Ja mam tiez niečo take ako nehodu trolejbus skoda 14tr dneska na Hodžovom namesti ked vychadzala na štefanikovu ulicu tak sa mu odtrhol lavy zberač urobil tri salta okolo vedia a ostal vyset na vedeni
foto bude cca za dva dni ...
A prečo by sa nemalo, veľactený pán PittoICPershingBezVýŤahu?
Re #60048 E499.3056: Nič neuvidíš, dávno bolo rozhodnuté.
Re #60049 KLF: Podľa môjho OSOBNÉHO názoru neexistuje vôbec žiadny dôvod pre to, aby 32 nebola aj naďalej 32. Cestujúcemu má byť jedno, či sa vezie trolejbusom alebo autobusom. Ako 233, tak 21x sú šotoušoviny.
Re #60062 E499.3056: To čo znamená, že TY si proti NP električkám v BA? Môžeš to nejako racionálne zdôvodniť, alebo je to len ďalší dôkaz toho, že môj kamarát VDaK mal pravdu?
Re #60064 Ike: Podľa mňa by malo ostať 32 aj keď to bude najplnohodnotnejšia trolejbusdová linka na svete. Trasa sa nemení, tak načo miasť vlky? Oddelené číslovanie trolejbusov od autobusov je podľa mňa blud.
Re #60071 Majo: Prosím Ťa, nedaj sa vyviesť z konceptu tým chudáčikom! Na rozdiel od neho, Tvoje príspevky majú hlavu, pätu, informačnú hodnotu a nie sú vycucané z prsta chorého decka!
Prosím Ťa, nekomentuj, čo nevieš, študuj najprv literatúru. Vozidlá T3/4 "D" majú úplne odlišnú konštrukciu rámu, ako T3 ostatných verzií. Sú od samého provpočiatku určené na ťahanie vleku. T3 NEMôŽE trvale ťahať vlek.
http://www.mestskadoprava.net/ - To je ako pravda?? Mislím to čo píšu o Bratislave ,že tento rok je pravdepodobne posledným rokom Ikarusov 280?? A načo stavie DP vyhliadkový autobus?? Ževraj Solarisi budú také odporné žlto, zelené z reklamov SPP. ASi je to pravda!!
Stacilo by keby nocaky chodili kazdu hodinu, aby sa to jednoduchsie pamatalo, napr.: vzdy o celej by bol rozjazd z Hlavnej stanice (0.00,1.00,2.00,3.00).
Co sa tyka tarify - specialna tarifa pre nocaky je blbost, presvedcili sa o tom v Presove, kde pred casom zrusili jednotne cestovne 20.-Sk za jazdu nocakom a zacala aj na nocakoch platit riadna tarifa.
Odkontrolovat platenie cestovne nemas ako. Zavedies nastup len prednymi dverami? Asi tazko.
Moznosti ako usetrit peniaze je hned niekolko. Tak ako cez vikend su na L63 a 74 a ine; nasadzovane namiesto klbakov sola, tak by to slo aj s troliky, napr., troliky z L205, L207, L209 by vecer od 18.00 mohli ist prejazdom na L212 a klbaky z L212 by isli do vozovne...
Marijovi never, chce mat zakazdym pravdu. Ziadne vlecne vozy nebudu, v ostatnych mestach v CR su kazove a nechapem, naco by DPB vyhadzoval peniaze na taku blbost.
VarCB3 -> nova, pevna skrina na baze starej skrine. Ano, ma tu moznost tahat vlecniak, ale vie tahat aj dvojicku
Okrem iného myslím, že nie je dotovaná. A aj tak tie linky v sú primárne určené zamestnancom DP.
Re 60100 Ike: Tak by 5xx premávali už od 21:00, keby sa DP rozhodol zarábať.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
jsk
Co sa tyka tarify - specialna tarifa pre nocaky je blbost, presvedcili sa o tom v Presove, kde pred casom zrusili jednotne cestovne 20.-Sk za jazdu nocakom a zacala aj na nocakoch platit riadna tarifa.
Odkontrolovat platenie cestovne nemas ako. Zavedies nastup len prednymi dverami? Asi tazko.
Moznosti ako usetrit peniaze je hned niekolko. Tak ako cez vikend su na L63 a 74 a ine; nasadzovane namiesto klbakov sola, tak by to slo aj s troliky, napr., troliky z L205, L207, L209 by vecer od 18.00 mohli ist prejazdom na L212 a klbaky z L212 by isli do vozovne...