Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Okrem iného myslím, že nie je dotovaná. A aj tak tie linky v sú primárne určené zamestnancom DP.
Re 60100 Ike: Tak by 5xx premávali už od 21:00, keby sa DP rozhodol zarábať.
Reply on: si #60098:
no ved to... ono je to ale vec DPB, oni na nich stracaju, i ked, nakoniec je ten koncovi "trpitel" prave cestujuci... a potom ze nie su peniaze... myslim ze na takych spolocensky-unavenych cestujucich, kt. nemaju platny cest. listok by sa dalo slusne zarobit.

Re #60097 si: alebo od zapadu Slnka po vychod...
ale ja som to myslel na linky oznacene cislom 5xx
Reply on: Ike #60096:
a inac ver tomu ze nocaky by si na seba zarobili aj pri cenach ako su teraz, len by to chcelo aj kontrolovat zaplatenie cestovneho cestujucimi (revizora v nich nestretnes a okrem cestujucich ktori maju elektricenku v nich asi nenajdes nikoho kto by za to platil...)
Reply on: Ike #60096:
a ver tomu ze potom by sme sa este velmi rychlo dozili aj toho ze nocna prevadzka zacina o 21:00 (alebo nieco podobne)
Reply on: si #60095:
toto som nedomyslel, no inicioval si ma k myslienke zaviest kvazi doplatok k predplatnych listkov.

napr ako mas
- 1.pasmo
- 2.pasmo
- cela siet

tak by si mal
- denny
- denny + nocny (pricom tento by bol drahsi o 20 - 25% s denneho)
Reply on: Ike #60094:
vylucenie platnosti celosietovych predplatnych listkov z nocnej dopravy by som povazoval za blbost, a bol by som zvedavy ako by si sa v takej situacii zatvaril napriklad v pripade, ze ti pracovna doba konci tak, ze tu nocnu dopravu vyuzit musis (pravidelne)
na margo tej ankety...
osobne by som vklude uvital, ak by sa tarifa nocnej dopravy zvysila aj 2x (aj 2,5x) no sucasne by sa zmenil interval a autobusy (a trolejbus) by premavali o 23.45, 00.30, 1.15, 2.00, 2.45, 3.30

pricom by vo vozoch ND neplatili ziadne predplatne cestovne listky, a na kazdej zastavke by o tom bola informacia
podla mna to nie je az tak nemozne a dpb by nic nestratil, ba dokonca by nejake drobne ziskal + aku taku prestiz...
Reply on: BMko #60092:
A tie sa nedaju kupit ? Ked ich Brno ma, kde je problem ? Ano, ja viem, nie su prachy............... ? ? ?
Reply on: KLF #60085:
problemom nie je kanal, ale skor to, ze nemame technologicke zdvyhasky a priestory v dielnach UD, KP, narazov
Reply on: AAA #60072:
teraz ma napodlo... neviem, pokial to bolo uz v casoch, ked existovala spickova 122, tak potom ju na Patronke nahradzala 122ka...

k tym vlecniakom... fakt sa v tom vazne nevyznam, ale nemohli by sme, ked teda nemoze byt suprava T3/T6 + vlecniak, dat dokopy supravu T3/T6 - vlecniak - T3/T6?

viem ze sa tu kdesi spominalo ze kedysi jazdili T6ky skusobne v suprave po troch...

ved vlecniaky su lacnejsie jak samotna hybna jednotka? ci nie?
Reply on: Beus #60089:
Ano myslel som nieco na sposob K2G ? To je fakt vydareny nater (myslel som hlavne pouzite farby co su podobne jak u K2S) Noo a s tymi novymi svetlami by to vyzeralo este krajsie (ani nove cela netreba..)

Myslim ze zas tych par tisic za sedacky nie je tak vela na to o kolko sa zlepsi kvalita cestovania.. ..ale ten argument s papiermi sa mi zda rozumny aj ked by sa s tym urcite dalo nieco spravit.. ved par T3 ma preds sedadla 2+1 nie?
Reply on: KLF #60085:
Argumentom boli, ak si dobre spominam, vzdialenosti zdvihakov na kanaloch udrzby, ktore su nastavene na supravy 2xT, cize 6400+8704+6400 mm, resp. 6700+8960+6700 mm. Neviem ale, kde potom dvihaju K2, ktore maju vzdialenosti 6400+6400 mm... a to uz by potom fakt snad nemuselo byt tak narocne, aby zvladli aj K3 so 6400+6400+6400 mm...

Re $60086 Eury: Mas pravdu, ale dalsim problemom je, ze sa mi tak vidi, ze v Sumperku nakoniec ten trakcny podvozok pod klb pre 1000mm nedoriesili, a tym padom by to malo len 2 zo 4 podvozkov hnacie, a s 50% adheziou by sa to v BA daleko nedostalo 🙂

Co sa nateru tyka, Kotas nater sa na stare T3 absolutne nehodi, a vyzera na nich otrasne, vid 7304. Bol by som vsak za to, aby sa Reko vozy natierali tak, ako 7085, to je krasny vzor vydareneho noveho nateru na starom vozidle. A K2S-ky by v takom prevedeni nateru, aky maju brnenske K3R-ky (nie nepodobny nasej 7085), vyzerali tiez podla mna lepsie. Na nich uz aj v Parse pochopili, ako ma vyzerat elegantny nater.

Ale jedna rada sedadiel navyse je tiez par tisic navyse za tie sedadla, a tiez ich upevnenie 🙂 Navyse by sa to muselo prepisovat v papieroch, co neviem ci by si nevyzadovalo novy schvalovaci proces, kedze sa zmenila obsaditelnost vozidla.
Reply on: Eury #60087:
No mne to nevysvetluj, ja to chapem. 😉 Pochopit to musia inde.
Reply on: KLF #60085:
No chapem en pohlad ze prachov nikdy nie je dost.. Ale zas na druhej strane by sa tym zvysila prepravna kapacita a to je lacnejsie ako kupovat nove elektricky s adekvatnou kapacitou.. a aj prevadzka by asi bola lacnejsia ked su 2 trojclankove elektricky ako 3 dvojclankove nie? A myslim ze by to bol zas trosku posun v komforte cestovania najma pre starsich ludi a invalidov..

Inak preco sa tie T3P nenatieraju ako K2S? Nebolo by lepsie mat nejaky jednotny nater pre celu trakciu? lebo vlastne neni ani jednotny s povodnym takze ani na farbe sa neusetri.. Aj ked ta siva (alebo biela) sa mi viac lubi ako kremova.. ale moj osobny nazor je ze vo farebnom prevedeni ako K2S by vyzerali este krajsie aeste keby im vymenili svetla za take podobne by to vyzeralo dost modorne - pre vecsinu ludi jak novy voz.. Ale to je len moj osobny nazor a pre mna ako pasaziera je predsalen stale dolezitejsi interier a ten sa urcite zlepsil.. ☺ Aj ked by som tam dal radsej o jeden rad sedadiel viac..
Reply on: Eury #60084:
Dobre si pochopil 🙂 Ale rozoznas ich - jednak podla cerstveho novotou sa lesknuceho nateru v kombinacii cerveno-biela (ako 7783 a spol), nie cerveno-kremova 🙂 a jednak podla toho, ze cela su na zvysok skrine akoby "prilepene" ciernym zvislym gumovym pasom pred 1. a za 3. dverami, co je dane odlisnou technologiou spajania karoserie 🙂
Reply on: Eury #60082:
Podla mna dovodom je to, ze DPB ma len tak tak prachy na reko K2 na K2S. Kde by vzali na K3S. No a to s tym kanalom ... hmmm... Existuju stavebne firmy a tie postavia novy kanal. Ale zas by Ti v DPB povedali, ze nie su prachy. Kua kde len tie perachy mozu byt ?
Reply on: Beus #60083:
Dik za odpoved 🙂 Tak ak som spravne pochopil tak hlavne islo o to ze je treba nove skrine a to ze mozu mat vlecniaky je len + navyse.. ? Ale inak ich asi na pohlad nejako nerozoznam vsak?
Reply on: Eury #60082:
Samozrejme ze v BA sa s (nemotorovymi) vlecniakmi nepocita, pretoze taka suprava by mala prilis malu adheziu. Ide vsak o to, ze skrine povodnych vozidiel boli uz natolko skorodovane, ze bolo treba ich nahradit novymi, aby mohli vozidla dalej jazdit, a nemuseli sa vyradit. Vo vozovom parku by totiz chybali.

A co sa K3S tyka - niektori ludia su tu totiz troska premudreli, a maju pocit, ze ked sa nieco nepaci im, tak ze bude prinosom pre vsetkych, ak to tu nebude.
Reply on: Majo #60067:
A to sa rata s tym ze by v Bratislave jazdili aj vlecniaky? lebo inak v tom nevidim nejaky dovod to menit.. ..alebo nejaky je?

A tie T3S to je jediny dovod? to nemoze byt na kanaly po castiach? ? Alebo je s nimi aj nejaky iny problem (napr vyhybky obluky)? a preco niektori ludi hovoria ze dobre ze ich mat nebudeme? co je na nich zle?
Reply on: 3001 #60056:
Budeme mať Solaris Urbino15 (22 ks).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement