Reply on: KLF #60085:
Argumentom boli, ak si dobre spominam, vzdialenosti zdvihakov na kanaloch udrzby, ktore su nastavene na supravy 2xT, cize 6400+8704+6400 mm, resp. 6700+8960+6700 mm. Neviem ale, kde potom dvihaju K2, ktore maju vzdialenosti 6400+6400 mm... a to uz by potom fakt snad nemuselo byt tak narocne, aby zvladli aj K3 so 6400+6400+6400 mm...Re $60086 Eury: Mas pravdu, ale dalsim problemom je, ze sa mi tak vidi, ze v Sumperku nakoniec ten trakcny podvozok pod klb pre 1000mm nedoriesili, a tym padom by to malo len 2 zo 4 podvozkov hnacie, a s 50% adheziou by sa to v BA daleko nedostalo
Co sa nateru tyka, Kotas nater sa na stare T3 absolutne nehodi, a vyzera na nich otrasne, vid 7304. Bol by som vsak za to, aby sa Reko vozy natierali tak, ako 7085, to je krasny vzor vydareneho noveho nateru na starom vozidle. A K2S-ky by v takom prevedeni nateru, aky maju brnenske K3R-ky (nie nepodobny nasej 7085), vyzerali tiez podla mna lepsie. Na nich uz aj v Parse pochopili, ako ma vyzerat elegantny nater.
Ale jedna rada sedadiel navyse je tiez par tisic navyse za tie sedadla, a tiez ich upevnenie Navyse by sa to muselo prepisovat v papieroch, co neviem ci by si nevyzadovalo novy schvalovaci proces, kedze sa zmenila obsaditelnost vozidla.
fobust
Nezmysel. Staré T3D a B3D sú čo? ? VarCB3 má mierne odlišný rám, ale to iba preto, lebo sa nepočíta so zástavbou zrýchlovača. ?