Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Papyr #60108:
A na co by bol odchod o 4:44, ked v tom case uz idu prve ranne spoje? 🙂
Reply on: luky133 #60106:
vsetko sa tu uz v tejto diskusii davno preberalo ?
Reply on: jsk #60103:
A keby 60min nestacilo na obratku, tak v pripade spojov so spolocnym rozjazdom je atraktivny aj interval 71 minut:

odchody zo spolocneho vychodiskoveho bodu o 0.00, 1.11, 2.22, 3.33 a 4.44.
Reply on: si #60098:
V poslednom čase chodia občas revízori aj v nočákoch čo som tak počul...
http://www.mestskadoprava.net/ - To je ako pravda?? Mislím to čo píšu o Bratislave ,že tento rok je pravdepodobne posledným rokom Ikarusov 280?? A načo stavie DP vyhliadkový autobus?? Ževraj Solarisi budú také odporné žlto, zelené z reklamov SPP. ASi je to pravda!!
Reply on: AAA #60101:
Ale o tom to je... keby sa DPB rozhodol zarabat, tak by aj mal peniaze...

kedy si naposledy videl revizora? lebo ja asi pred rokom... a to bol treti revizor v zivote co som videl...
Reply on: Ike #60094:
Stacilo by keby nocaky chodili kazdu hodinu, aby sa to jednoduchsie pamatalo, napr.: vzdy o celej by bol rozjazd z Hlavnej stanice (0.00,1.00,2.00,3.00).

Co sa tyka tarify - specialna tarifa pre nocaky je blbost, presvedcili sa o tom v Presove, kde pred casom zrusili jednotne cestovne 20.-Sk za jazdu nocakom a zacala aj na nocakoch platit riadna tarifa.

Odkontrolovat platenie cestovne nemas ako. Zavedies nastup len prednymi dverami? Asi tazko.

Moznosti ako usetrit peniaze je hned niekolko. Tak ako cez vikend su na L63 a 74 a ine; nasadzovane namiesto klbakov sola, tak by to slo aj s troliky, napr., troliky z L205, L207, L209 by vecer od 18.00 mohli ist prejazdom na L212 a klbaky z L212 by isli do vozovne...
Reply on: Eury #60082:
Marijovi never, chce mat zakazdym pravdu. Ziadne vlecne vozy nebudu, v ostatnych mestach v CR su kazove a nechapem, naco by DPB vyhadzoval peniaze na taku blbost.

VarCB3 -> nova, pevna skrina na baze starej skrine. Ano, ma tu moznost tahat vlecniak, ale vie tahat aj dvojicku
Okrem iného myslím, že nie je dotovaná. A aj tak tie linky v sú primárne určené zamestnancom DP.
Re 60100 Ike: Tak by 5xx premávali už od 21:00, keby sa DP rozhodol zarábať.
Reply on: si #60098:
no ved to... ono je to ale vec DPB, oni na nich stracaju, i ked, nakoniec je ten koncovi "trpitel" prave cestujuci... a potom ze nie su peniaze... myslim ze na takych spolocensky-unavenych cestujucich, kt. nemaju platny cest. listok by sa dalo slusne zarobit.

Re #60097 si: alebo od zapadu Slnka po vychod...
ale ja som to myslel na linky oznacene cislom 5xx
Reply on: Ike #60096:
a inac ver tomu ze nocaky by si na seba zarobili aj pri cenach ako su teraz, len by to chcelo aj kontrolovat zaplatenie cestovneho cestujucimi (revizora v nich nestretnes a okrem cestujucich ktori maju elektricenku v nich asi nenajdes nikoho kto by za to platil...)
Reply on: Ike #60096:
a ver tomu ze potom by sme sa este velmi rychlo dozili aj toho ze nocna prevadzka zacina o 21:00 (alebo nieco podobne)
Reply on: si #60095:
toto som nedomyslel, no inicioval si ma k myslienke zaviest kvazi doplatok k predplatnych listkov.

napr ako mas
- 1.pasmo
- 2.pasmo
- cela siet

tak by si mal
- denny
- denny + nocny (pricom tento by bol drahsi o 20 - 25% s denneho)
Reply on: Ike #60094:
vylucenie platnosti celosietovych predplatnych listkov z nocnej dopravy by som povazoval za blbost, a bol by som zvedavy ako by si sa v takej situacii zatvaril napriklad v pripade, ze ti pracovna doba konci tak, ze tu nocnu dopravu vyuzit musis (pravidelne)
na margo tej ankety...
osobne by som vklude uvital, ak by sa tarifa nocnej dopravy zvysila aj 2x (aj 2,5x) no sucasne by sa zmenil interval a autobusy (a trolejbus) by premavali o 23.45, 00.30, 1.15, 2.00, 2.45, 3.30

pricom by vo vozoch ND neplatili ziadne predplatne cestovne listky, a na kazdej zastavke by o tom bola informacia
podla mna to nie je az tak nemozne a dpb by nic nestratil, ba dokonca by nejake drobne ziskal + aku taku prestiz...
Reply on: BMko #60092:
A tie sa nedaju kupit ? Ked ich Brno ma, kde je problem ? Ano, ja viem, nie su prachy............... ? ? ?
Reply on: KLF #60085:
problemom nie je kanal, ale skor to, ze nemame technologicke zdvyhasky a priestory v dielnach UD, KP, narazov
Reply on: AAA #60072:
teraz ma napodlo... neviem, pokial to bolo uz v casoch, ked existovala spickova 122, tak potom ju na Patronke nahradzala 122ka...

k tym vlecniakom... fakt sa v tom vazne nevyznam, ale nemohli by sme, ked teda nemoze byt suprava T3/T6 + vlecniak, dat dokopy supravu T3/T6 - vlecniak - T3/T6?

viem ze sa tu kdesi spominalo ze kedysi jazdili T6ky skusobne v suprave po troch...

ved vlecniaky su lacnejsie jak samotna hybna jednotka? ci nie?
Reply on: Beus #60089:
Ano myslel som nieco na sposob K2G ? To je fakt vydareny nater (myslel som hlavne pouzite farby co su podobne jak u K2S) Noo a s tymi novymi svetlami by to vyzeralo este krajsie (ani nove cela netreba..)

Myslim ze zas tych par tisic za sedacky nie je tak vela na to o kolko sa zlepsi kvalita cestovania.. ..ale ten argument s papiermi sa mi zda rozumny aj ked by sa s tym urcite dalo nieco spravit.. ved par T3 ma preds sedadla 2+1 nie?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.