekom. Len vďaka debilnosti MČ Podunajské biskupice sa bude musieť trať zobrať skrz záhrady, pretože zastavali koridor na Kazanskej. Dementi
Tých možností je viac. Nehľadám dovody ako to nejde ale ako to ide. Napojenie cintorina Ružinov nie je podmienkou, neskôr sa môže prestup nachádzať úplne inde.
Minule som sa náhodou ocitol na plynárenskej. Nádherný koridor. Sú to dve možnosti - napojiť ho od šafko - pribinova (PRIBINOVA) - olejkárska (NÁRODNÉ DIVADLO) -
ok, takze ak to spravne chapem, chcel by si porozvijat kolajovu dopravu, a v suvislosti s tvojimi predchadzajucimi prispevkami by si chcel napriklad aj elektricku na cintorin ruzinov... takze v tejto suvislosti ta poprosim aby si mi skusil popisat ako ju chces trasovat... ono totizto sa aj v okoli danej radialy v poslednych rokoch stava tak masivne tesne pri ceste ze ti tam uz neostava priestor pre umiestnenie kolajovej trate (na vlastnom telese)
Ja sa nestaviem len proti autám, staviam sa aj proti autobusom. To znamená, že pokial je niečo menšie zlo, netreba sa ním zaoberať ?
Elekrička s 3 minútovým intervalom
(úver na nákup, ojazdené električky, využitie kapacít - lepšie ako kúpiť stovku karos každých sedem rokov a platiť 4 x toĺko personálu),
perspektíva rozvoja,
je dodrbanie dopravy ?
Minimálne by to prilákalo mestských cestujúcich !
Tak o akom náraste automobilovej dopravy hovoríš ?
autobus je vzdy mensie zlo ako auto; v prepocte na mnozstvo prepravenych osob zaberu na ceste menej miesta a vyprodukuju menej spalin.
"Auto je rovnocennou formou dopravy ako čokoľvek iné a sú ľudia, ktorí sa budú voziť iba autami a sú ľudia, ktorí sú rozhodnutí, že pokiaľ bývajú vo veľkomeste alebo v jeho blízkosti auto nepotrebujú."
a su ludia ktori vyuzivaju to co je im na danu trasu v danom case rozumnejsie; pokial im dodrbes verejnu dopravu, budu viacej cestovat autami
PS: zrovna BA nie je lokalita taka kde by si mohol spoliehat na to ze socialna situacia nedovoli dalsi rapidny narast individualnej dopravy autami...
Ale, ale.
Tu ti každý kašle na to čo by si ty rád.
Tvoje vysvetlenie je od základu zlé. Pretože autobus je zlý skoro rovnako ako auto. Od začiatku sa o to snažím. Vyhodiť autobusy a po zistení, že tu sa tolko autobusov neoplatí rozširovať elektrickú trakciu.
Keď raz niekto niečo bude, jedna pani a starosta pred kurínom a niekde medzi tým auto je vážne teraz trochu dementné. Nehceš spraviť prieskum o tom prosím, kedy budete mať na auto a kedy ním začnete jazdiť ?
Nepovažujte auto za konkurenciu hromadnej dopravy. To je ťažko socialistický prístup, napriek tomu, že to bude asi chvíľu moderné. ?
Auto je rovnocennou formou dopravy ako čokoľvek iné a sú ľudia, ktorí sa budú voziť iba autami a sú ľudia, ktorí sú rozhodnutí, že pokiaľ bývajú vo veľkomeste alebo v jeho blízkosti auto nepotrebujú.
Nezamýšľaj sa nad tým koľko áut to do BA prinesie.
Na rozdiel od Vás, ktorí s ničím iným ako s obohratou platňou postavte - budeme používať neviete prísť som predostrel niečo s konkrétnou perspektívou rozvoja a v tom je rozdiel.
Pretože tak či onak - a je uplne, ale uplne jedno či sa bude prestupovat a kde sa bude prestupovat. Kto na to bude mat, hned to auto kupi a začne ním jazdiť.
perlička na záver: vytvorením záchytných parkovísk (ktoré by neboli svetovým unikátom) na konečných či v ceste zrýchlených foriem dopravy vzniká predpoklad kombinácie auto + MHD, čo sa v tom vašom scenári nejako bolo nejako bude neobjaví ani náhodou.
máš pravdu, pred tým ako sa o tom začalo hovoriť som bol za preťanie tých stánkov z dovodu napojenia na Ružinovskú - a to by sa spraviť malo. Jegeho nie je šťasným riešením.
Len mám tu jeden oriešok.
Chcem dosiahnuť aby križovatka Košická - Miletičova (po úprave v tvare X a nie súčasné T) bola prejazdná skrz - tj. bez križujúceho odbočenia na Miletičovu smer Trenčianska od novej cesty z Trhoviska (pracovne ju nazvem ulica sommelierov ?). Odbočenia bude možné len z Košickej na Miletičovu.
Križovatka Jégeho - Sommelierov - Záhradnícka bude tá najlepšia. Neumožniť odbočenie Jegeho - smer Ružinov, Sommelierov - smer mesto, mesto - Jégeho.
Na Miletičova Záhradnícka by pribudlo odbočenie z mesto - miletičova.
No už som pekne domotaný, ale je to pár rokov, čo to skúšam nejak vymyslieť, lebo mi pripadalo čisto kreténske, že ten most narvú do Miletičovej... To prepojenie s Ružinovskou je podstatnejšie.
Inak všetka česť a chvála za obranu ? .
a preto by malo byt hlavnym zaujmom mesta a dpb premoct IAD.
Pretoze pochybujem ze ludi prinutia cestovat rozheganymi autobusmi na 300 prestupov, linkami, ktore meskaju, sofermi, ktori zatvaraju dvere pred nosom a pod... prepac, ale zdravy ludsky rozum vie, ze pohodlne auticko vyhrava na plnej ciare.... clovek musi byt fakt maniak aby pri dnesnej situacii dobrovolne cestoval MHD...
a to je chyba mesta... doprava, hlavne mestska by mala byt najvyssia priorita...
nemam nic proti tomu, ale radsej by som aby sa prepravovali hromadne v autobuse ako menej hromadne v autach... a docasne to bude skor v smere, ze kym si kazdy z nich nebude moct dovolit chodit v aute sam...
to že sa v BA zle parkuje vie aj 6 ročné dieťa v Handlovej, ktoré tu v životge nebolo.
Systém je podmienený skorou realizáciou spoločnej tarify. To znamená, že zanikne dvojité lístkovanie či kartovanie. A celkovo to výjde lacnejšie ako doteraz, len si to verejnosť nevie a nechce uvedomiť a nechá sa okrádať.
Cenotvorbu som tu už popisoval, skrátka a dobre cena lístka v rámci pásiem... Ešte stále to vychádza nejakú korunu na km, nie cca ? III. pásmo - 25,- Sk, IV. pásmo 35,- Sk, V. 45,- SK (14,- vždy pre DPB).
Je to príklad a skor dolná hranica cien, ale to zvýšenie bude asi ešte o 10,- Sk, s tým, že DPB dostane šábes o 5,- vyšší.
A mám tu ešte jednu story: Linky, ktoré bude jazdiť SAD v treťom pásme (za 11 - 16 Sk), (Jur, bernolakovo, Ivanka, Most, Šamorin, Lužná) pravdepodobne označí za nechcené a požiada VUC o zavedenie MHD do týchto miest, v ktorých mala jazdiť už dávno.
mas osobny automobil? Pretoze neviem ako ty, ale ja, moja rodina ani nikto moj znamy este v meste nemal problem zaparkovat... dokonca som postrehol ze parkoviska v centre sa uvolnuju, pretoze uvediem priklad 1 parkoviska za Tescom Bratislava. Pamatam si ked tam boli fronty 15 aut... teraz tam v rade nestoja ziadne auta a parkovisko je poloprazdne... skor ako budes chrlit fakty, tak si ich over...
a ty máš niečo proti tomu ? Je to ich právo, to im cheš ako uberať ? Si sa zbláznil, nie ? A to, že sa odvezu v jednom aute 4 je hrdinský čin hodný nasledovania.
4 osoby v jednom aute - to vídaš každý deň, alebo raz za týždeň ?
Lebo mne sa moc nezdá, že by sa to stalo národným športom.
Skôr by som sa zastavil nad podstatnejšou vecou.
Čo si myslíš o prístupe je na benzín - nemáme auto, nieje na benzín máme auto ?
Víťazne výchádza len máme auto - máme na benzín - spýtaj sa dedinčanov kolko to stojí mesačne - okolo 4000,- a to bývaš blízko. Toľko za BUS nikdy nezaplatíš.
Podľa môjho názoru je ešte toto viac podstatné. Len zrealizovaním tohto riešenia vytvoríš predpoklady pre rozvoj tohto riešenia. Provizórium na pár rokov nikomu neuškodí, respektíve inej cesty nie je.
nejde len o samotný prestup, ale aj o to, že linky SAD prejdú trasu centrum-periféria vo väčšine prípadov oveľa rýchlejšie ako linky MHD. A celkom iste to pre neho bude znamenať ešte aj vyššie cestovné, ako má teraz! Za o dosť nižší komfort vyššie cestovné? To radšej vyvalí ešte viac, ale povezie sa pohodlne a rýchlo vo vlastnom IGK. Že má problém zaparkovať zisí až keď to IGK bude mať. A keď ho už bude mať, tak s ním bude jazdiť aj napriek tomu, že nemá kde zaparkovať. Takže opatrne s takými úvahami.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
si