Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: KLF #60085:
Argumentom boli, ak si dobre spominam, vzdialenosti zdvihakov na kanaloch udrzby, ktore su nastavene na supravy 2xT, cize 6400+8704+6400 mm, resp. 6700+8960+6700 mm. Neviem ale, kde potom dvihaju K2, ktore maju vzdialenosti 6400+6400 mm... a to uz by potom fakt snad nemuselo byt tak narocne, aby zvladli aj K3 so 6400+6400+6400 mm...

Re $60086 Eury: Mas pravdu, ale dalsim problemom je, ze sa mi tak vidi, ze v Sumperku nakoniec ten trakcny podvozok pod klb pre 1000mm nedoriesili, a tym padom by to malo len 2 zo 4 podvozkov hnacie, a s 50% adheziou by sa to v BA daleko nedostalo 🙂

Co sa nateru tyka, Kotas nater sa na stare T3 absolutne nehodi, a vyzera na nich otrasne, vid 7304. Bol by som vsak za to, aby sa Reko vozy natierali tak, ako 7085, to je krasny vzor vydareneho noveho nateru na starom vozidle. A K2S-ky by v takom prevedeni nateru, aky maju brnenske K3R-ky (nie nepodobny nasej 7085), vyzerali tiez podla mna lepsie. Na nich uz aj v Parse pochopili, ako ma vyzerat elegantny nater.

Ale jedna rada sedadiel navyse je tiez par tisic navyse za tie sedadla, a tiez ich upevnenie 🙂 Navyse by sa to muselo prepisovat v papieroch, co neviem ci by si nevyzadovalo novy schvalovaci proces, kedze sa zmenila obsaditelnost vozidla.
Reply on: Eury #60087:
No mne to nevysvetluj, ja to chapem. 😉 Pochopit to musia inde.
Reply on: KLF #60085:
No chapem en pohlad ze prachov nikdy nie je dost.. Ale zas na druhej strane by sa tym zvysila prepravna kapacita a to je lacnejsie ako kupovat nove elektricky s adekvatnou kapacitou.. a aj prevadzka by asi bola lacnejsia ked su 2 trojclankove elektricky ako 3 dvojclankove nie? A myslim ze by to bol zas trosku posun v komforte cestovania najma pre starsich ludi a invalidov..

Inak preco sa tie T3P nenatieraju ako K2S? Nebolo by lepsie mat nejaky jednotny nater pre celu trakciu? lebo vlastne neni ani jednotny s povodnym takze ani na farbe sa neusetri.. Aj ked ta siva (alebo biela) sa mi viac lubi ako kremova.. ale moj osobny nazor je ze vo farebnom prevedeni ako K2S by vyzerali este krajsie aeste keby im vymenili svetla za take podobne by to vyzeralo dost modorne - pre vecsinu ludi jak novy voz.. Ale to je len moj osobny nazor a pre mna ako pasaziera je predsalen stale dolezitejsi interier a ten sa urcite zlepsil.. ☺ Aj ked by som tam dal radsej o jeden rad sedadiel viac..
Reply on: Eury #60084:
Dobre si pochopil 🙂 Ale rozoznas ich - jednak podla cerstveho novotou sa lesknuceho nateru v kombinacii cerveno-biela (ako 7783 a spol), nie cerveno-kremova 🙂 a jednak podla toho, ze cela su na zvysok skrine akoby "prilepene" ciernym zvislym gumovym pasom pred 1. a za 3. dverami, co je dane odlisnou technologiou spajania karoserie 🙂
Reply on: Eury #60082:
Podla mna dovodom je to, ze DPB ma len tak tak prachy na reko K2 na K2S. Kde by vzali na K3S. No a to s tym kanalom ... hmmm... Existuju stavebne firmy a tie postavia novy kanal. Ale zas by Ti v DPB povedali, ze nie su prachy. Kua kde len tie perachy mozu byt ?
Reply on: Beus #60083:
Dik za odpoved 🙂 Tak ak som spravne pochopil tak hlavne islo o to ze je treba nove skrine a to ze mozu mat vlecniaky je len + navyse.. ? Ale inak ich asi na pohlad nejako nerozoznam vsak?
Reply on: Eury #60082:
Samozrejme ze v BA sa s (nemotorovymi) vlecniakmi nepocita, pretoze taka suprava by mala prilis malu adheziu. Ide vsak o to, ze skrine povodnych vozidiel boli uz natolko skorodovane, ze bolo treba ich nahradit novymi, aby mohli vozidla dalej jazdit, a nemuseli sa vyradit. Vo vozovom parku by totiz chybali.

A co sa K3S tyka - niektori ludia su tu totiz troska premudreli, a maju pocit, ze ked sa nieco nepaci im, tak ze bude prinosom pre vsetkych, ak to tu nebude.
Reply on: Majo #60067:
A to sa rata s tym ze by v Bratislave jazdili aj vlecniaky? lebo inak v tom nevidim nejaky dovod to menit.. ..alebo nejaky je?

A tie T3S to je jediny dovod? to nemoze byt na kanaly po castiach? ? Alebo je s nimi aj nejaky iny problem (napr vyhybky obluky)? a preco niektori ludi hovoria ze dobre ze ich mat nebudeme? co je na nich zle?
Reply on: 3001 #60056:
Budeme mať Solaris Urbino15 (22 ks).
Reply on: fobust #60079:
T3D a B3D jsou jenom upraveny T4. S T3 to ma spolecnou akorat cast vzhledu. To znamena jinou konstrukci posilenou a urcenou na tahani vleku, proc asi ma i vyzbroj nekolik moznosti uzapojeni ? Solo Ridici rizeny , Motorovy+ vlek ..
Asi by se to chtelo trochu poucit a neposuzovat veci jenom podle vzhledu ....... ?
Reply on: Majo #60067:

Nezmysel. Staré T3D a B3D sú čo? ? VarCB3 má mierne odlišný rám, ale to iba preto, lebo sa nepočíta so zástavbou zrýchlovača. ?
Inak svine ruzinovske popisali 7120-tku ciernym sprejom na zadne sklo... zajtra to tam nebude... Je zaujimave, ze tento tag na ziadnom inom vozidle uz nie je ?
Reply on: E499.3056 #60076:
No jediny, kto sa tu pokusa "vyvysovat" si Ty! Neviem o akej PB tu tocis, o akych prstoch, ale dobre... A o nezmyselnosti tejto diskusie som tu nic nepisal ani raz. Ale ona bude nezmyselna, pokila ju Ty budes floodovat takymito nezmyselnymi, nicim nepodlozenymi vulgarnymi urazkami. Dobre viem, preco sme Ti na Mestskadoprava.net dali ban. Teraz sa snazis pomstovat osocovanim? Dost ubohe... A prepac, ale do moje hmotnosti Ta skutocne nic nie je. Nechci aby som zacal ja rozoberat Tvoju vysku... A ak si niekto tuto diskusiu cita, moze si vsimnut, kolkokrat som Ti napisal nejaku vulgarnu urazku. Ani raz ! A kolkokrat Ty mne za poslednu hodinu? 50-krat? Ak sa potrebujes na niekom odreagovat, nerob to na diskusii, zbytocne tu plytvas miestom. Odpisovat Ti na Tvoje ubohe nadavky uz nebudem, nemam na to cas ani chut... Tesilo ma.
AUF
Re #60071 Majo: heh... kolko loze... clovek by neveril. Hej a kde si mi bral pravo na zivot? Jak som siel s PB... si do mna zaparal ze nemam pravo a je chyba ze tu som. Pocuvaj ma ty zatuchnuty teenager, laskavo sa niekam strc a nevyvysuj sa nad tym, ze mas 15 rokov... to je fakt vela. Fakt tato diskusia nema zmysel, za to ze mas 15 rokov, rad kazdemu lames kosti v prstoch, mas aspon 80kg a vies "fest ehm" fotit sa FAKT, ale FAKT vyvysovat nemusis. Bye ?
PPVT
Reply on: Andy #60074:
Tak potom sorry za dezinformaciu... Ja som tiez videl len dva, ale vodic na tej s odchodom o 8.21 ma presviedcal, ze pred nim uz jeden isiel...
Reply on: Majo #60073:
Ja viem len o dvoch. Oba robia aj odchod z Čiližskej(8:21, 8:29) aj z Rajskej(9:00, 9:08). O treťom neviem..
Niekto tu tusim napisal, ze nevie, ze na 202 su autobusy. Ano, su tam 3 autobusy a maju prejazd zo 75-ky, spravia rano 1 kolo na 202 a idu do vozovne.
Reply on: Ike #60064:
No to nezastavovanie 121 na Patrónke mohlo kedysi byť aj pre iné priame spoje v danom smere (napr. L 37), ale teraz iné spojenie napr. v úseku AS MN - Patrónka neexistuje.
Reply on: E499.3056 #60068:
Obdivujem Tvoje vestecke schopnosti, lebo skoro kazda K2S sa robila inak dlho... A na slova "asi" alebo "odhadom" si nejako pozabudol... Pokial viem oznacenie dlzky je "m", nie "M". Ak mi neveris, mozes navstivit Narodny metrologicky ustav v Karlovej Vsi a tam Ti to radi (aj za prislusny poplatok) vysvetlia. A znacku som samozrejme pochopil, len som si ju dovolil opravit preto, aby tu nespravnu nedopatrenim nezacali potom pouzivat aj ostatni. Uz sa to parkrat stalo... Ostatnych ja buzerovat skutocne nepotrebujem, na to su ini... A skutocne netusim, co s tym ma HTML a jeho poznanie alebo nepoznanie. A uz vazne neviem, ako som Ti v tej reakcii co i len naznacil, ze nemas pravo na zivot.
K tym vulgarnym vyjadreniam na moju adresu necitim potrebu vyjadrit sa, ani ich vratit, on z toho (dufam) raz vyrastie.
Reply on: Majo #60069:
Ved to vie uz kazdy, odkedy sa povedalo ze tamto bola sprosta uvaha.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.